No ajatus oli että pidettäisiin 8 naulasena. Vähemmän hajoavia osia ainakin h-rohviili veivit on jo tulossa ja kohta tulee takomäntäsetkin, acl laakerit jne... Josko se niillä pysyis läjässä.. Ja saatiin hierottuu kaupat lexmaulin imusarjastakin, sekä hiukan kireämmästä nokasta... Huolettaa vaihdelaatikot vaan, nykysestä laatikosta jo paukahti 3 vaihteen syncro, kun saatiin sachsin kytkin kiinne ja käytiin vähän testaileen Ensi keväänä olis tarkotus saada penkitettyy 350hp+... Ja saada autoa vähän inhimillisemmän näköiseksi.. Paljon on työtä...Keme kirjoitti:Sen verran suuria muutoksia, että kannattasko harkita 16v hattua. En tiedä minkä verran kosonen veloittaa kannen rotsailusta, mutta tuskin se ilmaista on ja tuleeko siitä sittenkään yhtä hyvää kuin mitä 16v kansi on jo vakiona? Eri juttu tietty, jos 8v kansi on joku itseisarvo koneessa. Sit sitä ei kannata/voi vaihtaa.Sakari kirjoitti: Ehkä tuossa talvella saataisiin moottorinohjaus Ja uusi pakosarja, isompi turbo, kansi kososelle jne...
c20ne+ turbo, moottorin ohjaus?
Re: c20ne+ turbo, moottorin ohjaus?
Omega A 3.0 Turbo
Omega A 2.0 Turbo
Senator B 3.0 24v
Omega A 2.0 Turbo
Senator B 3.0 24v
Re: c20ne+ turbo, moottorin ohjaus?
Siinä 8v kannessa on itseasiassa enemmän ja herkemmin hajoavia osia Ei se tartte ku yhden sopivan paukun imusarjaan ni on vähän irtonaisia osia venttiilikoneiston puolella ja huonolla tuurilla sitä myöten myös männän päällä
Calibra 2.5 V6 -95 & Astra F Caravan 2.0i -93
Re: c20ne+ turbo, moottorin ohjaus?
Juups. Mutta venat ei ota mäntiin, esim hihnan katketessa tai hypätessä.. Yhtäkään kantta ei olla 8v vielä rikki ainakaan saatu Mutta katsotaan nyt.
Omega A 3.0 Turbo
Omega A 2.0 Turbo
Senator B 3.0 24v
Omega A 2.0 Turbo
Senator B 3.0 24v
Re: c20ne+ turbo, moottorin ohjaus?
No mikä helevetin tähen se hihna sitten pitäis ajaa niin huonoon kuntoon että alkaa hihna katkeilla tms.?
Sulla vaan tulis nuille tulevillekkin palikoille paljon enemmän vastinetta rahalle kun venttiilimäärän tuplais
Hintakaa kun ei pitäis olla mikään ongelma kun XEV kannen laittaa.
Sulla vaan tulis nuille tulevillekkin palikoille paljon enemmän vastinetta rahalle kun venttiilimäärän tuplais
Hintakaa kun ei pitäis olla mikään ongelma kun XEV kannen laittaa.
Kadett C 1978 sedan
Kadett C 1979 Coupe
Kadett C 1979 Coupe
Re: c20ne+ turbo, moottorin ohjaus?
No tää nyt on vähän miten sen ottaa Se 8 venttiilisyys on vähän myöskin sitä itseisarvoa mitä Kemekin tuossa sanoi... Ja oon henkilökohtasesti aina vähän kaihtanut opelin 16v moottoreita. Huonoja kokemuksia Mutta en täysin sulje sitä kannenvaihtoakaan pois!Sämä kirjoitti:No mikä helevetin tähen se hihna sitten pitäis ajaa niin huonoon kuntoon että alkaa hihna katkeilla tms.?
Sulla vaan tulis nuille tulevillekkin palikoille paljon enemmän vastinetta rahalle kun venttiilimäärän tuplais
Hintakaa kun ei pitäis olla mikään ongelma kun XEV kannen laittaa.
Omega A 3.0 Turbo
Omega A 2.0 Turbo
Senator B 3.0 24v
Omega A 2.0 Turbo
Senator B 3.0 24v
Re: c20ne+ turbo, moottorin ohjaus?
Mites nyt ton astra f ja b omegan motronic 1.5.2 kanssa, toimiiko se oikeasti hyvin turbon kanssa vai kannattaako jättää ostamatta? Entäs onko johtosarjassa kakki liittimet samat kun muissa c20ne moottoreissa?