Keskustelua lastu-virityksistä

Moottorinohjaimiin, lastuihin ja ohjelmointiin liittyvää keskustelua
Avatar
H3P4
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 265
Liittynyt: 13 Kesä 2008, 00:11
Paikkakunta: Jyväskylä, Kotoisin: Tyrwää (eli Vammala eli Sastamala)

Re: Keskustelua lastu-virityksistä

Viesti Kirjoittaja H3P4 »

Ei vaan tahdo löytyä tuota wolfia mistään :cry:
Calibra Turbo 4x4 vm-93 (mm.Tunex)
ex Vectra C 2.0T vm-2005 (mm.BSR)
ex Calibra 2.5 V6 vm-95 (mm.Lexmaul)
ex Vectra B 2.5 V6 vm-96 (R.I.P)
Thuuning
'Senator'
'Senator'
Viestit: 491
Liittynyt: 07 Kesä 2005, 04:27
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskustelua lastu-virityksistä

Viesti Kirjoittaja Thuuning »

H3P4 kirjoitti:Ei vaan tahdo löytyä tuota wolfia mistään :cry:

Joo mä en tiedä saako niitä tilattua enään mistään.. mut vastaava löytyy Teholastu.com :ista. Kannattaa kysellä tarkemmin sieltä vaikka maililla että mitä kaikkee se niiden lastu säätelee, rajottimista ja bensakartoista.. Ja tietenkin kannattaa kysyä tämän päivän tarjous lastusta :D

Itsellä oli tuossa wolfissa säädetty rajotin, tyhjäkäynti (korjaus), ennakkoa ja aukioloaikoja myöskin hieman erinlainen bensakartta.
Thuuning
'Senator'
'Senator'
Viestit: 491
Liittynyt: 07 Kesä 2005, 04:27
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskustelua lastu-virityksistä

Viesti Kirjoittaja Thuuning »

H3P4 kirjoitti:Ei vaan tahdo löytyä tuota wolfia mistään :cry:

Jaa siel teholastu.comissa oli hinnat noussu :O mahoton 299€ tuohon 2.5 v6 :(
Avatar
H3P4
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 265
Liittynyt: 13 Kesä 2008, 00:11
Paikkakunta: Jyväskylä, Kotoisin: Tyrwää (eli Vammala eli Sastamala)

Re: Keskustelua lastu-virityksistä

Viesti Kirjoittaja H3P4 »

Juu tarvinnee kysellä kun alkaa tulla nyt tämä lastutus hyvinkin ajankohtaiseksi hommaksi kunhan nyt vaan prkl saan ensin sen boxin sieltä jalkatilasta kätöseeni... kun en sitten kirveelläkään (hmm... siinähän voisikin olla sopiva työkalu :D nooh leikki leikkinä) tahdo saada sitä peite muovia siitä irti... en kertakaikkiaan keksi miten se on kiinni :cry:
Calibra Turbo 4x4 vm-93 (mm.Tunex)
ex Vectra C 2.0T vm-2005 (mm.BSR)
ex Calibra 2.5 V6 vm-95 (mm.Lexmaul)
ex Vectra B 2.5 V6 vm-96 (R.I.P)
Avatar
H3P4
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 265
Liittynyt: 13 Kesä 2008, 00:11
Paikkakunta: Jyväskylä, Kotoisin: Tyrwää (eli Vammala eli Sastamala)

Re: Keskustelua lastu-virityksistä

Viesti Kirjoittaja H3P4 »

Juu onhan se aikas suolainen... mut kyl mä veikkaan et jostain löydän jonkun pätevän sillee 100-200€ kun tilaan vaikka sumujensaarelta... alkaa vaan tää nälkä kasvaa syödessä ja totuus on että jos tähän kutoseen tehoja haluaa on laitettava virtaukset kuntoon! Kunnon pakosarjoilla ja 3litraisen nokilla + se lastu päälle niin sais jo ihan mielenkiintoisia lukuja... ei nyt mitään maailmaa mullistavia mutta ilmeisesti ihan sellaisia 200pollen pintaan ja vääntökin ihan kiva :peukku:
Calibra Turbo 4x4 vm-93 (mm.Tunex)
ex Vectra C 2.0T vm-2005 (mm.BSR)
ex Calibra 2.5 V6 vm-95 (mm.Lexmaul)
ex Vectra B 2.5 V6 vm-96 (R.I.P)
Thuuning
'Senator'
'Senator'
Viestit: 491
Liittynyt: 07 Kesä 2005, 04:27
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskustelua lastu-virityksistä

Viesti Kirjoittaja Thuuning »

