voimaa.com

Moottorinohjaimiin, lastuihin ja ohjelmointiin liittyvää keskustelua
Immu_
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 62
Liittynyt: 14 Loka 2005, 21:58
Paikkakunta: Litkän latkan läästä, Letäältä, LAUKAA

voimaa.com

Viesti Kirjoittaja Immu_ »

Elikkä onkos kellään kokemusta http://voimaa.com/lista.php?merkki=Opel ... to&kieli=1 kyseisen paikan lastuista? Ei ainakaan hinnalla oo raiskattu?
Jos lehmällä olisi pyörät, niin se olisi maitoauto
J@gr
'Senator'
'Senator'
Viestit: 662
Liittynyt: 10 Helmi 2003, 02:00
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja J@gr »

Ei ole tosiaan kalliita. Itse lähettelin juuri eilen kyselyä tonne jos mun autoon löytyis lastua tuolta. Mutta kokemuksia ei vielä siis ole...
Avatar
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 11068
Liittynyt: 19 Marras 2005, 08:57

Viesti Kirjoittaja Veikka »

http://eshop.jatekimport.fi/Tuotteet/Di ... yksikk%F6/

eikös tässä ole vielä halvempi paketti, kun hinta vaan on 1 euroa
Käykääs allekirjoittamasssa ---> https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/970 :D
liteFun
'Senator'
'Senator'
Viestit: 568
Liittynyt: 29 Touko 2005, 12:52

Viesti Kirjoittaja liteFun »

499 euroa, saavutettavat lisäheposet melko minimaalisia... Ennemmin joku Boeing 747 suihkuturbiini katolle ja lähtee.
Jos tehoja haluaa niin kerralla kunnon kone.
J@gr
'Senator'
'Senator'
Viestit: 662
Liittynyt: 10 Helmi 2003, 02:00
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja J@gr »

liteFun kirjoitti:499 euroa, saavutettavat lisäheposet melko minimaalisia... Ennemmin joku Boeing 747 suihkuturbiini katolle ja lähtee.
Jos tehoja haluaa niin kerralla kunnon kone.
No eipä ne muutkaan paikat hirveesti enempää lisätehoja lupaa. Jos tuolta ne lupailee mun koneelle reilu 30hp lisätehoa niin on mun mielestä ihan ok.

Ilmoita mulle sit ku saat omaan autoos suihkumoottorin kiinni niin tuun katsomaan :lol:
cm-cali
'Senator'
'Senator'
Viestit: 632
Liittynyt: 07 Joulu 2004, 02:00
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja cm-cali »

Jos haluutte vielä halvemmalla ja on toiminu ainaki omas käytös täydellisesti, ni yhteyttä Wd-racingiin ja Upsoluten lastu paikalleen.
http://www.upsolute.com/eng/index.html
Insignia 2.0CDTI OPC-Line -14
Kawasaki ZX-6R -04
Avatar
Enochian
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 6208
Liittynyt: 18 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Pöpilä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Enochian »

Eikö tollaisella n.500€ hinnalla saa sitä autoa jo oikeasti kunnollisiin säätöihin jossain penkissä? Vai paljonko esim. Karala ottaa uudesta lastusta?
Avatar
Tunari-82
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3489
Liittynyt: 17 Joulu 2003, 02:00
Paikkakunta: Kauhava

Viesti Kirjoittaja Tunari-82 »

Enochian kirjoitti:Eikö tollaisella n.500€ hinnalla saa sitä autoa jo oikeasti kunnollisiin säätöihin jossain penkissä? Vai paljonko esim. Karala ottaa uudesta lastusta?
Viime gti lehdessä oli juttua lastutuksesta niin siinä luki Karalan digital sport lastun ohjelmoinnit ja asennukset alk.740€
Ja tuohan tehdään oikein autokohtaisesti,säädetään penkissä.
Avatar
JukeN
OCF Member 2016
Viestit: 2469
Liittynyt: 05 Kesä 2003, 03:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja JukeN »

Tunari-82 kirjoitti:
Enochian kirjoitti:Eikö tollaisella n.500€ hinnalla saa sitä autoa jo oikeasti kunnollisiin säätöihin jossain penkissä? Vai paljonko esim. Karala ottaa uudesta lastusta?
Viime gti lehdessä oli juttua lastutuksesta niin siinä luki Karalan digital sport lastun ohjelmoinnit ja asennukset alk.740€
Ja tuohan tehdään oikein autokohtaisesti,säädetään penkissä.
Karalalla on vaan niin helvetilliset jonot, eikä sitä tahdo saada millään yhteysvälineellä kiinni. :-?
Avatar
Enochian
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 6208
Liittynyt: 18 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Pöpilä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Enochian »

Tunari-82 kirjoitti: Viime gti lehdessä oli juttua lastutuksesta niin siinä luki Karalan digital sport lastun ohjelmoinnit ja asennukset alk.740€
Ja tuohan tehdään oikein autokohtaisesti,säädetään penkissä.
Onpas hinnat nousseet...
buctu
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1120
Liittynyt: 08 Huhti 2005, 22:05
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja buctu »

Juken kirjoitti:
Tunari-82 kirjoitti:
Enochian kirjoitti:Eikö tollaisella n.500€ hinnalla saa sitä autoa jo oikeasti kunnollisiin säätöihin jossain penkissä? Vai paljonko esim. Karala ottaa uudesta lastusta?
Viime gti lehdessä oli juttua lastutuksesta niin siinä luki Karalan digital sport lastun ohjelmoinnit ja asennukset alk.740€
Ja tuohan tehdään oikein autokohtaisesti,säädetään penkissä.
Karalalla on vaan niin helvetilliset jonot, eikä sitä tahdo saada millään yhteysvälineellä kiinni. :-?
Ihan älyttömän mielellään ottaa muuten -(z)- :ita :wink: ja todellakin helv*tin vaikea saada sovittua hänen kanssaan aikatauluja.
Space Shuttle
LadyBug <- MYYTÄVÄNÄ
Avatar
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 7179
Liittynyt: 12 Syys 2004, 03:00
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega16T »

Enochian kirjoitti:
Tunari-82 kirjoitti: Viime gti lehdessä oli juttua lastutuksesta niin siinä luki Karalan digital sport lastun ohjelmoinnit ja asennukset alk.740€
Ja tuohan tehdään oikein autokohtaisesti,säädetään penkissä.
Onpas hinnat nousseet...
näin on näköjään,ollut korotus aika raju...n.250e :roll:
Todennäköisesti väärässä.
liteFun
'Senator'
'Senator'
Viestit: 568
Liittynyt: 29 Touko 2005, 12:52

Viesti Kirjoittaja liteFun »

J@gr kirjoitti:
liteFun kirjoitti:499 euroa, saavutettavat lisäheposet melko minimaalisia... Ennemmin joku Boeing 747 suihkuturbiini katolle ja lähtee.
Jos tehoja haluaa niin kerralla kunnon kone.
No eipä ne muutkaan paikat hirveesti enempää lisätehoja lupaa. Jos tuolta ne lupailee mun koneelle reilu 30hp lisätehoa niin on mun mielestä ihan ok.

Ilmoita mulle sit ku saat omaan autoos suihkumoottorin kiinni niin tuun katsomaan :lol:
Että 30hp tarttisit lisää tehoja, mikset hommannu heti jotain Ferraria... :roll:
Voishan Ferrariinki -(z)- merkin laittaa :lol:
J@gr
'Senator'
'Senator'
Viestit: 662
Liittynyt: 10 Helmi 2003, 02:00
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja J@gr »

liteFun kirjoitti:
J@gr kirjoitti:
liteFun kirjoitti:499 euroa, saavutettavat lisäheposet melko minimaalisia... Ennemmin joku Boeing 747 suihkuturbiini katolle ja lähtee.
Jos tehoja haluaa niin kerralla kunnon kone.
No eipä ne muutkaan paikat hirveesti enempää lisätehoja lupaa. Jos tuolta ne lupailee mun koneelle reilu 30hp lisätehoa niin on mun mielestä ihan ok.

Ilmoita mulle sit ku saat omaan autoos suihkumoottorin kiinni niin tuun katsomaan :lol:
Että 30hp tarttisit lisää tehoja, mikset hommannu heti jotain Ferraria... :roll:
Voishan Ferrariinki -(z)- merkin laittaa :lol:
Ei varmaan sullekkaan reilu 30hp ja paljon enemmän vääntöä pahaa tekis jos 500€ hintaan saisit?

Toisaalta kuka tarvii sitä lisää voimaa? kyllähän 100hp/200nm auto kulkee riittävästi ja pääsee paikasta a paikkaan b, mutta on se huomattavasti kivempaa ajella jos on vaikka 200hp/350nm.
liteFun
'Senator'
'Senator'
Viestit: 568
Liittynyt: 29 Touko 2005, 12:52

Viesti Kirjoittaja liteFun »

Ei, en kaipaile mitään 30 heppaa lisää. Vasta jos 500 eurolla saisi 1000 heppaa lisää olisin kiinnostunut. Omegan 122hp riittää, ja tarkotus olis parin vuoden sisään vaihtaa takas Sunnyyn jossa heppoja alle puolet tuosta.
Auto on sitä varten että sillä liikutaan paikasta A paikkaan B, avaruusraketit on sitten erikseen joissa voi _ehkä_ tarvita tehoja enempi.
Ja mua kiinnostais vastaus kysymykseen "paljonko tarvitaan hevosvoimia Suomessa että voidaan ajaa suurinta sallittua nopeutta moottoritiellä (120km/h)?"... Ei vissiin kovin paljoa koska '82 Ford Firesta 1.1GL:kin sen verran kulkee...
Vastaa Viestiin