2-ltr 8V + läppärungot?
-
- 'Senator'
- Viestit: 312
- Liittynyt: 21 Helmi 2002, 02:00
- Paikkakunta: Masku
- Viesti:
-
- OCF Member 2017
- Viestit: 3231
- Liittynyt: 30 Touko 2002, 03:00
- Paikkakunta: Jyväskylä
meenaatko saada vakio ohjelma jotain aikaan noiden kanssa.??? kannattaa varmaan hankkia ohjelmoitava ruisku ja teettää siihen ohjelma jossa ei tarvi ilmamäärämittaria yms. turhia osia
On 2003-07-12 16:02, badfear2001 wrote:
Tarkoituksena laittaa läppärungot kiinni. Esim. DBilakselta saa 40mm ja 45mm rungot samaan hintaan, mutta kummat järkevämmät? Entä miten järkevin tapa toteuttaa ilmamäärämittarin toiminta. Täytyykö tehdä kokoojakotelo imuilmalle, johon sitten anturi kiinni vai miten?
-
- 'Senator'
- Viestit: 312
- Liittynyt: 21 Helmi 2002, 02:00
- Paikkakunta: Masku
- Viesti:
alle 200hv menee 40mm hyvin
45mm siitä ylöspäin
huomaa kuitenkin että imusarjoja ei ole niin paljoa saatavana 40mm läppikseille DCOE = vaakatupla-Weber jaolla
jos katuviritys niin valmis dbilas koko setti on hyvä
jos taas kireä katu / kisa kannattaa olla ilman ilmamäärämittaria (pelkkä TPS) eli tarvitset läppikset, imusarjat ja ohjelmoitavan ruiskun
45mm siitä ylöspäin
huomaa kuitenkin että imusarjoja ei ole niin paljoa saatavana 40mm läppikseille DCOE = vaakatupla-Weber jaolla
jos katuviritys niin valmis dbilas koko setti on hyvä
jos taas kireä katu / kisa kannattaa olla ilman ilmamäärämittaria (pelkkä TPS) eli tarvitset läppikset, imusarjat ja ohjelmoitavan ruiskun
-
- 'Senator'
- Viestit: 312
- Liittynyt: 21 Helmi 2002, 02:00
- Paikkakunta: Masku
- Viesti:
Mutta eikös valmis DBilas paketti ole todella kallis? n. 1800 euroa!? Kun kuitenkin pelkät läppärungot ei maksa kolmannestakaan, ei kai sentään muille hilppeille voi tulla noin paljon hintaa!?
Muistaakseni Bmw E30 M3:ssa on 43mm rungot ja tehot 200-230hv eli varmasti 40mm on Opeliksiin ihan passelit.
Vaikuttaako imusarjojen saatavuuteen runkoparin pituus? Astrassa kun ei mahdottomasti tilaa ole tulipellin edessä, ehkä maksimissaan n. 300mm...
Muistaakseni Bmw E30 M3:ssa on 43mm rungot ja tehot 200-230hv eli varmasti 40mm on Opeliksiin ihan passelit.
Vaikuttaako imusarjojen saatavuuteen runkoparin pituus? Astrassa kun ei mahdottomasti tilaa ole tulipellin edessä, ehkä maksimissaan n. 300mm...
-
- 'Kapitän'
- Viestit: 85
- Liittynyt: 10 Kesä 2002, 03:00
-
- OCF Member 2017
- Viestit: 3231
- Liittynyt: 30 Touko 2002, 03:00
- Paikkakunta: Jyväskylä
saa tulla jo aika kivasti että kannattaa... tolla hinnalla saa jo 2kpl c20xe koneita
<font size=-1>[ This Message was edited by: Miro.Simounen on 2003-07-15 12:32 ]</font>On 2003-07-15 11:31, Opel is my ride! wrote:
Ja paljonkos tuollasella: dbilas läppärunkosarja Opel OHC 8v 20SE
h 1453e
sais lisää tehoa ton 130 pollen kaveriksi:), n suurin piirtein?
-
- 'Kapitän'
- Viestit: 85
- Liittynyt: 10 Kesä 2002, 03:00
-
- 'Kapitän'
- Viestit: 85
- Liittynyt: 10 Kesä 2002, 03:00
millä muulla kuin hyväksytyllä läppärunkosarjalla jossa on imusarja, läppärungot, usein nokat ja asennustarvikkeet(TUV-hyväksyntä siten että pakokaasujen e-normi mainittu pysyvän vakiomoottorissa samana) saat vähäpäästöiseen 2,0 autoon laillisesti lisätehoa 20-30hv ?On 2004-01-14 14:12, Astra-F wrote:
Itsellä ollu kanssa joskus läppärungot mielessä, mutta voi melkein heti unohtaa verrattuna hintaa saatavaan tehoon. Kalliita hevosvoimia todellakin.
-----------------------------
nokkiahan ei saa vaihtaa, kantta ei saa virittää eikä nokkapyöriä vaihtaa vähäpäästöiseen autoon
ei vähäpäästöistä enemmän viritettäessä taas
läppärungot n 550e pr ja imusarja noin 250-275e eli ei ollenkaan kallista virittämistä sen jälkeen kun oma imusarja alkaa olla ahdistava (heti miedoimpien katunokkien jälkeen) säädttävä moottorinohjaus tai piggy-back boxi smt-6 tarvitaan