Eli olis semmonen projekti ku mulla on opel kadett E 1.6 1-pisteruisku je olisin vaihtamassa sihen 1.6 vectrasta otettua irmscerin ruiskua boxineen ja johtosarjoineen..
Sovittelin sitä silmämääräisesti paikalle ja sopi oikeen hyvin.. Mutta ongelmaksi muodostuu se että tossa 1-pisteruiskussa on ohjaus yksikkö virranjakajassa sisällä ja johdot menee autonjalkatilaan ruiskuboksiin ja 4-pisteruiskussa on vissiin konehuoneen puolella semmonen isompi boksi mistä menee johdot virranjakajaan..
Eli kysymykseni on että tarviiko vaihtaa myös virranjakaja sekä ottaa vectrasta kaikki sähköt ja boksit..??
Vai onko jotain keinoa millä saisin pidettyä vanhan virranjakajan ja laittaa pelkästään ruiskulle uudet johdot.??
irmscher ruiskun asennus????
irmscher ruiskun asennus????
KÄYTTIS: Opel Kadett E 1.3S -87 hb
PROJEKTIT: Volvo 360 -89 b200k --> b230f (n. 150hv),Opel Kadett E 1.6S -89 4d
EX OPELIT: Opel Astra F 2.0i -92 Farmari, Opel kadett E 1.6 -91 5ov. HB,
Opel Kadett E 1.6i -90 4d, Opel Kadett C 1.2 -76 2ov
PROJEKTIT: Volvo 360 -89 b200k --> b230f (n. 150hv),Opel Kadett E 1.6S -89 4d
EX OPELIT: Opel Astra F 2.0i -92 Farmari, Opel kadett E 1.6 -91 5ov. HB,
Opel Kadett E 1.6i -90 4d, Opel Kadett C 1.2 -76 2ov
Re: irmscher ruiskun asennus????
Ei ole oikotietä onneen,helpoin on laittaa 1.3 ohc:n kärjetön niin ei tarvitse niin montaa boksia viritellä konehuoneesen.