2.5-3.0e

Keskustelua tekniikan vaihdoista
cvan
'Agila'
Viestit: 8
Liittynyt: 07 Tammi 2012, 21:21

2.5-3.0e

Viesti Kirjoittaja cvan »

tommonen rojekti ois commondoreen tarkotus tehä, kone on paikalaan jo sähkö töitä ois, 3.0E kone tulee senattorista .minkä laista dokumenttia pitäis hommata ja mistä? :nerd:
Commodore-68 100A-74 escort mk1-74+jenkit
Keme
OCF Member 2019
Viestit: 2841
Liittynyt: 16 Huhti 2002, 03:00
Paikkakunta: Rannikko

Re: 2.5-3.0e

Viesti Kirjoittaja Keme »

Hyvä kysymys. Mihin sen dokumentin pitäisi liittyä? Mitä sillä pitäisi osoittaa tai mitä siitä pitäisi selvitä?
JEEEEEEEEEEEEE!
cvan
'Agila'
Viestit: 8
Liittynyt: 07 Tammi 2012, 21:21

Re: 2.5-3.0e

Viesti Kirjoittaja cvan »

eikö ne kontorilla jotai utele kun konetta isontaa? semonen joka joskus tuon tehnyt tietää
Commodore-68 100A-74 escort mk1-74+jenkit
Keme
OCF Member 2019
Viestit: 2841
Liittynyt: 16 Huhti 2002, 03:00
Paikkakunta: Rannikko

Re: 2.5-3.0e

Viesti Kirjoittaja Keme »

Ai siis meinaat katsastaa jonkun 2.5 koneen tilalle 3.0e koneen? Eiköhän vertailu iskutilavuus, teho ja paino riittää missä vaan Commodoressa. B Commossahan voi olla jäähdyttämättömiä ja jäähdytettyjä jarrulevyjä eli jarruja voi joutua puljaamaan. A Commossa on jäähdyttämättömät joka tapauksessa. C Commossa lienee aina jäähdytetyt? Eikai tossa muuten mitään ihmeellistä ole.
JEEEEEEEEEEEEE!
Avatar
Juho M-P
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 15790
Liittynyt: 24 Kesä 2003, 03:00
Paikkakunta: Kannus

Re: 2.5-3.0e

Viesti Kirjoittaja Juho M-P »

Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vastaa Viestiin