Keskustelua säädettävistä moottorinohjaus järjestelmistä

Moottorinohjaimiin, lastuihin ja ohjelmointiin liittyvää keskustelua
Kale
OCF Member 2015
Viestit: 303
Liittynyt: 05 Syys 2003, 03:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kale »

Kiitos vastauksesta. KMS:n johto on tiedossa, mutta pitäisi saada selville
alkuperäisen kierroslukumittarinjohdon sijainti. Eli saako vm-93 LET Calibra
kierroslukutiedon suoraan Motronicista ja jos saa niin mistä johdosta (väri /
ecun pinni) ? Hall-anturiin tulee 3-napainen liitin eli siitä tuskin kierroslukutietoa saadaan ?
Avatar
Jarno
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viestit: 8489
Liittynyt: 31 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja Jarno »

Saa tiedon Motronicilta pinniltä 43.
Kale
OCF Member 2015
Viestit: 303
Liittynyt: 05 Syys 2003, 03:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kale »

Tuli ongelmia ottaessani puolaa pois Calibrasta (autossa kiinni KMS suorasytkä) eli auto ei suostu käynnistymään. Auto käynnistyy normaalisti, kun puolassa johdot kiinni.

Ecun-kampa on irti, joten ihmetyttää mistä puola saa tietonsa ?

[/code]
Vastaa Viestiin