Etuveto autoon takaveto moottori
Juu oishan se kyllä makee normaalisti etuvetoauto joka vetää edestä niin vetäiskin takaa. Sehän vois onnistua aika helpostikkin tekemällä korinvaihdon takavetoiseen autoon. Papereissa omega, ulkonäkö e kadett. Tai sit neliveto samalla periaatteella tbo calibra/vectra korinvaihtoon.
-Janne
Corsa E OPC PP 2018
Corsa E OPC PP 2018
...tai sitten sen caddy-tekniikan vaihtoehdoksi, 455 cid + etuvetohässäkät oldsmobile toronadosta. eihän se muutos periaatteessa ole kummoinen - pistää koko etuveto kilkkeeet taakse ja samalla tulee tarkkaan säädettävät auraukset...taitaa olla enempi hommaa saaha leimaan vaikka eihän tällainen mitään korinvaihtoja vaadi..
kilpureissahan tällasia on paljonkin, tosin eurokoneilla yleensä. olen tosin nähnyt impin,jossa oli hondan 16V kone ym.hilut ja paketti oli takana.
<font size=-1>[ This Message was edited by: -TH- on 2002-08-08 21:49 ]</font>
kilpureissahan tällasia on paljonkin, tosin eurokoneilla yleensä. olen tosin nähnyt impin,jossa oli hondan 16V kone ym.hilut ja paketti oli takana.
<font size=-1>[ This Message was edited by: -TH- on 2002-08-08 21:49 ]</font>
-
- 'Senator'
- Viestit: 329
- Liittynyt: 15 Helmi 2002, 02:00
Siis teoriassa, ja käytännössäkin nuo toki onnistuu... leiman kanssa nyt on vähän niin ja näin...
(No, corsaan 3,0 24v suora kutonen poikittain lienee teoriassakin mahdotonta )
Otetaan siis riittävä määrä putkea, johon haluttu tekniikka kiinnitetään, ja sen jälkeen siihen ympärille asennetaan haluttu kori tarvittavin modifikaatioin.
Onhan jäykkiä akseleita korvattu linkkuakseleilla, torque-tube härdelleitä vaihdettu oikeiksi nelilinkeiksi... ei siinä uksi kardaanitunneli pitäis tehdä edes tiukkaa... siis puhtaasti tekniseltä kannalta.
(No, corsaan 3,0 24v suora kutonen poikittain lienee teoriassakin mahdotonta )
Otetaan siis riittävä määrä putkea, johon haluttu tekniikka kiinnitetään, ja sen jälkeen siihen ympärille asennetaan haluttu kori tarvittavin modifikaatioin.
Onhan jäykkiä akseleita korvattu linkkuakseleilla, torque-tube härdelleitä vaihdettu oikeiksi nelilinkeiksi... ei siinä uksi kardaanitunneli pitäis tehdä edes tiukkaa... siis puhtaasti tekniseltä kannalta.
-
- 'Senator'
- Viestit: 324
- Liittynyt: 04 Helmi 2002, 02:00
-
- 'Senator'
- Viestit: 655
- Liittynyt: 08 Kesä 2002, 03:00
- Paikkakunta: Tampere
toi crossi calibra mistä ata mainitsi on mun sedän auto ja siinä ei kyllä ole mitään muuta calibraa, kuin se kori. kaveri tuli pari tuntia sitten tunexilta ja toi mukanaan calibran 16v turbo tekniikan, jota huomenna ruvetaan laittaan b asconaan, tulee olenn yksi suomen nopeimmista b ascoista ja ilmeisesti ainoa 16v, joka on kilvissä. toivottavasti valmistuu ennen viimesiä ratapäiviä.
Ei saa ihmisiä kiusata noin!On 2002-08-09 23:57, kadett2.0i wrote:
toi crossi calibra mistä ata mainitsi on mun sedän auto ja siinä ei kyllä ole mitään muuta calibraa, kuin se kori. kaveri tuli pari tuntia sitten tunexilta ja toi mukanaan calibran 16v turbo tekniikan, jota huomenna ruvetaan laittaan b asconaan, tulee olenn yksi suomen nopeimmista b ascoista ja ilmeisesti ainoa 16v, joka on kilvissä. toivottavasti valmistuu ennen viimesiä ratapäiviä.
-Janne
Corsa E OPC PP 2018
Corsa E OPC PP 2018
-
- 'Senator'
- Viestit: 655
- Liittynyt: 08 Kesä 2002, 03:00
- Paikkakunta: Tampere