H3P4 kirjoitti:Juu tarvinnee kysellä kun alkaa tulla nyt tämä lastutus hyvinkin ajankohtaiseksi hommaksi kunhan nyt vaan prkl saan ensin sen boxin sieltä jalkatilasta kätöseeni... kun en sitten kirveelläkään (hmm... siinähän voisikin olla sopiva työkalu :D nooh leikki leikkinä) tahdo saada sitä peite muovia siitä irti... en kertakaikkiaan keksi miten se on kiinni :cry:
Se peitemuovi pitäis olla siin klipseillä ja ruuveilla kiinni ja alotat purkamisen siitä oven alareunasta eli se pitkä lista siitä eka.. olikohan siin muutama ruuvi sellasien suoja motyköiden alla sit ne pitäis lähtä siit.. ja boksi on sellasilla torxeilla 4kpl muistaakseni kiinni.. Saa siinä kyl leikkiä :D
Avatar
H3P4
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 265
Liittynyt: 13 Kesä 2008, 00:11
Paikkakunta: Jyväskylä, Kotoisin: Tyrwää (eli Vammala eli Sastamala)

Re: Keskustelua lastu-virityksistä

Viesti Kirjoittaja H3P4 »

Juu en vaan ainakaan äkkiseltään huomannut mitään klipsejä ja ruuveja mut kai tarvii mennä huomenna käymään anoppilassa niin pääsee talliin katsomaan :D
Calibra Turbo 4x4 vm-93 (mm.Tunex)
ex Vectra C 2.0T vm-2005 (mm.BSR)
ex Calibra 2.5 V6 vm-95 (mm.Lexmaul)
ex Vectra B 2.5 V6 vm-96 (R.I.P)
Thuuning
'Senator'
'Senator'
Viestit: 491
Liittynyt: 07 Kesä 2005, 04:27
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskustelua lastu-virityksistä

Viesti Kirjoittaja Thuuning »

H3P4 kirjoitti:Juu en vaan ainakaan äkkiseltään huomannut mitään klipsejä ja ruuveja mut kai tarvii mennä huomenna käymään anoppilassa niin pääsee talliin katsomaan :D

Joo ei niitä näykkään ku niis ruuvien kohalla oli muistaakseni sellaset muoviset "tulpa" "suojat" jne. nappulat.. eli siel alta löytyy ne ruuvit sitte.. (Kojelaudan lämpösäätimien jne purku on kans oma hommansa :D ne on kasattu nii ihmeellisesti että.. sekin lähdetää purkamaan siitä ratin takana olevasta muovipaneelista joka on vain klipseillä kiinni ja sieltä alta rupee paljastuu ruuveja jne..)
et semmottii.... -(z)- -(z)-


Jaa tää menikin vähä OT:ksi.... sorryy :oops:
Juuso_
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 29
Liittynyt: 08 Maalis 2008, 20:56
Paikkakunta: Valkeakoski

Re: Keskustelua lastu-virityksistä

Viesti Kirjoittaja Juuso_ »

kannattaapi noi lastut jättää noista vapareista kokonaan pois. menee tuhlaamaan vaikkapa ne rahat mielummin viinaan on suurempi ilo ja vielä kauvemminkin. Essopuheita noi tehot noissa "saksa" lastuissa.
Thuuning
'Senator'
'Senator'
Viestit: 491
Liittynyt: 07 Kesä 2005, 04:27
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskustelua lastu-virityksistä

Viesti Kirjoittaja Thuuning »

Juuso_ kirjoitti:kannattaapi noi lastut jättää noista vapareista kokonaan pois. menee tuhlaamaan vaikkapa ne rahat mielummin viinaan on suurempi ilo ja vielä kauvemminkin. Essopuheita noi tehot noissa "saksa" lastuissa.
Mä tekisin silleen että jättäisin pari ryyppyreissua väliin ja ostais sillä rahalla jo sen lastun... :lollis:

Itsellä kyllä autto huomattavasti tuo wolf motorsport lastu ja kun vielä myin sen niin ostajan kanssa heitettiin sen autoon paikolleen ja todettiin vielä kertaalleen että ihmeen paljon vaikuttaa eli kyl mä kannatan lastua vapari autossa. :peukku:

Tietenkin nuo alle 100e lastut voi jättää omaan suosioon.. ne on niitä mutu tehoja mitä niillä saa vaan oikeen lastun tuntee ja huomaa päivän selvästi jopa vakiossa autossa.

