Eli olis tarkotuksena hommata vapaavirtasuodatin ja putkisto..
Kuinka tuon katin kanssa käy?
eikös se kumminkin pidä siinä olla.
vai otanko kylmästi pois välistä?
Lisääkö tuo vapaavirtasuodatin esim. kiihtyvyyttä? entä minkä hintaisia ne ovat.
apuva.
Opel Astra -98 1.6 16v sportin viritys?
-
- 'Diplomat'
- Viestit: 3852
- Liittynyt: 31 Tammi 2002, 02:00
- Paikkakunta: Janakkala - Turenki
- Viesti:
Katti pitää olla paikoillaan. Vähäpäästöistä autoa ei saa muuttaa "Ei vähäpäästöiseksi".
Vakiokoteloon tulevat vapaavirtaussuodattimet hintaluokassa 300mk-500mk.
Kartiosuodattimet 500mk-1500mk.
Kiihtyvyys tuskin kasvaa tässä tapauksessa. Korkeintaan imuäänet. Moottorin toimivuus pienillä kierroksilla saattaa parantua.
<font size=-1>[ This Message was edited by: havericky on 2002-11-15 09:12 ]</font>
Vakiokoteloon tulevat vapaavirtaussuodattimet hintaluokassa 300mk-500mk.
Kartiosuodattimet 500mk-1500mk.
Kiihtyvyys tuskin kasvaa tässä tapauksessa. Korkeintaan imuäänet. Moottorin toimivuus pienillä kierroksilla saattaa parantua.
<font size=-1>[ This Message was edited by: havericky on 2002-11-15 09:12 ]</font>
puuvillaputsari tuo yleensä sen 1-2hv ja on pestävä, siis käytössä edullinen
sport-takavaimennin tuo yleensä 3-5hv lisää ja hyvät soundit (katsastuskelpoiset)
esim Devil tai Supersprint
isompiin tehonlisiin:
dbilas Flowtec imusarja lisää tehoa keski- ja ylärekisterissä
TUV-hyväksytty siten että päästöluokitus mainittu papereissa = saa käyttää Suomessakin
soittele 0400-790019 illalla tai ensi viikolla
_________________
Pete
http://www.prostreet.fi
myynti@prostreet.fi
tel +358-19-469640
gsm +358-400-790019
gsm +358-41-5132882
fax +358-19-469600
<font size=-1>[ This Message was edited by: ProStreet on 2002-11-15 14:17 ]</font>
sport-takavaimennin tuo yleensä 3-5hv lisää ja hyvät soundit (katsastuskelpoiset)
esim Devil tai Supersprint
isompiin tehonlisiin:
dbilas Flowtec imusarja lisää tehoa keski- ja ylärekisterissä
TUV-hyväksytty siten että päästöluokitus mainittu papereissa = saa käyttää Suomessakin
soittele 0400-790019 illalla tai ensi viikolla
_________________
Pete
http://www.prostreet.fi
myynti@prostreet.fi
tel +358-19-469640
gsm +358-400-790019
gsm +358-41-5132882
fax +358-19-469600
<font size=-1>[ This Message was edited by: ProStreet on 2002-11-15 14:17 ]</font>
-
- 'Senator'
- Viestit: 439
- Liittynyt: 19 Elo 2002, 03:00
Mitäs kalikkaa sulta löytys b veccuu?
-1,6i 16v -96 =)
Jos tehot haluisin tonne 135? niin kannattaakohan hakea suoraa uus kone
Tällä hetkellä (lexmaul) ää.vaimennin.
a_n_s_s_i@hotmail.com
-1,6i 16v -96 =)
Jos tehot haluisin tonne 135? niin kannattaakohan hakea suoraa uus kone
Tällä hetkellä (lexmaul) ää.vaimennin.
a_n_s_s_i@hotmail.com
Suora lainaus Graham Bellin kirjasta uusi moottoritekniikka: Opel 1.6l ecotec moottoriin vaihdettiin kaasuläppäkotelo joka valmistettiin vanhasta weber 42dcoe sivuimusta, moottorin ohjausyksikkö vaihdettiin tietokoneella ohjelmoitavaan tyyppiin ja vakionokat ajoitettiin uudelleen. Pakosarja ja putki olivat alkuperäiset. Näillä muutoksilla moottorista saatiin 152hv/7000rpm ja 168nm/6000rpm. Että silleen.....
<font size=-1>[ This Message was edited by: TUME on 2002-11-28 13:07 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: TUME on 2002-11-28 13:07 ]</font>
Tuo kirjassa mainittu kone ei ole sama kuin Astran ja Vectran 100 hv X16XEL, vaan Corsa GSi:n C16XE jossa on vakiona 109 hv. Samoilla muutoksilla tuskin saa ihan samoja tehoja, mutta eiköhän tuossa mopommassakin koneessa ole aika hyvin sitä potentiaalia.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B