Manta ohc/ getrag 265

Voimansiirron paranteluun liittyvää keskustelua
Avatar
Samiainen2
'Agila'
Viestit: 7
Liittynyt: 19 Tammi 2013, 15:56
Paikkakunta: Mikkeli

Manta ohc/ getrag 265

Viesti Kirjoittaja Samiainen2 » 11 Maalis 2013, 17:13

Onkos tietoo minkälaista painelaakeria on porukka laittanut bmw malliseen 265 getraggiin.. Liekö sama pikarin paksuus kuin opelin vastaavassa, pikkugetussa ainakin liian pikkuinen reikä laakerissa. Toinen askarruttava asia joka on, miten metsään menee nopeusmittari mantassa kun on bemarin aski ja suunniteltu ihan toiseen mittariin?

Avatar
Ville
OCF Sprinttikunkku 2010
OCF Sprinttikunkku 2010
Viestit: 4309
Liittynyt: 01 Loka 2002, 03:00
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Manta ohc/ getrag 265

Viesti Kirjoittaja Ville » 02 Loka 2013, 21:51

Mulla on muuten ihan uusi 265-painelaakeri jemmassa :D
Jos et itse välttämättä nopeustietoa tarvitse, niin pakollinenhan se ei ole, nimimerkillä Mantassa ei ole nopeusmittaria ollenkaan :roll:
Manta B turbo -76
Manta B turbo -88
Omega B MV6 -95
Omega B turbo -96

Avatar
CTi
OCF Member 2015
Viestit: 1411
Liittynyt: 01 Marras 2005, 16:51
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Re: Manta ohc/ getrag 265

Viesti Kirjoittaja CTi » 02 Loka 2013, 23:17

Mul on 265 ja ohc:n kanssa b-omegan painelaakeri. Niinkuin koko kytkinsylinterikin :roll:

Oliko noissa bemarin laatikoissa paikkaa koko mittarinvaijerin pyörittäjälle ? Vai riippuko se vaan, että mistä lähtösin.

Vastaa Viestiin