Moro!
Ihan tietämättömänä kyselisin onko minkäänlaista mahdollisuutta saada 3l 24v konetta B koppaseen asconaan laillisesti ? Meneekö selvästi yli rajojen jo ? Mites alustamuutokset ? Onnistuuko mitenkään saamaan levyllisiä jarruja taakse ? Jos nyt on mahdollista saada niin mites ahtaminen vielä ? Kruunaisi paketin mutta tuleeko laki vastaan ? Kiitos! Ja kuten sanoin ihan tietämättömänä kysyn koko asiaa!
Ascona tekniikanvaihtoa
Re: Ascona tekniikanvaihtoa
Jos tuo 3l jää vain märkiin uniin niin kertokaa hyviä virityspotentiaalisia koneita minkä kanssa ei ole mahdottomuus saada laillisesti kilpien väliin ahdettuna b asconaan!
Re: Ascona tekniikanvaihtoa
A Kadetin litrasesta tikkukoneesta kun tekee niin ei ole ongelmaa leimalle ahdettunakaan
TOO MUCH POWER, IS ALMOST ENOUGH
Re: Ascona tekniikanvaihtoa
"2.5" lohkoon omavalmiste valmiste moottori 24v hatulla. Penkkipaperi leimalle
Kyl määki niin kauhiast huonoist autois kärssii sain.
Re: Ascona tekniikanvaihtoa
Onneksi 24V ja 12V lohkot on niin erilaisia ettei tuollaisia pommeja voi rakentaa.
Jos kutoskone on pakko saada niin laita jonku muun valmistajan. Esim BMW M20B20 menee muutoskatsastuksella eikä oo niin saatanan painava. Ja onhan niitä muitaki suoria ja kieroja kutosia.
Jos kutoskone on pakko saada niin laita jonku muun valmistajan. Esim BMW M20B20 menee muutoskatsastuksella eikä oo niin saatanan painava. Ja onhan niitä muitaki suoria ja kieroja kutosia.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)