Astra GSi C20XE Haltech

Moottorinohjaimiin, lastuihin ja ohjelmointiin liittyvää keskustelua
katollaan
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 22
Liittynyt: 16 Heinä 2008, 18:24
Paikkakunta: Riihimäki

Astra GSi C20XE Haltech

Viesti Kirjoittaja katollaan » 09 Joulu 2010, 00:06

Olisiko kenelläkään kokemusta Haltech E6X asentamisesta C20XE suorasytkä malliin. Eli osaako tuo lukea alkuperäisiä anturoita (imu ilma,kampiakseli,nokka-akseli,kaasuläppä....) Lambda vaihtuu boschin laajakaistaan. Ja saako toimimaan hyvin vakio imusarjan kanssa? (vaihtuu kyllä KMS än läppärunkoihin myöhemmin)

-Jukka

gs-coupe
'Senator'
'Senator'
Viestit: 993
Liittynyt: 31 Elo 2006, 12:39
Paikkakunta: uusikaupunki

Re: Astra GSi C20XE Haltech

Viesti Kirjoittaja gs-coupe » 10 Joulu 2010, 01:08

on vissiin väärä osio kokeile viritys osiota,täällä vaan korjataan :wink:

madi
OCF Moderaattori
OCF Moderaattori
Viestit: 4291
Liittynyt: 04 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Oulu

Re: Astra GSi C20XE Haltech

Viesti Kirjoittaja madi » 10 Joulu 2010, 08:27

Jos haltech tukee induktioanturia niin kyllä pitäisi toimia kaikilla muilla antureilla ja sytkävahvistimella
Calibra A 2.0 16v Turbo 4x4 -90
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Calibra A 3.0 24v RWD twin turbo

Avatar
anza69
'Senator'
'Senator'
Viestit: 864
Liittynyt: 08 Marras 2005, 16:43
Paikkakunta: Porvoo

Re: Astra GSi C20XE Haltech

Viesti Kirjoittaja anza69 » 17 Joulu 2010, 08:16

E.6.2 Motronic Style Triggers
Motronic style triggers are a type of multi-tooth trigger but are distinct in that they use a
missing tooth instead of a separate home signal to synchronise the ECU with engine position.
The motronic wheels supported by the ECU to date are those driven by the crank only and are
limited to wheels with 60 teeth with 2 missing and 36 teeth with 1 missing. The motronic
wheel operates identically to any other multi-tooth wheel with the following exceptions:
Care must be taken when selecting a “Tooth Offset”, if the tooth offset is selected such that it
will cause the missing tooth to be required to perform a trigger, incorrect trigger timing and
poor engine operation will result.

Tollassen löysin, elikkä kyllä pitäis onnistuu :)
Turbo Colibri 4x4
Gsi Kadett 2.0 16v
Mitsubishi Legnum VR-4 2.5L V6 TWINTURBO 4WD
Mitsubishi lancer 1.6 GLXi

Avatar
teukka77
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1703
Liittynyt: 12 Joulu 2004, 02:00
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Re: Astra GSi C20XE Haltech

Viesti Kirjoittaja teukka77 » 18 Joulu 2010, 10:48

Mulla Haltech E6X toimii motronic:in kampiakselin tunnistimella, imuilmanlämpö on haltech oma ja kaasuläpän asennontunnistin toimii motronic mutta vedenlämpö näyttää 10 astetta väärin motronic tunnistimella
Kadett D 2.0 16v tic http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=131306
Omega B 2.6 Elegance
Kadett C Coupe 2.0....

Vastaa Viestiin