No mites tuon kaa kävi?
Eikös tuohon vaikuta vain litratilavuus ja tehorajat jos päästöluokat ovat samat. Ja akselipaino tietysti.
Tilavuus menee prosenttien sisään, tehot taitaa olla aika rajoilla.
No mites tuon kaa kävi?
Eikös tuohon vaikuta vain litratilavuus ja tehorajat jos päästöluokat ovat samat. Ja akselipaino tietysti.
Tilavuus menee prosenttien sisään, tehot taitaa olla aika rajoilla.
Jos meinaat tuota että nelikkoon 3l niin siinähän menee tilavuus yli tehot taas pysyy prosenttien sisässä kun ei uusista pykälistä ole vielä varmuutaa millon tulee
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
Vanhoillakin säännöillä tuon pitäisi käydä, uusilla säännöillä ymmärtänyt että tilavuuden kasvatus ei olisi enää niillä ongelma.
Ja lupahakemuksella ainakin Volvoon saa isommankin tilavuuseron läpi.
siis meinasin jos tuota nelikkoon koittaa niin ei ilman poikkeuslupaa (jos sitä lupaa edes saa) saa leimattua tuota 3litrasta ja 2.5l sinne menee ihan muutosleimalla. etuvetoon taas saa suoraan leimattua 3litrasen kunhan ottaa sen x30xen sintrasta jolloin paperilla siinä on vain 200 heppaa joka menee sinne etuvedon tehorajoihin jotka on max204. b vecun kohdalla meneeköhän i500 verokkina jolloin ei tuon omegan 211 heppasen leimaaminenkaan ole ongelma
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
Neliveto on eli mallisarjaa kuin etuveto. Eli nelikkoa tullut vain 2l koneella joten se 2.5 sinne on se maksimi. Itekkin etuveto calibran leimasin niin verokkina siellä ol 2.5 v6 eikä se 2l turbo vaikka siitä se tekniikka oli lähtöisin
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd