Tosiaan taitaa olla ajotekniikassa pientä hiomista, tai sitte alusta jokseenkin anaalista.. Mut järjellä jos ajattelee ni noilla tehoilla tosiaan tee vittuakaan missään katuautossa, jos vaikka jotenkin sattuis saamaan leiman noilla palikoilla... Kiihtyvyys nollasta törkeään ylinopeuteen alle 3 sek?Realsanta kirjoitti:ei tuolla teholla tee mitää kun vetää edestä ei muuta kuin vetele ja puske mutkiinenne kirjoitti:Alkaa kuulostamaan jo varsin hyvältä. Tällähän pitäs jo keretä
Vectra OPC EDS phase 2 390hv/550nm
Kukahan yksityinen tekee noit 500€ + alv hintaan, sillä se on hintojen polkemista?madi kirjoitti:tuleekos tuossa TUV paperit mukana ?
jos ei niin nehän on nykään halpaa käyttää suomessa mittauksissa VTT ei enään niitä tee kuulemma joku yksityinen tekee 500€ alv.0% hinta
j.h
Minusta VTT jo muutama vuosi sitten otti paljon enempi kuin jotain 500€.
se oli 1000€+alv johan joku edes halpeni nyt voi jopa ajatella näitä katti koneita ajatteleen turbottaajpisteh kirjoitti:Kukahan yksityinen tekee noit 500€ + alv hintaan, sillä se on hintojen polkemista?madi kirjoitti:tuleekos tuossa TUV paperit mukana ?
jos ei niin nehän on nykään halpaa käyttää suomessa mittauksissa VTT ei enään niitä tee kuulemma joku yksityinen tekee 500€ alv.0% hinta
j.h
Minusta VTT jo muutama vuosi sitten otti paljon enempi kuin jotain 500€.
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
Realsanta kirjoitti:se oli 1000€+alv johan joku edes halpeni nyt voi jopa ajatella näitä katti koneita ajatteleen turbottaajpisteh kirjoitti:Kukahan yksityinen tekee noit 500€ + alv hintaan, sillä se on hintojen polkemista?madi kirjoitti:tuleekos tuossa TUV paperit mukana ?
jos ei niin nehän on nykään halpaa käyttää suomessa mittauksissa VTT ei enään niitä tee kuulemma joku yksityinen tekee 500€ alv.0% hinta
j.h
Minusta VTT jo muutama vuosi sitten otti paljon enempi kuin jotain 500€.
No ny irtos nauru ja komeesti. Jos vähäpäästösen turbotus on ollut tosta erotuksesta kiinni, niin just just. Naurettava tekosyy.
Ja ennen kuin joku jotain turhaa kitisee niin ei, en rakenna vähäpäästöistä ahdettua. Harrasteauton valinta on ryssitty jo siinä tilanteessa, kun autosta mitataan päästöt.
JEEEEEEEEEEEEE!
joo näihän se on terveisiä -76 vuoden mantalla -66 rekulleKeme kirjoitti: No ny irtos nauru ja komeesti. Jos vähäpäästösen turbotus on ollut tosta erotuksesta kiinni, niin just just. Naurettava tekosyy.
Ja ennen kuin joku jotain turhaa kitisee niin ei, en rakenna vähäpäästöistä ahdettua. Harrasteauton valinta on ryssitty jo siinä tilanteessa, kun autosta mitataan päästöt.
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
VTT, Ecocat Lievestuore, TCT Helsinki, Neste Porvoo ovat minun tietämäni paikat, jotka pystyvät tekemään normitestit.
Jos VTT on loppettanut yksityistestit, niin käsittääkseni TCT on ainut paikka jossa tehdään normitestejä tavallisille tossunkuluttajille.
Olisi kiva kuulla siitä uudesta edullisesta paikasta...
j.h
2 M€ tehodynohuone ja sitten vähän hintoja polkemaan
Jos VTT on loppettanut yksityistestit, niin käsittääkseni TCT on ainut paikka jossa tehdään normitestejä tavallisille tossunkuluttajille.
