Tubbe kirjoitti:Joo ite tullut lähinnä sivusta seurattua tätä lastu-topicia, mutta sen verran voisin sanoa, että ei se välttämättä se vaparin lastutus ole ihan turhaa, kyllähän sitä jostain sitä voimaa vähän saadaan lisää ulos, kun sytkää ja polttoaineensyöttöä muutetaan. Toki mitä enemmän muita osia vaihdettu sitä enemmän hyötyä tuollaisesta lastusta on.
Jep! Lastu oikeasti vaikuttaa vapareissa ja lähes kaikissa autoissa huomattavasti (tietenkin riippuen lastusta miten paljon sitä on muokattu).
Mutta kuten aikasemmin oon sanonu niin oikean ja hyvän lastun tuntee jo persedynossa.
Nämä joiden mielestä ei lastu vaikuta ollenkaan ovat ostaneet joitan 60e halpalastuja kuten myös itse olen sellaiseen kerran erehtynyt (tl fin automobilelta) Sähköpostissa kehuttii maasta taivaisiin lastu ja boksin numerot oli oikeat ja lupasi 15heppaa lisää + rajotinta ylös, vaan vakiolastuhan se sieltä tuli johon oli vaan numero hienoudeksi raapustettu päälle (ei mitään vaikutusta).
Ja selitykseksi sanoivat sieltä että boksi "calibroi" lastua n. 2-300km. Sanoin vaa siihen että ei mul mitää calibraa oo ja rahat takasi PRKL. Äijä vaa sano mulle että laita lastu takasi ja elä enää ikinä soita tähän numeroon ... Enkä soitakkaan.
mistä hommasit silloin tuohon c20ne koneeseen tuon lastun??
Maximi kirjoitti:
mistä hommasit silloin tuohon c20ne koneeseen tuon lastun??
Sen lastun minkä tilasin tuohon c20xe koneeseen tuli tl-finn automobilelta ja ei tehny mitään sillä. Sit sellanen lastu millä teki niin oli wolf motorsportin tekemä n. 200€ mut ei varmaan enään saa mistään uutena ku ei löydy netistäkään mitään tietoja siitä.
Mul oli tuossa lastuboksin päällä yhteystiedot mut oon jo myyny sen boksin.
c20ne koneessa mul on ollu joku tuntematon lastu (tuli auton mukana erillinen boksi) joka nosti kierrokset sinne 7000rpm ja muutenkin oli kohtuullisen pirteä.
Mullaki oli joskus, olikohan nyt supersprint:in vai minkälie (ei muista enää ku on jo aikaa) lastu tollasessa 20NE koneessa. Kaveri oli jostain hommaillu tuon kyseisen lastun softan ja sit vaan kaupasta hakee oikeenlaista piiriä mikä käy siihen NE:n boksiin (makso muistaakseni n.3€) ja siihen prommaamaan tuota ohjelmaa. Tehonlisäyksestä en niin osaa sanoo mut kierrosherkkyys parani kyllä ihan huomattavasti ja rajotinki nous sinne 7000 vai olikohan jopa 7200 rpm. varmaan ois vaikutusta ollu enemmänki jos ois ollu koneeseen enemmän laitettu palikkaa, tuossa omassa ei ollu ku putkistoo vähän paranneltu ja suodatin vaihdettu + ilmanottoo tehostettu eli tuommosta perus räpeltelyä. Ja semmosen pikku "vian" tuo korjas, että aikasemmin auto tykkäs vähän nikotella kaupunkiajossa tasakaasulla ajettaessa mut tuo lastu varmaan sen verran korjas noita karttoja että hävis tuo nikotteluki samalla
kyllä se lastu hieman auttaa ainakin bensan kulutus pieneni hieman päästöt parani kun käytin a omegaa leimalla
niin kehuivat päästöjä! käyntiin lähtee paremmin. lastu makso sen 60euroo -kyllä se on