1.8 8v koneen virittäminen (onko kukaan uskaltanyt yrittää)
Vihdoinkin kone kasassa ja nokkana tuo vielä vanhempi mieto 272asteinen catti vakiojousilla...
tulos:
Beltronicsin kiihtyvyysanturin mukaisesti 0-100km/h suoriutui 8.90sek nopeudella.. ei hirveän huonosti 1.8litraisesta koneesta?
Mitäpä seuraavaksi?
tulos:
Beltronicsin kiihtyvyysanturin mukaisesti 0-100km/h suoriutui 8.90sek nopeudella.. ei hirveän huonosti 1.8litraisesta koneesta?
Mitäpä seuraavaksi?
t:Ville
"Älä tuhlaa rahojasi, vaan
rällää ja ryyppää ne"
"Älä tuhlaa rahojasi, vaan
rällää ja ryyppää ne"
juu, F20 on pyöriny jo jonkii aikaa moottorin kyljessä, ja vieläkin on ehjäJuho M-P kirjoitti:Onkos Ville f20 laatikko jo paikallaan. Harmi kun en älynny myydä sulle sitä kytkinlevyä, kun ei se sovikaan R25 booreihin.
-"perävälitys" muuttui hieman pidemmäksi 3.74->3.55:een, mut silti kiihtyvyys on parempi.. hitto mikä homma tos viritykses aina on
t:Ville
"Älä tuhlaa rahojasi, vaan
rällää ja ryyppää ne"
"Älä tuhlaa rahojasi, vaan
rällää ja ryyppää ne"
Appura kirjoitti:Milläslailla noi imusarjan ja suutinten kiinnitus on erilainen siis 1.8 ja 2.0??ProStreet kirjoitti: (koska 1,8 ja 2,0 eroavat toisistaan mm imusarja ja suutinten kiinnitys)
tuli hommattua 20E kansi, puristusten laskemista varten
-nopealla silmäyksellä 20E:n imukanavat on selvästi ylempänä kuin 18E:n.. luulin että olisi toisinpäin..
samaten 18E:n imukanavat on isommat, venttiilit kylläkin pienemmät..?
Voin yrittää napsia kuvan kummastakin, jos jotain kiinnostaa?
Itse kiinnityspisteet näytti kyllä olevan oikeilla paikoillaan. 20E:n kannessa enemmän myös koverruksia eli tavaraa otettu enemmän pois.. Samoin 4.pytyn reunassa menee vesikanava, joka kutistaa kanavan kokoa ikävän näköisesti,varsinkin jos vastaavaa täytettä ei ole imusarjassa..
1.8:ssa imusarja on kaksiläppäinen, käsittääkseni virtaa paremmin kuin 2.litraisten 1.läppämällit, paremmin tietävä korjannee / tarkentaa..
tavoitteena olisikin istuttaa 20E kansi 18E lohkon päälle ja hommata 0-budjetin matalapaine turbobuusteri...saa nyt nähä taas..
t:Ville
"Älä tuhlaa rahojasi, vaan
rällää ja ryyppää ne"
"Älä tuhlaa rahojasi, vaan
rällää ja ryyppää ne"
Virallisia tietoja en tiedä, mut yöhämärässä mittasin seuraavat arvot:ascona77 kirjoitti:Minkäs kokoiset venttiilit muuten on 1.8 ja 2.0litraisissa
20E
imu 41.57
pako 36.66
18E
imu 40.93
pako 35.27
Kuinka paljon sitten 1mm:n ero vaikuttaa .. ?
-Kosunen tietäisi varmaan paljon tarkemmin
(etin muuten hyvää virikantta)
t:Ville
"Älä tuhlaa rahojasi, vaan
rällää ja ryyppää ne"
"Älä tuhlaa rahojasi, vaan
rällää ja ryyppää ne"