Ööh... Mutta kun laittaa tuohon hintaan ~70€ lisää niin saa rosteri pakosarjan joten miksi tyytyä paskaan?jone28 kirjoitti:Tuolta löytyy edullinen peltipakosarja ecotec-Calibraan: www.freetechnics.fi/peltipak.htm
16V ECOTEC - viritys.
Opel Astra K ST 1.4 AT6 Matrix Business -17
Ex. Astra J ST 1.4 -14, Astra G HB 2.2 -01 "Sport", Calibra 2.0 -95 "DTM Edition"
Ex. Volvo V50 1.6 DRIVe -10, V40 T4 -01 + BSR + KW Variante 1
Ex. Astra J ST 1.4 -14, Astra G HB 2.2 -01 "Sport", Calibra 2.0 -95 "DTM Edition"
Ex. Volvo V50 1.6 DRIVe -10, V40 T4 -01 + BSR + KW Variante 1
öööh, itseasiassa nyt kun kysyit nii en muistakkaa mistä sai.. :S mut on vaa sellainen mielikuva et esim. Simonssilla ois ollu?!jone28 kirjoitti:mistäs saa rosterisen pakosarjan? Lexmaul vai??
Tos o joku mut en ole varma onk tuo rosteri vai normaali? Rosteri ois kuitenki aika jees ku varsinki toi pakosarja ruostuu ihan heti
http://www.martelius.com/exh/330031.htm
^ hmm, missä tos o sen minkä ihmeen lambda anturin paikka... tai se... siis onhan tos?!
Opel Astra K ST 1.4 AT6 Matrix Business -17
Ex. Astra J ST 1.4 -14, Astra G HB 2.2 -01 "Sport", Calibra 2.0 -95 "DTM Edition"
Ex. Volvo V50 1.6 DRIVe -10, V40 T4 -01 + BSR + KW Variante 1
Ex. Astra J ST 1.4 -14, Astra G HB 2.2 -01 "Sport", Calibra 2.0 -95 "DTM Edition"
Ex. Volvo V50 1.6 DRIVe -10, V40 T4 -01 + BSR + KW Variante 1
okei. en ole ikinä kurkannut edes tota vakio pakosarjaa nii sen takia en oikee tiedä tuosta.. Mut hyvä, että joku näemmä on.antzu kirjoitti:Siellähän se reikä sitä varten näkyy missä putket ovat yhdistyneet..
Opel Astra K ST 1.4 AT6 Matrix Business -17
Ex. Astra J ST 1.4 -14, Astra G HB 2.2 -01 "Sport", Calibra 2.0 -95 "DTM Edition"
Ex. Volvo V50 1.6 DRIVe -10, V40 T4 -01 + BSR + KW Variante 1
Ex. Astra J ST 1.4 -14, Astra G HB 2.2 -01 "Sport", Calibra 2.0 -95 "DTM Edition"
Ex. Volvo V50 1.6 DRIVe -10, V40 T4 -01 + BSR + KW Variante 1
Ja supersprint.jone28 kirjoitti:harmi vaan ku tuo pakosarja ei käy ecoteciin. Vaihtoehtoina taitaa olla vain Lexmaul, Irmscher ja juuri tuo kotimainen RR-exhaust...
Mutta kysymys kuuluu, mikä niistä on rosteria vai onko mikään? ;P
Opel Astra K ST 1.4 AT6 Matrix Business -17
Ex. Astra J ST 1.4 -14, Astra G HB 2.2 -01 "Sport", Calibra 2.0 -95 "DTM Edition"
Ex. Volvo V50 1.6 DRIVe -10, V40 T4 -01 + BSR + KW Variante 1
Ex. Astra J ST 1.4 -14, Astra G HB 2.2 -01 "Sport", Calibra 2.0 -95 "DTM Edition"
Ex. Volvo V50 1.6 DRIVe -10, V40 T4 -01 + BSR + KW Variante 1
-
- 'Kapitän'
- Viestit: 83
- Liittynyt: 10 Loka 2003, 03:00
- Paikkakunta: Hollola
Irmscherin pakosarjan mainoksessa sanotaan, että pakosarja käy vain
viimeisimpiin Calibroihin alkaen T9004439:stä, joissa on kaksiosainen öljypohja.
Tiedä sitten mistä tuohon pakosarjaan taituroisi etuputken,
joka kävisi vanhempiin X20XEV-malleihin. Alkuperäinen
etuputki joustinosineen ei taivu tuohon sarjaan
Toisinaan tuon Irmscherin pakosarjan kanssa on kaupattu
Irmscherin etuputkeakin, joka sopii ainoastaan em. uudempiin mallehin. Vanhoissa malleissa ongelmia tuottavat öljypohja ja putken kiinnitys kattiin:(
viimeisimpiin Calibroihin alkaen T9004439:stä, joissa on kaksiosainen öljypohja.
