smt6
smt6
toimiskohan toi kuinka hyvin turbotetussa 20ne:ssä? mitään hirveitä säätö mahdollisuuksia kun ei mun puolesta välttämättä tarvis,sellasen vaan et olis parempi ku alkuperäinen ettei tulis niitä nakutusongelmia ja sen kaut viel enemmä ongelmia mahtaisko toi smt6 riittää 180- 200 hevoseen,kun sellanen olis maksimitehotavoite? mielipiteitä kiitos.
-
- 'Diplomat'
- Viestit: 3678
- Liittynyt: 06 Helmi 2002, 02:00
- Paikkakunta: Alavus
- Viesti:
Bemariclubin foorumilta kannattaa käydä lueskelemassa. Siellä sellainen käyttäjä kuin Zoui ei ainakaan ollut kovin tyytyväinen tuollaiseen turbotetussa 525:sessa, mutta syitä en äkkiseltään muista.
www.btcf.fi/forum
www.btcf.fi/forum
Omega 3.0 Sport -00 "irmscher", Omega 3.0 Sport -99 "irmscher", Omega "3.0 DTI" -02, Omega 2.5 TD -00, Omega MV6 -98, Omega 3000 -87, Omega 3000 24v -91
Rice Rockets:lta saat varmaa tietoa noiden Perfect Powerien toiminnasta ym.
www.ricerockets.org
C.A.R Sarkkola asentaa noita Hauholla, tietää varmasti kaikki niksit millä tuo smt saadaan pelaamaan.
Datsunista penkitettiin tuolla smt6:sen kiinni olessa yli 350 hv.
www.ricerockets.org
C.A.R Sarkkola asentaa noita Hauholla, tietää varmasti kaikki niksit millä tuo smt saadaan pelaamaan.
Datsunista penkitettiin tuolla smt6:sen kiinni olessa yli 350 hv.
Opel Omega MV6
Nissan 200SX s14
Nissan 200SX s14
Re: smt6
Miten olette saaneet tuon kierrosluvun toimimaan tuossa smt6:ssa ? Kytkennät pitäisi olla oikein, mutta bensakartalla en saa palkkia kulkemaan kuin sivuttain (deflection) . Kaasua painaessa (eng temp) palkki nousee ja laskee kierrosten mukana mutta siinä kartalla se palkki ei liiku Moottorihan oli c20ne.
Manta-B-83
Re: smt6
JUKSU kirjoitti:Miten olette saaneet tuon kierrosluvun toimimaan tuossa smt6:ssa ? Kytkennät pitäisi olla oikein, mutta bensakartalla en saa palkkia kulkemaan kuin sivuttain (deflection) . Kaasua painaessa (eng temp) palkki nousee ja laskee kierrosten mukana mutta siinä kartalla se palkki ei liiku Moottorihan oli c20ne.
Lisäksi jos sytkän johdon (johto 48 boksilla) laittaa kiertämään smt6:sen kautta ei auto lähde käyntiin ollenkaan ,starttaa kylläkin..
Asetukset on ollu näin :
cylinders= 4
teeth per turn= 60
teeth per firing= 30
positive input pol= on
positive output pol= on
low level input= on
high freguency= off
interlaced= off
one missing tooth = off
lambda input= off
Hermot menee näitten kanssa ,kun pitikin alkaa leikkimään
Manta-B-83
Re: smt6
Kun kartat on nollilla, niin silloin smt6 ei muuta auton oman ecun signaalia. Eli juuri noin niinkuin arvelit.
Jokos sä olet saanut sen toimimaan?
Jokos sä olet saanut sen toimimaan?
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Re: smt6
smppa kirjoitti:Kun kartat on nollilla, niin silloin smt6 ei muuta auton oman ecun signaalia. Eli juuri noin niinkuin arvelit.
Jokos sä olet saanut sen toimimaan?
Kyllä muuten toimii ja pelaa hyvin mutta tuntuu laihalle menevän pitkässä täyskiihdytyksessä ,vaikka kuinka lisää karttaan bensaa lisää
Jos ohittaa tuon smt6:sen niin silloin ei tuota tee. Mielenkiintoinen kapistus hintaansa nähden , kyllä tuolla saa bensaa ja aikaa kulumaan reippaasti kun alkaa leikkimään
Manta-B-83
Re: smt6
smppa kirjoitti:
Jokos sä olet saanut sen toimimaan?
Tuli taas säädeltyä/tutkittua säätöjä niin enpäs ollutkaan saanu tuota toimimaan niin että sytkä kulkee tuon kautta
Sata kertaa nyt tarkistanu nuo asetukset ja silti ei vaan käynisty
Manta-B-83