Olisi kiva kuulla siitä uudesta edullisesta paikasta...
j.h
2 M€ tehodynohuone ja sitten vähän hintoja polkemaan
Pääsee toki, samalla pääsee parista tonnista käteistä kun TÜV-lapulla voi pyyhkiä takapuolensa.madi kirjoitti:eikös tuosta teho ongelmasta pääse imuilman kuristimella ja tehon mittauksella ?
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Tehokas etuveto kulkee suoraan hyvin jos siinä on lukkoperä, sen vaatii myös takaveto. Tosin silloin menee etuvedosta kaikki muu ajettavuus pitävällä pinnalla vituiksi.vectraTBO kirjoitti:Samoilla linjoilla Jartsan kanssa, myös kaasu on yleensä portaaton. Tehokas etuveto toimii hyvin jos alusta on kunnossa, tehoa ei voi koskaan olla liikaa.Jartsa kirjoitti:ootko muuten huomannut että autossa on kuskille ratti ja kaasupoljin.Realsanta kirjoitti:ei tuolla teholla tee mitää kun vetää edestä ei muuta kuin vetele ja puske mutkiinenne kirjoitti:Alkaa kuulostamaan jo varsin hyvältä. Tällähän pitäs jo keretä
7/08 GTI lehdessä oli juttu APR:n rakentamasta GTI Golfista, etuveto, 420hv/527nm jne. Ja monet tehokkaat takapotkut katteli takavaloja Road Atlantan radalla.
Itsellä on Quaifen torsen lukko tossa etuvetovehkeessä ja se on kyllä ihan hyvä ajettava joka tilanteessa.2.3i-16 kirjoitti:Tehokas etuveto kulkee suoraan hyvin jos siinä on lukkoperä, sen vaatii myös takaveto. Tosin silloin menee etuvedosta kaikki muu ajettavuus pitävällä pinnalla vituiksi.vectraTBO kirjoitti:Samoilla linjoilla Jartsan kanssa, myös kaasu on yleensä portaaton. Tehokas etuveto toimii hyvin jos alusta on kunnossa, tehoa ei voi koskaan olla liikaa.Jartsa kirjoitti:ootko muuten huomannut että autossa on kuskille ratti ja kaasupoljin.Realsanta kirjoitti:ei tuolla teholla tee mitää kun vetää edestä ei muuta kuin vetele ja puske mutkiinenne kirjoitti:Alkaa kuulostamaan jo varsin hyvältä. Tällähän pitäs jo keretä
7/08 GTI lehdessä oli juttu APR:n rakentamasta GTI Golfista, etuveto, 420hv/527nm jne. Ja monet tehokkaat takapotkut katteli takavaloja Road Atlantan radalla.
Myös tuossa APR Golfissa on Quaifen lukko ja se kulkee radallakin todella hienosti ainakin lehden jutun mukaan ja pitoakin taitaa olla kun auto on varustettu Misukan katuslikseillä.
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Just just ammattimiehen puhetta, eipä noilla pysty ajamaan.Realsanta kirjoitti:kyllä olen totesin OPC astran koeajon jälkeen 200+hv ei sovi etuvedolle ainakaan suomen teilläJartsa kirjoitti:ootko muuten huomannut että autossa on kuskille ratti ja kaasupoljin.Realsanta kirjoitti:ei tuolla teholla tee mitää kun vetää edestä ei muuta kuin vetele ja puske mutkiinenne kirjoitti:Alkaa kuulostamaan jo varsin hyvältä. Tällähän pitäs jo keretä
Tdi 200+
-
- 'Admiral'
- Viestit: 187
- Liittynyt: 22 Helmi 2004, 02:00
Nii siitä ratista saa myöskin pitää kiinni jos haluaa urasella tiellä lähetellä Ei mulla mitään +200 heppaa kyl oo mut tuskin ne parikyt lisähummaa muuttaa tilannetta dramaattisesti. Emmä kyl ymmärrä noita puskemisjuttuja, riippuu tietty autosta ja alustasta paljon. Esim fastra ihan mahdoton puskija, calikka taas on ainaki tähän mennessä taittunu mutkaan ku mutkaan mukisematta ihan niin kovasta vaihdista ku on vaan kantti kestäny koittaa.. Jos ton saa asfaltilla puskemaan ni se on kyl sitte pahemman luokan ajovirhe