Tuplakaasarit ruiskun tilalle

Keskustelua vapaasti hengittävien moottoreiden virittämisestä ja rakentelusta
lepO
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 123
Liittynyt: 02 Helmi 2002, 02:00
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja lepO »

Tuleeko parempi/tehokkaampi jos heitän tuplakaasuttimet le-jetin tilalle? Autohan oli 1.8 gsi kadetti joka on tällä hetkellä täysin vakio. Entä missä hinnoissa nää tuplat suurinpiirtein pyörii?

<font size=-1>[ This Message was edited by: kuisma on 2002-02-25 17:42 ]</font>
Kilpakarva
'Senator'
'Senator'
Viestit: 329
Liittynyt: 15 Helmi 2002, 02:00

Viesti Kirjoittaja Kilpakarva »

Jos ruutta on ehjä niin erittäin epätodennäköistä.

Tuplien lisäks tarvii imusarjan, bensapumppu vaihtaa, kannattanee laittaa paineensäädin...
40 dellortot about 150 - 2XX E, imusarja ????, pumppu jonkun kympin-100E, säädin saman tai vähän alle... ja sitten se säätö, varmaan 60E/h, ja aikaa menee X tuntia. Sekä siihen osat, sisäkurkut, suuttimet, seosputket... kaikki aina vähän rahaa....

Ja kaikella tällä saa todennäköisesti huonommin toimivan systeemin kun ehjä ruisku vakiokoneessa. Ja pirun paljon hienommat imuäänet :smile:
Eikä tuskin yhtään tehoa lisää. Pakkaskelillä kyllä nuhainen norsu vierailee konehuoneessa aivastelemassa.
ProStreet
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2165
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ProStreet »

juu vasta paljon viritettyyn autoon tuplat ja/tai läppärungot + täysin sääd.ruisku
luokkaa 290 ast/8v ja 270ast/16v kireämmillä nokilla + muilla muutoksilla kannattaa harkita tuplia, sen alle vakioruisku + säädöt lastuun ja/tai bensanpaineeseen tai säädettävä väliboxi ruiskuun

Pete
http://www.prostreet.fi

<font size=-1>[ This Message was edited by: ProStreet on 2002-02-26 13:25 ]</font>
Vastaa Viestiin