Keskustelua lastu-virityksistä
Keskustelua lastu-virityksistä
Tekeeköhän tolla mitään: http://www.nettivaraosa.com/467649
Ps. Ja mihin Opel Astra F:än moottorityyppeihin tuo sinällään käy?
Ja mikä muuten moottorityyppi on Opel Astra F 1.6i 4-pisteruutassa 100 heepasessa, pääs nyt äkkiseltään vaan unohtumaan tuo oman autoni moottorityyppi...
Ja mistä saa selville et onko tuos mun 1.6:sssa Motronics-boksi???
Ilmoitelkaa viisaammat
Ps. Ja mihin Opel Astra F:än moottorityyppeihin tuo sinällään käy?
Ja mikä muuten moottorityyppi on Opel Astra F 1.6i 4-pisteruutassa 100 heepasessa, pääs nyt äkkiseltään vaan unohtumaan tuo oman autoni moottorityyppi...
Ja mistä saa selville et onko tuos mun 1.6:sssa Motronics-boksi???
Ilmoitelkaa viisaammat
- FastranFurious
- 'Kadett'
- Viestit: 30
- Liittynyt: 27 Tammi 2005, 02:00
Motronic taitaa olla nois 2 litrasis koneis ja sen edeltäjänä le-jetronic. Käytettiin aikaisempina vuosina omegoissa ennen näitä f-mallin astroja. Rohkenen kyl epäillä että tehot nousee vapaastihengittävässä koneessa pelkällä lastulla. Mut jos tuo aikuisten oikeesti auttaa niin sehä ois hieno juttu.
Täältä tarkemmin. Korjatkaa jos parempaa tietoa jollakulla. --> http://www.autowiki.fi/index.php/Luokka:Opel-moottorit
Täältä tarkemmin. Korjatkaa jos parempaa tietoa jollakulla. --> http://www.autowiki.fi/index.php/Luokka:Opel-moottorit
Opel Astra 1.7 dti 2000, Opel Vectra 2.0 dti 1998
Opel Vectra 2.2 DTi 2001 Caravan Sport OPC
Skoda Fabia 1.9 tdi vRS, Seat Leon 2.0 tdi FR
Opel Vectra 2.2 DTi 2001 Caravan Sport OPC
Skoda Fabia 1.9 tdi vRS, Seat Leon 2.0 tdi FR
-
- 'Senator'
- Viestit: 312
- Liittynyt: 21 Helmi 2002, 02:00
- Paikkakunta: Masku
- Viesti:
Ihan moottorikohtainen juttu kuinka vaikuttaa. Tuollaisiin tehonlisäyksiin uskoo ken tahtoo, mutta parannusta moottorin käytökseen saattaa hyvinkin tulla. Tiedän itse ainakin BMW:n, Alfan ja Audin omistajilta hyvinkin positiivisia kokemuksia. Nämä lastut ostettu Ebaysta hyvin edullisesti.
Ennemmin 50e lastuun kuin 100e vapaavirtaussuodattimeen.
Ennemmin 50e lastuun kuin 100e vapaavirtaussuodattimeen.
Audi A3 3.2 Quattro S-line
Opel Kadett E GSI 16V
ex. Audi S4 Avant 2.7TT 1999 K04 edition
ex. Audi S2 coupe 2.2 1991 HX40 edition
Opel Kadett E GSI 16V
ex. Audi S4 Avant 2.7TT 1999 K04 edition
ex. Audi S2 coupe 2.2 1991 HX40 edition
- FastranFurious
- 'Kadett'
- Viestit: 30
- Liittynyt: 27 Tammi 2005, 02:00
No niinhän se on multecci juu...Ei pitäis yöllä postaillaLuu kirjoitti:Juu ei ole vaan Multec.Juho M-P kirjoitti:Ei kyllä ole Motronic...FastranFurious kirjoitti:c16se on moottorisi tyyppi ja on motronic.
Ostapa ja kerro muillekin
Mutta ei kai se nyt ole kiveen hakattu ettei tolla vois paria lisäheppaa saada(lue:pari=ei 18 )
Ja jos rajotin siirtyy niin pääsehän sitä ehkä ehkä sit räpläämään konetta rempan merkeissä
-
- 'Diplomat'
- Viestit: 3678
- Liittynyt: 06 Helmi 2002, 02:00
- Paikkakunta: Alavus
- Viesti:
Joo, ennenkin olen asiasta kirjoitellut mutta kirjoitetaan taas. Kun jotkut on sitä mieltä että lastu ei auta yhtään ja rahat menee kankkulan kaivoon niin se taitaa olla peräisin ajalta kun lastu kuin lastu maksoi 400-800e. Tuollaiseen hintaan nähden vaikutus onkin aika mitätön, mutta kun nykyään saa näitä 60 ja 100 euron lastuja niin asia onkin vähän eri.
Se on kyllä totta että tuo 18hv ja melkein joka koneessa saavuttamatta, joten on vähän kyseenalaista mainostaa tuollaisia tehonlisäyksiä. Tai no toisiin se varmaan vetoaa mutta osaan poruksasta sillä saattaa olla vähän päinvastainen vaikutus. Realistisemmat teholupaukset kuitenkin varmaan antaisivat myyjästä ja valmistajasta vähän luotettavamman kuvan.
Mutta kuitenkin, olen jopa itse ollut todistamassa tuollaisen 60e maksaneen merkittömän lastun vaikutusta ja n. 10hv sillä tuli bemarin koneeseen lisää voimaa, eikä vääntökäyräkään mennyt huonompaan suuntaan.
Eli ei ne nyt aivan huuhaata ole mutta turha niillä on mitään ihmeitä odottaa tapahtuvan (pätee muuten aika moneen viritystoimenpiteeseen).
Se huono puoli noissa joissakin lastuissa on että rajotin lähtee pois kokonaan, kannattaisi melkein selvittää etukäteen että onko rajotinta. Tietysti sekään ei juuri haittaa vaikka se puuttuisi jos ei ikään kierroksen muutenkaan siellä rajottajalla asti käy.
Niin ja voisko tuon alkuperäisen linkin lyhentää vaikka tällaiseen muotoon: "www.nettivaraosa.com/467649"
Se on kyllä totta että tuo 18hv ja melkein joka koneessa saavuttamatta, joten on vähän kyseenalaista mainostaa tuollaisia tehonlisäyksiä. Tai no toisiin se varmaan vetoaa mutta osaan poruksasta sillä saattaa olla vähän päinvastainen vaikutus. Realistisemmat teholupaukset kuitenkin varmaan antaisivat myyjästä ja valmistajasta vähän luotettavamman kuvan.
Mutta kuitenkin, olen jopa itse ollut todistamassa tuollaisen 60e maksaneen merkittömän lastun vaikutusta ja n. 10hv sillä tuli bemarin koneeseen lisää voimaa, eikä vääntökäyräkään mennyt huonompaan suuntaan.
Eli ei ne nyt aivan huuhaata ole mutta turha niillä on mitään ihmeitä odottaa tapahtuvan (pätee muuten aika moneen viritystoimenpiteeseen).
Se huono puoli noissa joissakin lastuissa on että rajotin lähtee pois kokonaan, kannattaisi melkein selvittää etukäteen että onko rajotinta. Tietysti sekään ei juuri haittaa vaikka se puuttuisi jos ei ikään kierroksen muutenkaan siellä rajottajalla asti käy.
Niin ja voisko tuon alkuperäisen linkin lyhentää vaikka tällaiseen muotoon: "www.nettivaraosa.com/467649"
Omega 3.0 Sport -00 "irmscher", Omega 3.0 Sport -99 "irmscher", Omega "3.0 DTI" -02, Omega 2.5 TD -00, Omega MV6 -98, Omega 3000 -87, Omega 3000 24v -91