Sivu 1/1

ascona c 1.6sh muutos 2.0se

Lähetetty: 12 Tammi 2016, 18:05
Kirjoittaja shelby
Mitäs kaikkee tässä piti muistaa muuta kuin edessä satulat, levyt, ja jouset?

Re: ascona c 1.6sh muutos 2.0se

Lähetetty: 13 Tammi 2016, 19:33
Kirjoittaja telwin
shelby kirjoitti:Mitäs kaikkee tässä piti muistaa muuta kuin edessä satulat, levyt, ja jouset?
Pääsylinteri ja tehostin, ehkä taka sylinterit, miksi etujouset ? se isolohko 1.6 on aikalailla saman painoinen kuin tuo 2.0.

Re: ascona c 1.6sh muutos 2.0se

Lähetetty: 14 Tammi 2016, 15:32
Kirjoittaja shelby
Noi etujouset oli eri varaosa numeroilla. Mutta oliko noi takasylinterit vasta seh: koneella olevaan vai se: koneella?

Re: ascona c 1.6sh muutos 2.0se

Lähetetty: 14 Tammi 2016, 18:51
Kirjoittaja jarkkis
Leimari ei sitä tiedä minkä etujouset siellä on jos ei niistä puhu sen kummemmin mitään, mainitsee vain jos kysytään et ne on 2.0 8v kolariautosta otettu. Noi ei suuri rikos ole kun lähestulkoon samat jouset kyseessä.

Re: ascona c 1.6sh muutos 2.0se

Lähetetty: 31 Tammi 2016, 17:53
Kirjoittaja telwin
shelby kirjoitti:Noi etujouset oli eri varaosa numeroilla. Mutta oliko noi takasylinterit vasta seh: koneella olevaan vai se: koneella?
Asconassa on kahta erilaista etujousta malliltaan, siitä ehkäpä numeroero.
Akselipainon muutos ratkaisee jousienvaihdon.
Asconaa ei ole SE koneella vaan 20NE ja SEH.

Re: ascona c 1.6sh muutos 2.0se

Lähetetty: 03 Helmi 2016, 21:00
Kirjoittaja opelisti67
2.0se moottorissa on papereiden mukaan 122 hevosvoimaa joten 2.0ne(115 hv) koneinen ascona ei kelpaa vertailumalliksi vaan vertailumallina joutuu käyttämään ascona gt:tä (2.0seh 130hv).Ascona gt:ssä taas on erona ascona2.0i malliin verrattuna: isommat jarrut edessä(256mm),paksumpi etuvakaaja(21mm),etujouset lyhyemmät ja jäykemmät,takana rumpujarrujen sylinterit isommat.Samoilla muutoksilla voi vaihtaa asconaan c20xe moottorin ja siinä on 150hp.C20xe moottorin ja f20 vaihteiston asentamisessa on sitten suurempi työ verrattuna 20se moottorin asentamiseen.