20ne lastu
20ne lastu
onko 20ne:hen saatavana lastua jos on niin mistä ja millä hinnalla
Parhaat lastut tuota konetta/itseäsi varten saat ruokakaupasta, löytyy sellaisesta pussista jonka kyljessä lukee Taffel.
Vakavasti puhuen, ei kannata vakioon vapaasti hengittävään ostella yhtään mitään lastuja. Niillä kun ei yksinkertaisesti tule voimaa lisää yhtään. Tehtaan vakiosoftalla on haettu osapuilleen paras kompromissi tehojen, väännön ja kulutuksen suhteen. Noilla jälkiasenteisilla lastuilla ei tule tehoa eikä vääntöä lisää, mutta kulutus voi kasvaa. Katsos kun se kone vaatii lisätehoa varten enemmän ilmaa ja bensaa, jota tuo lastu ei todellakaan tarjoa. Siihen vaaditaan jo ihan oikeasti palikoiden vaihtoa konehuoneen puolelle..
Myöskään turbokoneisiin eivät nuo valmislastut tuo kovin suurta hyötyä. Juuri tiettyä autoa varten räätälöity ratkaisu on paras keino saada lisähevosia, mutta se siis koskee vain turbovehkeitä tai jo jonkun verran viritettyjä vapareita...
Searchilla voit hakea lisää vielä juttuja jos ei tämä lannistus riittänyt.
Vakavasti puhuen, ei kannata vakioon vapaasti hengittävään ostella yhtään mitään lastuja. Niillä kun ei yksinkertaisesti tule voimaa lisää yhtään. Tehtaan vakiosoftalla on haettu osapuilleen paras kompromissi tehojen, väännön ja kulutuksen suhteen. Noilla jälkiasenteisilla lastuilla ei tule tehoa eikä vääntöä lisää, mutta kulutus voi kasvaa. Katsos kun se kone vaatii lisätehoa varten enemmän ilmaa ja bensaa, jota tuo lastu ei todellakaan tarjoa. Siihen vaaditaan jo ihan oikeasti palikoiden vaihtoa konehuoneen puolelle..
Myöskään turbokoneisiin eivät nuo valmislastut tuo kovin suurta hyötyä. Juuri tiettyä autoa varten räätälöity ratkaisu on paras keino saada lisähevosia, mutta se siis koskee vain turbovehkeitä tai jo jonkun verran viritettyjä vapareita...
Searchilla voit hakea lisää vielä juttuja jos ei tämä lannistus riittänyt.
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:
www.puustikki.fi
www.puustikki.fi
Säästä vaan nekin lastuun turhaan laittamat rahat.ja suunnittele hieman kireämpää nokka akselia,imu ja pakopuolen virtaavuuksien parantamisia,mm.kohdistus imusarjaan ja kanaviin.niitten jälkeen jossain rullilla säädättämässä.jos perus kone kunnossa.ja kun ei ne päästötkään oo niin tarkkoja kun ei kattia,voi sitä nokkaakin rohkeammin vaihtaa.
kannattas ehkä jos paikka,mitata kone ja tiedät sitten mistä oot lähteny.tai perstuntumalla vaan,mutta loppusäädöt kyllä kannattaa jättää penkitysen yhteyteen.mitä sinne nyt saakin.
kannattas ehkä jos paikka,mitata kone ja tiedät sitten mistä oot lähteny.tai perstuntumalla vaan,mutta loppusäädöt kyllä kannattaa jättää penkitysen yhteyteen.mitä sinne nyt saakin.