16V ECOTEC - viritys.
16V ECOTEC - viritys.
Noniin, elikkäs otetaanhan tällainen hieman turha aihe puheeksi ihan mielenkiinnosta..
Elikkäs mul on Calibrassa tuollainen 16V Ecotec kone jota on ehkä hieman piristetty K&N Vaparilla ja Simons putkistolla..
Jos ja kun minulla olisi joskus rahaa...
Niin minkälaisia ideoita porukalla täällä olisi kyseisen koneen virittämiseen? Ja paljonko tuo kone mahtaa kestää?
Ja vähän suuntaa viritysten hinnoista...
Elikkäs mul on Calibrassa tuollainen 16V Ecotec kone jota on ehkä hieman piristetty K&N Vaparilla ja Simons putkistolla..
Jos ja kun minulla olisi joskus rahaa...
Niin minkälaisia ideoita porukalla täällä olisi kyseisen koneen virittämiseen? Ja paljonko tuo kone mahtaa kestää?
Ja vähän suuntaa viritysten hinnoista...
Opel Astra K ST 1.4 AT6 Matrix Business -17
Ex. Astra J ST 1.4 -14, Astra G HB 2.2 -01 "Sport", Calibra 2.0 -95 "DTM Edition"
Ex. Volvo V50 1.6 DRIVe -10, V40 T4 -01 + BSR + KW Variante 1
Ex. Astra J ST 1.4 -14, Astra G HB 2.2 -01 "Sport", Calibra 2.0 -95 "DTM Edition"
Ex. Volvo V50 1.6 DRIVe -10, V40 T4 -01 + BSR + KW Variante 1
Tämähän topic tuli kuin tilauksesta. Oli nimittäin suunnitelmissa yrittää avata vastaava topic kuin tuo V6 koneiden viritys, johon voisi kerätä tietoa 16v Ecotec koneiden virittämisestä. Noh, samat periaatteethan Ecoteciin pätee kuin minkä tahansa moottorin virittämiseen, mutta tähän voisi yrittää kerätä kokemuksia eri viriosista, dynotuloksia jne. Olettaen, että ketjun aloittajalle sopii?
Isketään alkuun linkki kuviin, jotka on brittiläisestä PPC Mag -lehdestä, aiheena Ecotecin viritys.
Isketään alkuun linkki kuviin, jotka on brittiläisestä PPC Mag -lehdestä, aiheena Ecotecin viritys.
-
- 'Diplomat'
- Viestit: 3855
- Liittynyt: 10 Helmi 2005, 02:00
- Paikkakunta: Etelä
Samaa mieltä, topicci tuli kuin tilauksesta. Oon myös kaipaillut Ecotecista vastaavaa topiccia kuten tuosta V6 virittämisestä.Juken kirjoitti:Tämähän topic tuli kuin tilauksesta. Oli nimittäin suunnitelmissa yrittää avata vastaava topic kuin tuo V6 koneiden viritys, johon voisi kerätä tietoa 16v Ecotec koneiden virittämisestä. Noh, samat periaatteethan Ecoteciin pätee kuin minkä tahansa moottorin virittämiseen, mutta tähän voisi yrittää kerätä kokemuksia eri viriosista, dynotuloksia jne. Olettaen, että ketjun aloittajalle sopii?
Isketään alkuun linkki kuviin, jotka on brittiläisestä PPC Mag -lehdestä, aiheena Ecotecin viritys.
Onhan sitä itsekin tullut mietittyä, mitähän vakavasti otettavia ( eikä mitään daydream-juttuja ) virikeinoja tohon Ecoteciin olisi. "Kaikki" kun tuntuu puhuvan "punakantisesta" kuin jostakin jumalasta
Lisää tollasia nimim. Jukenin lähettämiä linkkejä / kuvia / ym.
Ja edittinä ja selvennyksenä vielä että, nimenomaan X20XEV:n ( koska kai niitä muitakin ecotecceja on? ) viritys kiinnostaa..
-
- 'Diplomat'
- Viestit: 3973
- Liittynyt: 12 Touko 2003, 03:00
Off topic, mutta anyway.... Siistiä olis C20XE ja tuollainen lysholmin ruuvikompressori....
www.enem.se
www.enem.se
40-51-300 Kompressorsats C20XE Vect/Calikeltanokka kirjoitti:Off topic, mutta anyway.... Siistiä olis C20XE ja tuollainen lysholmin ruuvikompressori....
www.enem.se
Kompett sats baserad på en Autorotor 2076. Ger 215/200 hk eller 290/280 Nm vid 3500 varv beroende på vald version/laddtryck. Denna sats är för modeller där generatorremmen är en kilrem. Satsen innehåller allt för komplett ombyggnad av std 150 hk C20XE motor. Passar Vectra A/Calibra. 27.512,50 kr
Tuosta kun vielä löytyisi katsastusmiehelle kelpaavat päästölaput.Ei meinaan olisi kovin kallis satsi...
Tottahan toki! =) Mainio idea!Juken kirjoitti:Tämähän topic tuli kuin tilauksesta. Oli nimittäin suunnitelmissa yrittää avata vastaava topic kuin tuo V6 koneiden viritys, johon voisi kerätä tietoa 16v Ecotec koneiden virittämisestä. Noh, samat periaatteethan Ecoteciin pätee kuin minkä tahansa moottorin virittämiseen, mutta tähän voisi yrittää kerätä kokemuksia eri viriosista, dynotuloksia jne. Olettaen, että ketjun aloittajalle sopii?
Isketään alkuun linkki kuviin, jotka on brittiläisestä PPC Mag -lehdestä, aiheena Ecotecin viritys.
Btw. Mahtava linkki!
Opel Astra K ST 1.4 AT6 Matrix Business -17
Ex. Astra J ST 1.4 -14, Astra G HB 2.2 -01 "Sport", Calibra 2.0 -95 "DTM Edition"
Ex. Volvo V50 1.6 DRIVe -10, V40 T4 -01 + BSR + KW Variante 1
Ex. Astra J ST 1.4 -14, Astra G HB 2.2 -01 "Sport", Calibra 2.0 -95 "DTM Edition"
Ex. Volvo V50 1.6 DRIVe -10, V40 T4 -01 + BSR + KW Variante 1
jalu78 kirjoitti:paljonkos tosta on hyötyäTJT kirjoitti:Dbilakselta läppärunko/nokkapaketti parin tonnin hujakoilla...
www.dbilas.de
Tuolta löytyy edullinen peltipakosarja ecotec-Calibraan: www.freetechnics.fi/peltipak.htm