Palataas taas aiheeseen kun innostus säätämiseen on taas tullut
Tälläkertaa ongelmana on tyhjäkäynnillä liian rikkaalla käyminen (Afr maksimi arvossaan 10!) päätä alkaa särkemään ja katalysaattorikaan ei varmasti hyvää tykkää tästä . Ja kartat on kumminkin nollilla Täytyisikö noita FUEL-UPPER/LOWER limittejä säätää johonkin suuntaan?
Ja mikä hitto on FUEL ZERO CALIBRATION?
Antaa vikakoodinkin kun varovasti kierroksia polkasee 19 RPM signal (crankshaft sensor) Incorrect signal
Ja viellä sellanen tuli huomattua että kun läppärillä menee onlineen niin bensapumppu surahtaa ja käynnissä ollessaan huutaa/kurisee kunnolla
smt6
Re: smt6
Eihän vaan o paluulinjassa/bensanpaineissa muuten jotain häikkää, jos kerta seoksetkin mittarin mukaan tapissa...JUKSU kirjoitti:P
Ja viellä sellanen tuli huomattua että kun läppärillä menee onlineen niin bensapumppu surahtaa ja käynnissä ollessaan huutaa/kurisee kunnolla
Re: smt6
CTi kirjoitti:Eihän vaan o paluulinjassa/bensanpaineissa muuten jotain häikkää, jos kerta seoksetkin mittarin mukaan tapissa...JUKSU kirjoitti:P
Ja viellä sellanen tuli huomattua että kun läppärillä menee onlineen niin bensapumppu surahtaa ja käynnissä ollessaan huutaa/kurisee kunnolla
En usko kun ohittaa koko tuon smt6:sen niin toimii ihan normaalisti ,bensapumpusta ei kuullu ylimääräisiä ääniä ja seokset juoksee 15-14 välillä.
Manta-B-83
Re: smt6
Säädöistä löytyi vika dwell time oli säädetty 0,1 ms nyt laitettu 4.0ms ja tuo fuel zero calibration piti laittaa oletukseen. nätisti pyörii ja toimii Tarkka laite tuntuu olevan johtojen ja liitoksien suhteen ,kaikki johdot piti vaihtaa kunnollisiin häiriösuojattuihin ennen kuin ilman kenkkuiluja alkoi toimimaan.
Manta-B-83