Moi,
Corsa B ja kyseinen tekniikan vaihto laatikoineen tehty, pari mysteeriä vielä ratkomatta.
Johtosarja boxeineen C16SE koneesta, muut sähköt alkuperäisiä...Nopeusmittarin vaijerin ollessa kiinni laatikossa toimii nopeusmittari "kiekkamittarina", vaijeri irti lootasta niin loppuu. Mistähän tuo vois johtua???
Toinen kysymys liittyy oikean erillisen kierroslukumittarin kytkentään. Edellisen, puolallisen koneen kanssa toiminut mittari (4 piuhaa, musta, punainen, valkoinen ja vihreä) ei pelaa. Millaisen mittarin vaatii???
Kiitokset taas etukäteen ja ISO KIITOS hukkikselle. Ilman jeesiä olisi ollut paljon työläämpi operaatio.
C12NZ...C16SE, pari pulmaa?
Keskustelua tekniikan vaihdoista
-
- 'Kadett'
- Viestit: 13
- Liittynyt: 29 Joulu 2014, 22:31
Palaa sivulle “Tekniikan vaihdot”
Hyppää
- Opel Club Finland
- ↳ Uutiset ja tiedotteet
- ↳ Jäsentiedotteet
- ↳ Jäsen materiaali
- ↳ Tapahtumat ja OCF-keskustelu
- ↳ OCF alueet
- ↳ Ladies Only
- ↳ Yhteistyökumppaneiden tiedotteet
- ↳ Rompetori OCF Summerpartyilla
- Opel - tekniikka
- ↳ Opel-keskustelu
- ↳ Bongaukset
- ↳ Opel-gallupit
- ↳ Moottorit ja voimansiirto
- ↳ Diesel
- ↳ Virittäminen
- ↳ Ahdetut moottorit
- ↳ Vapaasti hengittävät moottorit
- ↳ Tekniikan vaihdot
- ↳ Voimansiirto
- ↳ Moottorinohjaimet, lastut ja ohjelmointi
- ↳ Diesel moottorit
- ↳ Kori ja sisusta
- ↳ Autohifi
- ↳ Ilmastointi ja lämmitys
- ↳ Alusta
- ↳ Projektit ja esittelyt
- ↳ Jäsenten Opel projektit
- ↳ Jäsenten muut projektit
- ↳ Pienoismallit ja keräilyesineet
- ↳ Vinkit ja Vihjeet
- Yleistä
- ↳ Yleinen keskustelu
- ↳ Moottoriurheilu
- ↳ Vitsejä, juttuja ja netistä löydettyä
- ↳ English
- Rompetori
- ↳ Rompetori
- ↳ Kerro hyvästä ja huonosta kaupantekokumppanista
- ↳ Yhteistyökumppaneiden tiedotteet
- ↳ Myydään autoja
- ↳ Myydään osia ym.
- ↳ Myydään autohifiä
- ↳ Myydään renkaita ja vanteita
- ↳ Ostetaan
- Extra
- ↳ Testit
- ↳ Nettisivupalaute