20ne/xev kestävää vaihdelaatikkoa etsimässä
20ne/xev kestävää vaihdelaatikkoa etsimässä
Elikkäs laatikkoa olisin etsimässä. koneena alkujaan c20ne jossa nyttemmin xev hattu ahtimen kera päällä. Moottori on siis takavetoisessa korissa ja sen jatkeena on ford type9 loota jossa ei rattaat kestä. Nyt herääkin kysymys mistä kestävä laatikko? Mielellään suoraan tuohon lohkoon sopiva. A-mallin 3000 omegan laatikko ei ilmeisesti sovi tuohon? Entäpä b mallin 2.5 v6 ja mv6. Onko noilla eroa keskenään ja passaako tuohon lohkoon?
Re: 20ne/xev kestävää vaihdelaatikkoa etsimässä
menöö mv6 ja ohc loodat, mutta on samoja lootia mv6/ecotech vain nestekytkin veikkaan silti että ilman kytkintä saa getrakitkin hajalle
Kadett C C16SE, Omega A C20LET,Kadett B C20XE, Omega C30SE, Omega B 99 Y22XE talviliukuri
Re: 20ne/xev kestävää vaihdelaatikkoa etsimässä
Ok. Eivätpä taida sen kummempia olla ku tuo type9..
- motorsport
- 'Diplomat'
- Viestit: 1527
- Liittynyt: 18 Tammi 2007, 09:31
- Paikkakunta: Etelä-Suomi
Re: 20ne/xev kestävää vaihdelaatikkoa etsimässä
Borg Warner T5, Cossun & Mustangin aski ? Siihen löytyy maailmalta valmis kotelokin. Tai Cadillacin Getrag 260 tai tai tai tai tai tai
Re: 20ne/xev kestävää vaihdelaatikkoa etsimässä
Kyllä se voimalaatikko on ZF GS6-53DZ 1000nm+
Ja tuommoinen mikä on nestekytkimellä opeleissa kestää 500-600nm väännöt ralli käytössäkin laatikko ei ole lähellekkään sama paska mikä edellinen oli
Ja tuommoinen mikä on nestekytkimellä opeleissa kestää 500-600nm väännöt ralli käytössäkin laatikko ei ole lähellekkään sama paska mikä edellinen oli
Calibra A 2.0 16v Turbo 4x4 -90
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Calibra A 3.0 24v RWD twin turbo
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Calibra A 3.0 24v RWD twin turbo