C30SE virittäminen

Keskustelua vapaasti hengittävien moottoreiden virittämisestä ja rakentelusta
Avatar
Waunu
'Senator'
'Senator'
Viestit: 623
Liittynyt: 02 Huhti 2003, 03:00
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: C30SE virittäminen

Viesti Kirjoittaja Waunu » 11 Heinä 2018, 08:37

Jees, kiitoksia :peukku:
Suoraa huutoa 3000 24v

Avatar
DeeKad
'Senator'
'Senator'
Viestit: 376
Liittynyt: 29 Kesä 2010, 22:30

Re: C30SE virittäminen

Viesti Kirjoittaja DeeKad » 28 Elo 2018, 12:12

Vähän väärä topikki, mutta täälä asiaa oli puitu ennemminkin..
Eli mikä on tällähetkellä saatavuus jakopään osille?
Mistä ootte tilanneet?
Vähän yli 200tkm ajettu niin olis varmaan aiheellista vaihtaa ennen ku tulee pahempaa tuhoa..
Manta b c20let -76(projekti)Ascona c cabriolet -88 (50/50 emännän kans) Frontera2.4cih×3 Kadett d 1.6 dieselfarkku, Manta b gte, Rekord c coupe 1,9(projekti), Vectra a gt16v, Omega a, Omega b 2.5td, Omega 3000
Ymsyms

tiiikeri
'Senator'
'Senator'
Viestit: 975
Liittynyt: 10 Huhti 2002, 03:00
Paikkakunta: Tuusula

Re: C30SE virittäminen

Viesti Kirjoittaja tiiikeri » 07 Loka 2018, 21:04

Onkos porukalla kokemuksia Rissen tai Imotecin hydro nokista pitkäiskuisessa ja c30se motissa? Schrickiltä kun noita ei enää saa...

Vastaa Viestiin