Tiedä sitten mistä tuohon pakosarjaan taituroisi etuputken,
joka kävisi vanhempiin X20XEV-malleihin. Alkuperäinen
etuputki joustinosineen ei taivu tuohon sarjaan
Toisinaan tuon Irmscherin pakosarjan kanssa on kaupattu
Irmscherin etuputkeakin, joka sopii ainoastaan em. uudempiin mallehin. Vanhoissa malleissa ongelmia tuottavat öljypohja ja putken kiinnitys kattiin:(
Calibroihin alkaen T9004439 - Mahtaakohan täs mun -95 ECOTEC koneellisessa Calibrassa olla yhteensopivuus tuon pakosarjan kanssa?!heimeri kirjoitti:Irmscherin pakosarjan mainoksessa sanotaan, että pakosarja käy vain
viimeisimpiin Calibroihin alkaen T9004439:stä, joissa on kaksiosainen öljypohja.
Tiedä sitten mistä tuohon pakosarjaan taituroisi etuputken,
joka kävisi vanhempiin X20XEV-malleihin. Alkuperäinen
etuputki joustinosineen ei taivu tuohon sarjaan
Toisinaan tuon Irmscherin pakosarjan kanssa on kaupattu
Irmscherin etuputkeakin, joka sopii ainoastaan em. uudempiin mallehin. Vanhoissa malleissa ongelmia tuottavat öljypohja ja putken kiinnitys kattiin:(
Opel Astra K ST 1.4 AT6 Matrix Business -17
Ex. Astra J ST 1.4 -14, Astra G HB 2.2 -01 "Sport", Calibra 2.0 -95 "DTM Edition"
Ex. Volvo V50 1.6 DRIVe -10, V40 T4 -01 + BSR + KW Variante 1
Ex. Astra J ST 1.4 -14, Astra G HB 2.2 -01 "Sport", Calibra 2.0 -95 "DTM Edition"
Ex. Volvo V50 1.6 DRIVe -10, V40 T4 -01 + BSR + KW Variante 1
Tuli muotoiltua vähän huonosti... Numerohirviö tarkoitti valmistusnumeroita.
T9004439 valmistusnumeroiset autot taitavat olla peräisin loppuvuodelta 1996. Niihin ja ymmärtääkseni 1997 malleihin tuo pakosarja sopisi ja
niihin löytyisi plug&play- etuputki.
1995 mallisen kanssa taitaa tulla em. viestissä mainitsemani ongelmat.
Ainakin minulla on sarjan osto 1995 X20XEV:n topannut etuputkiongelmaan.
T9004439 valmistusnumeroiset autot taitavat olla peräisin loppuvuodelta 1996. Niihin ja ymmärtääkseni 1997 malleihin tuo pakosarja sopisi ja
niihin löytyisi plug&play- etuputki.
1995 mallisen kanssa taitaa tulla em. viestissä mainitsemani ongelmat.
Ainakin minulla on sarjan osto 1995 X20XEV:n topannut etuputkiongelmaan.
Heh, elikkäs tuollaisen pakosarjan kehittäminen Calibraan on ollut taas yhtä tyhjän kanssa...heimeri kirjoitti:Tuli muotoiltua vähän huonosti... Numerohirviö tarkoitti valmistusnumeroita.
T9004439 valmistusnumeroiset autot taitavat olla peräisin loppuvuodelta 1996. Niihin ja ymmärtääkseni 1997 malleihin tuo pakosarja sopisi ja
niihin löytyisi plug&play- etuputki.
1995 mallisen kanssa taitaa tulla em. viestissä mainitsemani ongelmat.
Ainakin minulla on sarjan osto 1995 X20XEV:n topannut etuputkiongelmaan.
Opel Astra K ST 1.4 AT6 Matrix Business -17
Ex. Astra J ST 1.4 -14, Astra G HB 2.2 -01 "Sport", Calibra 2.0 -95 "DTM Edition"
Ex. Volvo V50 1.6 DRIVe -10, V40 T4 -01 + BSR + KW Variante 1
Ex. Astra J ST 1.4 -14, Astra G HB 2.2 -01 "Sport", Calibra 2.0 -95 "DTM Edition"
Ex. Volvo V50 1.6 DRIVe -10, V40 T4 -01 + BSR + KW Variante 1