Enem Z7 / Z24 nokista

Keskustelua vapaasti hengittävien moottoreiden virittämisestä ja rakentelusta
Jope
OCF Member 2016
Viestit: 2490
Liittynyt: 01 Touko 2003, 03:00

Enem Z7 / Z24 nokista

Viesti Kirjoittaja Jope »

Onko käytännön kokemuksia noista eli tuo yhdistelmä tulisi v6:een. Tuo Z7 käy myös muihin moottoreihin (eri nokka tietysti mutta samat lukemat) -> (c)20xe imunokaksi tai jyrkempää imunokkaa käytettäessä (Z27 268ast.) sitä on käytetty pakonokkana. Z24 näkyy sopivan myös x20xev koneeseen pakonokaksi (imunokka tällöin Z23 260 astetta). Mainostetaanpa tuota Z24 vielä Z18xe koneeseenkin imunokaksi.
madi
OCF Moderaattori
OCF Moderaattori
Viestit: 4317
Liittynyt: 04 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja madi »

ja vielä semmonen että tuo Z7 nokkat on samat ku Z1
Calibra A 2.0 16v Turbo 4x4 -90
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Calibra A 3.0 24v RWD twin turbo
Jope
OCF Member 2016
Viestit: 2490
Liittynyt: 01 Touko 2003, 03:00

Viesti Kirjoittaja Jope »

Muistanko väärin vai olikos JJ:llä nuo Z7 nokka kiinni siinä asconassa???
madi
OCF Moderaattori
OCF Moderaattori
Viestit: 4317
Liittynyt: 04 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja madi »

juu JJ:llä o Z7 kiinni koneessa ja O.P.A:lla on Z1 kiinni
Calibra A 2.0 16v Turbo 4x4 -90
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Calibra A 3.0 24v RWD twin turbo
Jope
OCF Member 2016
Viestit: 2490
Liittynyt: 01 Touko 2003, 03:00

Viesti Kirjoittaja Jope »

Kattelin tuon JJ:n dynolapun mutta siitä ei tällainen tavallinen tallaaja paljoa irti saanut, kun ei ollut kierr.luku asteikkoa vaan km/h. Saisikohan kavereilta puristettua käytännön kokemuksia mitä persdyno sanoi nokkien vaihdon jälkeen?
Vastaa Viestiin