Vectra OPC EDS phase 2 390hv/550nm
Vectra OPC EDS phase 2 390hv/550nm
kohtaa saa tuon OPC:n oikeasti liikkumaan. http://www.eds-motorsport.de/_eds_/index.htm
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
ootko muuten huomannut että autossa on kuskille ratti ja kaasupoljin.Realsanta kirjoitti:ei tuolla teholla tee mitää kun vetää edestä ei muuta kuin vetele ja puske mutkiinenne kirjoitti:Alkaa kuulostamaan jo varsin hyvältä. Tällähän pitäs jo keretä
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Tuolla teholla ihan toissijainen juttu tuleeko lappuja tai mitä mittaukset maksaa, kun leimaan ei saa minkään valtakunnan mittauksilla.madi kirjoitti:tuleekos tuossa TUV paperit mukana ?
jos ei niin nehän on nykään halpaa käyttää suomessa mittauksissa VTT ei enään niitä tee kuulemma joku yksityinen tekee 500€ alv.0% hinta
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
?Tuomas kirjoitti:Tuolla teholla ihan toissijainen juttu tuleeko lappuja tai mitä mittaukset maksaa, kun leimaan ei saa minkään valtakunnan mittauksilla.madi kirjoitti:tuleekos tuossa TUV paperit mukana ?
jos ei niin nehän on nykään halpaa käyttää suomessa mittauksissa VTT ei enään niitä tee kuulemma joku yksityinen tekee 500€ alv.0% hinta
kerro vähän lisää
No menisikö vaikkapa tehoraja yli? Vai minkä laskuopin mukaan näitä asioita Oulussa hoidetaan?madi kirjoitti:?Tuomas kirjoitti:Tuolla teholla ihan toissijainen juttu tuleeko lappuja tai mitä mittaukset maksaa, kun leimaan ei saa minkään valtakunnan mittauksilla.madi kirjoitti:tuleekos tuossa TUV paperit mukana ?
jos ei niin nehän on nykään halpaa käyttää suomessa mittauksissa VTT ei enään niitä tee kuulemma joku yksityinen tekee 500€ alv.0% hinta
kerro vähän lisää
Kuka niitä tehoja siellä katsastuksessa mittaa?!?Enochian kirjoitti:No menisikö vaikkapa tehoraja yli? Vai minkä laskuopin mukaan näitä asioita Oulussa hoidetaan?madi kirjoitti:?Tuomas kirjoitti:Tuolla teholla ihan toissijainen juttu tuleeko lappuja tai mitä mittaukset maksaa, kun leimaan ei saa minkään valtakunnan mittauksilla.madi kirjoitti:tuleekos tuossa TUV paperit mukana ?
jos ei niin nehän on nykään halpaa käyttää suomessa mittauksissa VTT ei enään niitä tee kuulemma joku yksityinen tekee 500€ alv.0% hinta
kerro vähän lisää
Opel Omega B2 2,5 V6
Ex:Opel Omega Stw MV6
Ex:Opel Omega Stw MV6
kyllä olen totesin OPC astran koeajon jälkeen 200+hv ei sovi etuvedolle ainakaan suomen teilläJartsa kirjoitti:ootko muuten huomannut että autossa on kuskille ratti ja kaasupoljin.Realsanta kirjoitti:ei tuolla teholla tee mitää kun vetää edestä ei muuta kuin vetele ja puske mutkiinenne kirjoitti:Alkaa kuulostamaan jo varsin hyvältä. Tällähän pitäs jo keretä
ps. ei teholla tee mitää jos sitä ei voi päästää kerralla valloilleen
et vissiin oo takaveto kuski Jartsa?
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
-
- OCF Member 2024
- Viestit: 3519
- Liittynyt: 01 Maalis 2002, 02:00
- Paikkakunta: Keskellä Uuttamaata
Taitaa Jartsa olla sen verta NuSkool-jätkä että on oppinut tuon etuvedonkinRealsanta kirjoitti:kyllä olen totesin OPC astran koeajon jälkeen 200+hv ei sovi etuvedolle ainakaan suomen teilläJartsa kirjoitti:ootko muuten huomannut että autossa on kuskille ratti ja kaasupoljin.Realsanta kirjoitti:ei tuolla teholla tee mitää kun vetää edestä ei muuta kuin vetele ja puske mutkiinenne kirjoitti:Alkaa kuulostamaan jo varsin hyvältä. Tällähän pitäs jo keretä
ps. ei teholla tee mitää jos sitä ei voi päästää kerralla valloilleen
et vissiin oo takaveto kuski Jartsa?
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
Samoilla linjoilla Jartsan kanssa, myös kaasu on yleensä portaaton. Tehokas etuveto toimii hyvin jos alusta on kunnossa, tehoa ei voi koskaan olla liikaa.Jartsa kirjoitti:ootko muuten huomannut että autossa on kuskille ratti ja kaasupoljin.Realsanta kirjoitti:ei tuolla teholla tee mitää kun vetää edestä ei muuta kuin vetele ja puske mutkiinenne kirjoitti:Alkaa kuulostamaan jo varsin hyvältä. Tällähän pitäs jo keretä
7/08 GTI lehdessä oli juttu APR:n rakentamasta GTI Golfista, etuveto, 420hv/527nm jne. Ja monet tehokkaat takapotkut katteli takavaloja Road Atlantan radalla.
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Ei niitä katsastuksessa mitatakkaan, mutta jos tuollaisen setin haluat muutoskatsastaa, niin takuuvarmasti vaativat dynolaput.-JMV- kirjoitti:Kuka niitä tehoja siellä katsastuksessa mittaa?!?Enochian kirjoitti:No menisikö vaikkapa tehoraja yli? Vai minkä laskuopin mukaan näitä asioita Oulussa hoidetaan?madi kirjoitti:?Tuomas kirjoitti:Tuolla teholla ihan toissijainen juttu tuleeko lappuja tai mitä mittaukset maksaa, kun leimaan ei saa minkään valtakunnan mittauksilla.madi kirjoitti:tuleekos tuossa TUV paperit mukana ?
jos ei niin nehän on nykään halpaa käyttää suomessa mittauksissa VTT ei enään niitä tee kuulemma joku yksityinen tekee 500€ alv.0% hinta
kerro vähän lisää
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri