irmscher ruisku

Moottorinohjaimiin, lastuihin ja ohjelmointiin liittyvää keskustelua
Avatar
smppa
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 2432
Liittynyt: 04 Heinä 2003, 03:00
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja smppa »

Jarno kirjoitti:
omega16T kirjoitti:
Jarno kirjoitti: Jossain taisi olla juttua että toi Irmelin imusarja olis vastaava kuin 18E:n mutta 20NE:n laipalla.
Itsekin muistan tuon, foorumillahan siitä oli jossakin topicissa juttua. Erona juuri nuo isompihalkaisijaiset runnerit kuten 1,8e:nkin sarjassa verrattuna normi 2-litraisen imusarjaan.
Erona vissiin kuitenkin että tohon irmeliin menee ne:n kaasuläppäkotelo?
Ja suuttimet, ja jakotukki. 18E:ssähän on ihan erilainen kiinnityssysteemi niille.
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Avatar
JUKSU
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Viestit: 830
Liittynyt: 10 Helmi 2008, 14:28
Paikkakunta: Turku

Re: irmscher ruisku

Viesti Kirjoittaja JUKSU »

Onko tähän irmscher imusarjaan kuulunut uutena xe vai ne suuttimet?
Manta-B-83
Avatar
CTi
OCF Member 2015
Viestit: 1411
Liittynyt: 01 Marras 2005, 16:51
Paikkakunta: Lahti

Re:

Viesti Kirjoittaja CTi »

ipa kirjoitti: minulla on i-line katalogi
siellä lukee
i-Line performance increase for the C20NE engine version consisting of an inlet manifold, camshaft and control unit for the kadett E, vectra and calibra.
Kyllähän tuosta ainakin jää kuva, että ihan ne NE:n omat rojut on ollut. Tarvittavat muutokset syöttöihin tainneet tulla tuossa satsin mukana tulevassa ohjelmassa...
Vastaa Viestiin