Sivu 1/1

Opel OHC 2.0 8v iskun pidennys

Lähetetty: 20 Marras 2013, 17:00
Kirjoittaja ParhaTom
Niin onko kukaan pidentänyt vakio kampurasta hiomalla iskua? Ja jos on niin millä veiveillä ja männillä? Kysyn nyt jos joku on tehnyt niin ei tarvitsisi itse ruveta mittomaan. Kyseisen moottorin lohkoon on mäntien suurennus mahdotonta( lukuunottamatta ylikoon mäntiä)

Re: Opel OHC 2.0 8v iskun pidennys

Lähetetty: 21 Marras 2013, 13:10
Kirjoittaja 2,0 16v
ite oon käyttäny kaikissa moottoreissa missä iskua on pidennetty niin bmw kankia.. kestäviä ja vaihtoehtoja on 130mm aina 145mm(tässä tapauksessa) asti 5mm välein pituudessa.. ja alapesä on melkeempä kaikissa sama tuo 45mm laakerin kanssa.. ja taitaa joitain olla 48mm en ole varma mutta itellä eioo tullu vastaan.. näitä löytyy jostain vanos koneista?? ite oon aina bimmer clubilta näitä haalinut ne tietää sielä enemmän :D tosin yläpäät näissä kans vaihtelee diesel ja bensakoneitten välillä mutta helotuksella pystyy säätää pituutta pikkasen jos käyttää eri mäntää puristuskorkeudeltaan ym.. itellä tällähetkellä tulos kans c20xe mihin tehty z22xe kampiakseli 135mm bemarin kangella omalla iskulla tosin ettei oo hiottu sivuun.. ja todella pahalla kampikulmalla :lollis: eihän tollakaan ihan hirveesti iskua pidennetä mutta yks hyvä vaihtoehto

Re: Opel OHC 2.0 8v iskun pidennys

Lähetetty: 06 Joulu 2013, 21:49
Kirjoittaja putkikardaani
hoblaa niitähän saa ihan tehdastekoisena :D
http://chicagoengines.com/industrial/gm ... ngine.html

Re: Opel OHC 2.0 8v iskun pidennys

Lähetetty: 14 Tammi 2014, 11:06
Kirjoittaja tikkku
vag:n tdi moottoreista on kanssa käytetty foordeissa ja volvoissa.. :) (kankia)