-(z)- -(z)-
Avatar
H3P4
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 265
Liittynyt: 13 Kesä 2008, 00:11
Paikkakunta: Jyväskylä, Kotoisin: Tyrwää (eli Vammala eli Sastamala)

Re: Keskustelua lastu-virityksistä

Viesti Kirjoittaja H3P4 »

Juu ei se munkaan ryyppyreissu jää parista satasesta kiinni... et kyllä sitten sinne baariinkin aina rahaa löytyy jos vaan mieli tekee :D Se on kyl jännä kun välillä tuntuu ettei rahaa olis edes ruokaan ja laskuihin mut silti kumminkin viinaan aina löytyy jos vaan tarpeeksi alkaa mieli tehdä :D Kyllä mä ainakin nyt ajattelin tuota lastuasiaakin kokeilla kun ei oo paha homma ja jos jotain auttaa niin ne on kumminkin suht halpoja heppoja sitten... vaikka kyllä tässä on jo tuo auton vaihtokin (taas) alkanut houkuttaan mutta kun siihen ei oikein olis nyt varaa, köyhä opiskelijan renttu kun olen :(
Calibra Turbo 4x4 vm-93 (mm.Tunex)
ex Vectra C 2.0T vm-2005 (mm.BSR)
ex Calibra 2.5 V6 vm-95 (mm.Lexmaul)
ex Vectra B 2.5 V6 vm-96 (R.I.P)
janhe
OCF Member 2016
Viestit: 490
Liittynyt: 21 Maalis 2002, 02:00

Re: Keskustelua lastu-virityksistä

Viesti Kirjoittaja janhe »

H3P4 kirjoitti:Kunnon pakosarjoilla ja 3litraisen nokilla + se lastu päälle niin sais jo ihan mielenkiintoisia lukuja... ei nyt mitään maailmaa mullistavia mutta ilmeisesti ihan sellaisia 200pollen pintaan ja vääntökin ihan kiva :peukku:

Mulla ois 3-litraisen nokat myynnissä, jos kiinnostaa....
Avatar
H3P4
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 265
Liittynyt: 13 Kesä 2008, 00:11
Paikkakunta: Jyväskylä, Kotoisin: Tyrwää (eli Vammala eli Sastamala)

Re: Keskustelua lastu-virityksistä

Viesti Kirjoittaja H3P4 »

Minkä kuntoiset/ ikäiset/ajetut ja paljonko niistä pyydät? :)
Calibra Turbo 4x4 vm-93 (mm.Tunex)
ex Vectra C 2.0T vm-2005 (mm.BSR)
ex Calibra 2.5 V6 vm-95 (mm.Lexmaul)
ex Vectra B 2.5 V6 vm-96 (R.I.P)
N3ON
'Senator'
'Senator'
Viestit: 323
Liittynyt: 25 Touko 2009, 20:57

Re: Keskustelua lastu-virityksistä

Viesti Kirjoittaja N3ON »

PÄÄSTÖT prkl SIIS MENEEKÖ VÄHÄPÄÄSTÖISEKSI MERKATTU AUTO LÄPI TOLLA IHAN EKALLA SIVULLA OLEVALLA LASTULLA.

MITÄ AUTOMAATTI TYKKÄÄ TOMMOSESTA
jpisteh
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 4258
Liittynyt: 17 Helmi 2002, 02:00

Re: Keskustelua lastu-virityksistä

Viesti Kirjoittaja jpisteh »

N3ON kirjoitti:PÄÄSTÖT prkl SIIS MENEEKÖ VÄHÄPÄÄSTÖISEKSI MERKATTU AUTO LÄPI TOLLA IHAN EKALLA SIVULLA OLEVALLA LASTULLA.
MITÄ AUTOMAATTI TYKKÄÄ TOMMOSESTA
PRKL CAPSLOCK

Ei mene läpi (tai ainakaan pitäisi), jos kysyy katsastuksen alussa, että tässä on "virilastu", jolla ei ole mitään hyväksyntään, mutta meneekö tämä vuosikatsastuksessa läpi?

Jos unohtaa kertoa katsastusmiehelle "lastutuksen", niin pitäisi mennä vuosikatsastuksessa läpi...
En tuosta lastusta tiedä, mutta olettamus, että joutokäynti ja kuormittamaton moottori 2000 rpm karttaan ei lastuttaja juurikaan kajoa, (sillä niihen kajoaminen ei näy tehokäyrässä ja vähän käyttöominaisuusdessa). Lastu on täysin SUSI, jos sen vuoksi auto ei mene katsastuksessa läpi.

Huimat ovat tehon ja väännön lisäykset vapareihin, olis kiva nähdä dynoprintit ennen ja jälkeen lastutuksen todellisuudessa.

j.h

Vapareissa lastuviritykset pääsääntöisesti lisäävät tehoa aikas vähän...
Vastaa Viestiin