2.5-3.0e

Keskustelua tekniikan vaihdoista
cvan
'Agila'
Viestit: 8
Liittynyt: 07 Tammi 2012, 21:21

2.5-3.0e

Viesti Kirjoittaja cvan » 19 Tammi 2015, 15:38

tommonen rojekti ois commondoreen tarkotus tehä, kone on paikalaan jo sähkö töitä ois, 3.0E kone tulee senattorista .minkä laista dokumenttia pitäis hommata ja mistä? :nerd:
Commodore-68 100A-74 escort mk1-74+jenkit

Keme
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Viestit: 2529
Liittynyt: 16 Huhti 2002, 03:00
Paikkakunta: Rannikko

Re: 2.5-3.0e

Viesti Kirjoittaja Keme » 19 Tammi 2015, 15:57

Hyvä kysymys. Mihin sen dokumentin pitäisi liittyä? Mitä sillä pitäisi osoittaa tai mitä siitä pitäisi selvitä?
JEEEEEEEEEEEEE!

cvan
'Agila'
Viestit: 8
Liittynyt: 07 Tammi 2012, 21:21

Re: 2.5-3.0e

Viesti Kirjoittaja cvan » 19 Tammi 2015, 16:01

eikö ne kontorilla jotai utele kun konetta isontaa? semonen joka joskus tuon tehnyt tietää
Commodore-68 100A-74 escort mk1-74+jenkit

Keme
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Viestit: 2529
Liittynyt: 16 Huhti 2002, 03:00
Paikkakunta: Rannikko

Re: 2.5-3.0e

Viesti Kirjoittaja Keme » 19 Tammi 2015, 17:58

Ai siis meinaat katsastaa jonkun 2.5 koneen tilalle 3.0e koneen? Eiköhän vertailu iskutilavuus, teho ja paino riittää missä vaan Commodoressa. B Commossahan voi olla jäähdyttämättömiä ja jäähdytettyjä jarrulevyjä eli jarruja voi joutua puljaamaan. A Commossa on jäähdyttämättömät joka tapauksessa. C Commossa lienee aina jäähdytetyt? Eikai tossa muuten mitään ihmeellistä ole.
JEEEEEEEEEEEEE!

Avatar
Juho M-P
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Viestit: 13114
Liittynyt: 24 Kesä 2003, 03:00
Paikkakunta: Kannus

Re: 2.5-3.0e

Viesti Kirjoittaja Juho M-P » 19 Tammi 2015, 18:19

Zafira B 1.9CDTI 120hv A6 Cosmo Panoramic 2006
Tigra A X16XE 109Hv A/C yms 1996

Vastaa Viestiin