C30SE virittäminen
No jonkun se on sit kokeiltava, joten eiköhä kokeilla..Arskari kirjoitti:Siis eikö kukaan tiedä mitä orkkis AR35 laatikko kestää potkua. Ku ei viittis ihan kokeilemalla kokeilla.
Kova-aski tilalle jos tomaatti sulaa
Ot: Sopiikos muuten 30Se:n perään tuo b-asconan 4-lovinen loota? Eikös nuiden lohkojen päätyjen pitäis olla jotakuinkin samat, että toisaalta taasen 2.0 Cihhin perään sopii myös R28, eikö?
En sillä että omegaan laittaisin, vaan ihan mielenkiinnosta kyselen Kuinkahan kestäisi?
Tai mitä jos omegaan lykkäis R28, ja tuon AR35 taasen Asconaan?
Ei saatana, nyt nukkuun ja äkkiä
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
- Juzzi
- OCF Luisukunkku 2009
- Viestit: 1982
- Liittynyt: 22 Maalis 2004, 02:00
- Paikkakunta: Klaukkala
- Viesti:
käyhän se 4 vaihteinen tosin vp kytkin paketin joutuis varmaan tekee. ja sopii se r28 sen 4-cihhin perään.Virimies kirjoitti:No jonkun se on sit kokeiltava, joten eiköhä kokeilla..Arskari kirjoitti:Siis eikö kukaan tiedä mitä orkkis AR35 laatikko kestää potkua. Ku ei viittis ihan kokeilemalla kokeilla.
Kova-aski tilalle jos tomaatti sulaa
Ot: Sopiikos muuten 30Se:n perään tuo b-asconan 4-lovinen loota? Eikös nuiden lohkojen päätyjen pitäis olla jotakuinkin samat, että toisaalta taasen 2.0 Cihhin perään sopii myös R28, eikö?
En sillä että omegaan laittaisin, vaan ihan mielenkiinnosta kyselen Kuinkahan kestäisi?
Tai mitä jos omegaan lykkäis R28, ja tuon AR35 taasen Asconaan?
Ei saatana, nyt nukkuun ja äkkiä
Omega 4000*BMW 330d*Skyline GT-R
Miten olisi läppärungot. Tuleeko tehoa hintaansa nähden. jotenkin on tullut sellainen vaikutelma että olisi kalliit tötteröt. Mistäs niitä kannattaisi lähteä kyselemään. Ja tietääkö kukaan mitään hyvää viripajaa joka muotoilis ja koneistais ton kannen tampereen seudulta? Nokkia on prostreettillä mutta sanovat että vain manuaali askilla oleviin autoihin?? Mistäs moinen? Ja kiitos taas vastauksista jo etukäteen
Opel Senator C30SE.
Kai se voi olla hieman hankalasti ajettava ainakin vakio turbiinin kanssa jos tehoalue alkaa 4000 jälkeeeArskari kirjoitti:Nokkia on prostreettillä mutta sanovat että vain manuaali askilla oleviin autoihin?? Mistäs moinen? Ja kiitos taas vastauksista jo etukäteen
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
- Juzzi
- OCF Luisukunkku 2009
- Viestit: 1982
- Liittynyt: 22 Maalis 2004, 02:00
- Paikkakunta: Klaukkala
- Viesti:
Niin ja osa syy voi olla että tyhjäkäynti ei välttämättä ole enään tasainenVirimies kirjoitti:Kai se voi olla hieman hankalasti ajettava ainakin vakio turbiinin kanssa jos tehoalue alkaa 4000 jälkeeeArskari kirjoitti:Nokkia on prostreettillä mutta sanovat että vain manuaali askilla oleviin autoihin?? Mistäs moinen? Ja kiitos taas vastauksista jo etukäteen
ja läppärungoilla saa käynnin paremmaksi ja tehoa reilusti etenkin yläpäähän jos viilattu moottori tosin pitää laittaa säädettävä ruisku
Omega 4000*BMW 330d*Skyline GT-R
No onko siitä MS:ta mihinkään vai onko aivan pakollinen tämä hestec / muu "kallis" järjestelmä..?Juzzi kirjoitti:Virimies kirjoitti:Arskari kirjoitti:...tosin pitää laittaa säädettävä ruisku
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
-
- 'Senator'
- Viestit: 574
- Liittynyt: 06 Helmi 2005, 02:00
- Paikkakunta: garage
- Viesti:
Kosunen on tehnyt hyviä 24v kansia.Arskari kirjoitti:Miten olisi läppärungot. Tuleeko tehoa hintaansa nähden. jotenkin on tullut sellainen vaikutelma että olisi kalliit tötteröt. Mistäs niitä kannattaisi lähteä kyselemään. Ja tietääkö kukaan mitään hyvää viripajaa joka muotoilis ja koneistais ton kannen tampereen seudulta? Nokkia on prostreettillä mutta sanovat että vain manuaali askilla oleviin autoihin?? Mistäs moinen? Ja kiitos taas vastauksista jo etukäteen
Joo itsellä onkin MS ja hyvin toimii, mutta täällä ei oo ainakaan kehuja tullut..Keme kirjoitti:Ei kai se ole muusta kiinni kuin osaamisesta. Molemmillahan voi saada laitteet riWaamaan.Virimies kirjoitti:No onko siitä MS:ta mihinkään vai onko aivan pakollinen tämä hestec / muu "kallis" järjestelmä..?
