vectra 2,5 v6 → 3,0v6 vaihto
-
- 'Kapitän'
- Viestit: 97
- Liittynyt: 14 Helmi 2014, 23:12
vectra 2,5 v6 → 3,0v6 vaihto
Käykö a- tai b-mallin vectraan 3,0 omegan kone ilman suurempia muutoksia?
Re: vectra 2,5 v6 → 3,0v6 vaihto
Käy. Imusarja ja varmaankin myös öljypohja pitää olla Vectran omat. Mahdollisesti myös apulaitteita - ainakin ohjaustehostimen pumppu.
Astra-F MV6 -94
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
-
- 'Kapitän'
- Viestit: 97
- Liittynyt: 14 Helmi 2014, 23:12
Re: vectra 2,5 v6 → 3,0v6 vaihto
Ok. Jos jollakulla omegan moottori tai koko auto niin voisin ostaa.
-
- 'Kapitän'
- Viestit: 97
- Liittynyt: 14 Helmi 2014, 23:12
Re: vectra 2,5 v6 → 3,0v6 vaihto
Mikä moottori kolmelitraisista käy ilman helvetinmoista räpeltämistä?
- Paska Omena
- OCF Member 2024
- Viestit: 3301
- Liittynyt: 13 Kesä 2010, 01:02
- Paikkakunta: Vaasa
Re: vectra 2,5 v6 → 3,0v6 vaihto
Ei niitä ole kuin yksi.
Vectra C Ecotech -06
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
-
- 'Kapitän'
- Viestit: 97
- Liittynyt: 14 Helmi 2014, 23:12
Re: vectra 2,5 v6 → 3,0v6 vaihto
liittyy pumppuun joka pumppaa ilmaa pakosarjoihin..
Commodore GS V6 1974 ja Insignia CT 2.0T 4x4 2018
-
- 'Kapitän'
- Viestit: 97
- Liittynyt: 14 Helmi 2014, 23:12
Re: vectra 2,5 v6 → 3,0v6 vaihto
Käykä automaattivaihteisen omegan 3 litrainen kone 2,5 vectraan.?
Re: vectra 2,5 v6 → 3,0v6 vaihto
Joo.
Astra-F MV6 -94
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
-
- 'Kapitän'
- Viestit: 97
- Liittynyt: 14 Helmi 2014, 23:12
Re: vectra 2,5 v6 → 3,0v6 vaihto
Kiitos. Nyt sitten koneen irroitukseen.
-
- 'Kapitän'
- Viestit: 97
- Liittynyt: 14 Helmi 2014, 23:12
Re: vectra 2,5 v6 → 3,0v6 vaihto
Päästöjen takiako tuo on?JJH kirjoitti:liittyy pumppuun joka pumppaa ilmaa pakosarjoihin..
-
- 'Kapitän'
- Viestit: 97
- Liittynyt: 14 Helmi 2014, 23:12
Re: vectra 2,5 v6 → 3,0v6 vaihto
Mitenkäs tuo kolmi litrainen toimii jos laittaa yhdellä lambda-anturilla?
Moottori tulee vectraan ja epäilen ettei kahta kattia mahdu järkevästi auton alle.
Moottori tulee vectraan ja epäilen ettei kahta kattia mahdu järkevästi auton alle.
Re: vectra 2,5 v6 → 3,0v6 vaihto
Pakosarjat, putket, katti, lambda, imusarja ja ecu vectrasta. Suuttimet 3-litraisen.
Toisinsanoen lähes kaikki paitsi lohko ja kannet vectrasta.
Toisinsanoen lähes kaikki paitsi lohko ja kannet vectrasta.
Astra-F MV6 -94
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
- M lampinen
- OCF Member 2024
- Viestit: 2150
- Liittynyt: 28 Tammi 2011, 17:28
- Paikkakunta: mikkeli
Re: vectra 2,5 v6 → 3,0v6 vaihto
Ja öljypohja ja sen imuputki vectrasta myös
Vikakoodien lukua mikkelissä: TECH2/mdi+Turvakoodin selvitys.
-
- 'Kapitän'
- Viestit: 97
- Liittynyt: 14 Helmi 2014, 23:12
Re: vectra 2,5 v6 → 3,0v6 vaihto
Nyt on 3 litrainen paikallan. Imusarja ym muut hilppeet laitoin 2,5 koneesta. Tyhjäkäynti vaeltaa n 500 kierrosta. Mikä meni pieleen?
Kokeilin 3 litraisen imusarjalla muttei ottanut kunnolla kierrosta ja ei käynyt tyhjäkäyntiä. Vissiin vika oli siinä, että polttoaineen paineensäätimen letkuoli irti näin jäkeenpäin muistellen.
Kokeilin 3 litraisen imusarjalla muttei ottanut kunnolla kierrosta ja ei käynyt tyhjäkäyntiä. Vissiin vika oli siinä, että polttoaineen paineensäätimen letkuoli irti näin jäkeenpäin muistellen.