voimaa.com
-
- 'Kapitän'
- Viestit: 62
- Liittynyt: 14 Loka 2005, 21:58
- Paikkakunta: Litkän latkan läästä, Letäältä, LAUKAA
voimaa.com
Elikkä onkos kellään kokemusta http://voimaa.com/lista.php?merkki=Opel ... to&kieli=1 kyseisen paikan lastuista? Ei ainakaan hinnalla oo raiskattu?
Jos lehmällä olisi pyörät, niin se olisi maitoauto
http://eshop.jatekimport.fi/Tuotteet/Di ... yksikk%F6/
eikös tässä ole vielä halvempi paketti, kun hinta vaan on 1 euroa
eikös tässä ole vielä halvempi paketti, kun hinta vaan on 1 euroa
Käykääs allekirjoittamasssa ---> https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/970
No eipä ne muutkaan paikat hirveesti enempää lisätehoja lupaa. Jos tuolta ne lupailee mun koneelle reilu 30hp lisätehoa niin on mun mielestä ihan ok.liteFun kirjoitti:499 euroa, saavutettavat lisäheposet melko minimaalisia... Ennemmin joku Boeing 747 suihkuturbiini katolle ja lähtee.
Jos tehoja haluaa niin kerralla kunnon kone.
Ilmoita mulle sit ku saat omaan autoos suihkumoottorin kiinni niin tuun katsomaan
Jos haluutte vielä halvemmalla ja on toiminu ainaki omas käytös täydellisesti, ni yhteyttä Wd-racingiin ja Upsoluten lastu paikalleen.
http://www.upsolute.com/eng/index.html
http://www.upsolute.com/eng/index.html
Insignia 2.0CDTI OPC-Line -14
Kawasaki ZX-6R -04
Kawasaki ZX-6R -04
Viime gti lehdessä oli juttua lastutuksesta niin siinä luki Karalan digital sport lastun ohjelmoinnit ja asennukset alk.740€Enochian kirjoitti:Eikö tollaisella n.500€ hinnalla saa sitä autoa jo oikeasti kunnollisiin säätöihin jossain penkissä? Vai paljonko esim. Karala ottaa uudesta lastusta?
Ja tuohan tehdään oikein autokohtaisesti,säädetään penkissä.
Karalalla on vaan niin helvetilliset jonot, eikä sitä tahdo saada millään yhteysvälineellä kiinni.Tunari-82 kirjoitti:Viime gti lehdessä oli juttua lastutuksesta niin siinä luki Karalan digital sport lastun ohjelmoinnit ja asennukset alk.740€Enochian kirjoitti:Eikö tollaisella n.500€ hinnalla saa sitä autoa jo oikeasti kunnollisiin säätöihin jossain penkissä? Vai paljonko esim. Karala ottaa uudesta lastusta?
Ja tuohan tehdään oikein autokohtaisesti,säädetään penkissä.
Ihan älyttömän mielellään ottaa muuten :ita ja todellakin helv*tin vaikea saada sovittua hänen kanssaan aikatauluja.Juken kirjoitti:Karalalla on vaan niin helvetilliset jonot, eikä sitä tahdo saada millään yhteysvälineellä kiinni.Tunari-82 kirjoitti:Viime gti lehdessä oli juttua lastutuksesta niin siinä luki Karalan digital sport lastun ohjelmoinnit ja asennukset alk.740€Enochian kirjoitti:Eikö tollaisella n.500€ hinnalla saa sitä autoa jo oikeasti kunnollisiin säätöihin jossain penkissä? Vai paljonko esim. Karala ottaa uudesta lastusta?
Ja tuohan tehdään oikein autokohtaisesti,säädetään penkissä.
näin on näköjään,ollut korotus aika raju...n.250eEnochian kirjoitti:Onpas hinnat nousseet...Tunari-82 kirjoitti: Viime gti lehdessä oli juttua lastutuksesta niin siinä luki Karalan digital sport lastun ohjelmoinnit ja asennukset alk.740€
Ja tuohan tehdään oikein autokohtaisesti,säädetään penkissä.
Todennäköisesti väärässä.
Että 30hp tarttisit lisää tehoja, mikset hommannu heti jotain Ferraria...J@gr kirjoitti:No eipä ne muutkaan paikat hirveesti enempää lisätehoja lupaa. Jos tuolta ne lupailee mun koneelle reilu 30hp lisätehoa niin on mun mielestä ihan ok.liteFun kirjoitti:499 euroa, saavutettavat lisäheposet melko minimaalisia... Ennemmin joku Boeing 747 suihkuturbiini katolle ja lähtee.
Jos tehoja haluaa niin kerralla kunnon kone.
Ilmoita mulle sit ku saat omaan autoos suihkumoottorin kiinni niin tuun katsomaan
Voishan Ferrariinki merkin laittaa
Ei varmaan sullekkaan reilu 30hp ja paljon enemmän vääntöä pahaa tekis jos 500€ hintaan saisit?liteFun kirjoitti:Että 30hp tarttisit lisää tehoja, mikset hommannu heti jotain Ferraria...J@gr kirjoitti:No eipä ne muutkaan paikat hirveesti enempää lisätehoja lupaa. Jos tuolta ne lupailee mun koneelle reilu 30hp lisätehoa niin on mun mielestä ihan ok.liteFun kirjoitti:499 euroa, saavutettavat lisäheposet melko minimaalisia... Ennemmin joku Boeing 747 suihkuturbiini katolle ja lähtee.
Jos tehoja haluaa niin kerralla kunnon kone.
Ilmoita mulle sit ku saat omaan autoos suihkumoottorin kiinni niin tuun katsomaan
Voishan Ferrariinki merkin laittaa
Toisaalta kuka tarvii sitä lisää voimaa? kyllähän 100hp/200nm auto kulkee riittävästi ja pääsee paikasta a paikkaan b, mutta on se huomattavasti kivempaa ajella jos on vaikka 200hp/350nm.
Ei, en kaipaile mitään 30 heppaa lisää. Vasta jos 500 eurolla saisi 1000 heppaa lisää olisin kiinnostunut. Omegan 122hp riittää, ja tarkotus olis parin vuoden sisään vaihtaa takas Sunnyyn jossa heppoja alle puolet tuosta.
Auto on sitä varten että sillä liikutaan paikasta A paikkaan B, avaruusraketit on sitten erikseen joissa voi _ehkä_ tarvita tehoja enempi.
Ja mua kiinnostais vastaus kysymykseen "paljonko tarvitaan hevosvoimia Suomessa että voidaan ajaa suurinta sallittua nopeutta moottoritiellä (120km/h)?"... Ei vissiin kovin paljoa koska '82 Ford Firesta 1.1GL:kin sen verran kulkee...
Auto on sitä varten että sillä liikutaan paikasta A paikkaan B, avaruusraketit on sitten erikseen joissa voi _ehkä_ tarvita tehoja enempi.
Ja mua kiinnostais vastaus kysymykseen "paljonko tarvitaan hevosvoimia Suomessa että voidaan ajaa suurinta sallittua nopeutta moottoritiellä (120km/h)?"... Ei vissiin kovin paljoa koska '82 Ford Firesta 1.1GL:kin sen verran kulkee...