Arskarille tuos vähä kehuskelin että puhallinta kylkeen kun ei oo vähäpäästöinen ja männistäkin olisi valmiiks 1mm työstetty päältä pois..
Ainakin omasta mielestä varsinkin tuossa tapauksessa olisi järkevämpi laittaa puhallin kylkee, tai kaksi kun kerta puristuksetkin on laskettu. Siitä taas vapari koneessa ei ole tietääkseni muuta kuin "haittaa"...
Kertokaapa te mielipiteenne
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Öö.. tuli tuossa mieleen että tuohon kanteenhan taitaa sopia suoraan lotusomegan pakosarja, vai sopiiko? Ja jos sopii niin mistähän kannattais sellaista hakea?
Helpottais vaan aika rutkasti rakentelua kun ei itse tarvis sellaista itse kyhäillä..
Mites muuten tuo DualRam kyhäelmä toimii ahdetussa?
Helpottais vaan aika rutkasti rakentelua kun ei itse tarvis sellaista itse kyhäillä..
Mites muuten tuo DualRam kyhäelmä toimii ahdetussa?
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
-
- 'Senator'
- Viestit: 574
- Liittynyt: 06 Helmi 2005, 02:00
- Paikkakunta: garage
- Viesti:
Minä kyllä vetäisin väliputket yhdelle isolle ahtimelle. Useiden pikkuhyrrien plumbaaminen on nihkeätä touhua ja vain essonbaarihuomion hakemista. Dualramin kammioiden säätöläppää voi toki ohjata muullakin moottorinohjauksella kuin Motronicilla jos vain purkista löytyy lähtöjä.Virimies kirjoitti:Öö.. tuli tuossa mieleen että tuohon kanteenhan taitaa sopia suoraan lotusomegan pakosarja, vai sopiiko? Ja jos sopii niin mistähän kannattais sellaista hakea?
Helpottais vaan aika rutkasti rakentelua kun ei itse tarvis sellaista itse kyhäillä..
Mites muuten tuo DualRam kyhäelmä toimii ahdetussa?
Niin mutta olisi varmaan parempi varsinkin tuossa tomaatissa kaksi pientä puhallinta jotka saa herään siinä mahd. ennen 2500rpm. Ahdot tulisi olemaan tyyliin 0.5bar, ainakin siihen asti kun kuskia rupee kyllästyttämään.. Mahtaisko KKK K14 pikku fööni olla sopivahko jos kahta ajattelis laittaa? Niitä ainakin löytyis runsaasti kohtuu halvalla, ja huoltokaan sellaiseen yleis ahtimeen tuskin paljoa maksais?ascona_hx40 kirjoitti:Minä kyllä vetäisin väliputket yhdelle isolle ahtimelle. Useiden pikkuhyrrien plumbaaminen on nihkeätä touhua ja vain essonbaarihuomion hakemista. Dualramin kammioiden säätöläppää voi toki ohjata muullakin moottorinohjauksella kuin Motronicilla jos vain purkista löytyy lähtöjä.
Vai mitä sanoo tietäjät?
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio