Opel Omega 2.5DTi

Voimansiirron paranteluun liittyvää keskustelua
Avatar
lyyski
OCF Member 2016
Viestit: 17
Liittynyt: 04 Joulu 2013, 21:50
Paikkakunta: Kauhajoki

Opel Omega 2.5DTi

Viesti Kirjoittaja lyyski » 18 Maalis 2014, 15:52

Elikkas tommonen ohjelmoitu auto manuaskilla yli 200hp ja yli 400nm (penkitetty) Laitettiin ensihätään uusi alkup.kytkin joka kestää normaalia ajoo ja vähän ylikin mutta täyskaasulla kuitenkin luistaa ja väännollä luistaa Eli kysymys kuuluu minkämoista Pakettia Tälläiseen kannattaa tilailla Että kestää ja olis edes suht. Normaali katuajossa?
Omega B2 2.5DTI (M57), Omega B2 2.5DTI (M57)

Avatar
Juzzi
OCF Luisukunkku 2009
OCF Luisukunkku 2009
Viestit: 1973
Liittynyt: 22 Maalis 2004, 02:00
Paikkakunta: Klaukkala
Viesti:

Re: Opel Omega 2.5DTi

Viesti Kirjoittaja Juzzi » 02 Loka 2014, 23:24

90% varmuudella sulla luistaa vauhtipyörä. Eli kaksoismassa pyörä joka on sen verran kulunut että pääsee pohjaamaan. Oireilee samalla lailla kuin kytkin luistaisi mutta uuden vakio kytkimen pitäisi kestää ihan hyvin vielä ne tehot mihin suuttimet/ahdin riittää. Oma auto jossa oli sama ohjelma niin kesti kakkosella vielä sudittaa kuivalla asfaltilla eikä luistanut.
Omega 4000*BMW 330d*Skyline GT-R

Nile_
OCF Member 2020
OCF Member 2020
Viestit: 425
Liittynyt: 02 Elo 2009, 13:33
Paikkakunta: Iisalmi

Re: Opel Omega 2.5DTi

Viesti Kirjoittaja Nile_ » 01 Kesä 2017, 19:09

Eli miten se siis käytännössä luistaa..? Itellä sama ongelma ja ilmeisesti just tuo kaksoismassa luistaa.. x30xe kyseessä..
Vectra C2 Wagon 2.0 turbo "OPC" -07
Combo C tour 1.7 CDTi -05
Audi A6 sedan 2.7 BiT Quattro -00
Omega B1 Caravan MV6 -98 rojekti

Vastaa Viestiin