Sivu 115/119

Re: LET koneiden viritys

Lähetetty: 11 Heinä 2016, 18:15
Kirjoittaja teukka77
OCF2945 kirjoitti:
Keme kirjoitti:Pelkällä suuttimien vaihdolla bensalle tarkoitetut startti- ja kylmäkäyntirikastukset voi jäädä liian pieniksi.
Eikös senkin saa ecun lämpöanturin vastusta muuttamalla huijjattua?
Samallahan se sitten käy joka alueella rikkaalla kun väärää lämpötietoa saa...

Re: LET koneiden viritys

Lähetetty: 11 Heinä 2016, 18:52
Kirjoittaja DEAD
teukka77 kirjoitti:
OCF2945 kirjoitti:
Keme kirjoitti:Pelkällä suuttimien vaihdolla bensalle tarkoitetut startti- ja kylmäkäyntirikastukset voi jäädä liian pieniksi.
Eikös senkin saa ecun lämpöanturin vastusta muuttamalla huijjattua?
Samallahan se sitten käy joka alueella rikkaalla kun väärää lämpötietoa saa...
jos ei laita kytkimen kautta tuota huijausta

Re: LET koneiden viritys

Lähetetty: 11 Heinä 2016, 20:45
Kirjoittaja MikkoV6
Varmaan haukkuu hintansa aivan oikean ohjelman tekokin. Jos olis oma moottori kyseessä niin en uskaltaisi alkaa kokeilemaan.
Oma auto ohjelmoitiin bensalle, 630 suuttimet hyväksy komeasti.

Re: LET koneiden viritys

Lähetetty: 11 Heinä 2016, 23:32
Kirjoittaja OCF2945
MikkoV6 kirjoitti:Varmaan haukkuu hintansa aivan oikean ohjelman tekokin. Jos olis oma moottori kyseessä niin en uskaltaisi alkaa kokeilemaan.
Oma auto ohjelmoitiin bensalle, 630 suuttimet hyväksy komeasti.
Haukkuu jos joku tekee ohjelmia vakioecuun? Eräs oli tiedos joka olis osannu auttaa, mutta muutti ruottiin

Re: LET koneiden viritys

Lähetetty: 12 Heinä 2016, 07:13
Kirjoittaja MikkoV6
Erikoismoottori.fi Petri Airaksinen lappeenrannassa.
Bensalle onnistui mutta viina voi olla haasteellisempi, kannattaa kysyä.

Re: LET koneiden viritys

Lähetetty: 12 Heinä 2016, 08:49
Kirjoittaja ?!
Mahtaa vakio ahtimella ja e8viitosella tulla melko dieselmäinen tehokäyrä?

Noin niinkuin viritys mielessä.

Vakio ahdin menee bensalla kierroksilla jo "tukkoon" ja viinalla varmasti korostuu tuo ilmiö.

Re: LET koneiden viritys

Lähetetty: 13 Heinä 2016, 00:13
Kirjoittaja OCF2945
MikkoV6 kirjoitti:Erikoismoottori.fi Petri Airaksinen lappeenrannassa.
Bensalle onnistui mutta viina voi olla haasteellisempi, kannattaa kysyä.
Täytyypä kysäistä

Re: LET koneiden viritys

Lähetetty: 13 Heinä 2016, 00:18
Kirjoittaja OCF2945
?! kirjoitti:Mahtaa vakio ahtimella ja e8viitosella tulla melko dieselmäinen tehokäyrä?

Noin niinkuin viritys mielessä.

Vakio ahdin menee bensalla kierroksilla jo "tukkoon" ja viinalla varmasti korostuu tuo ilmiö.
No ei nyt niinkään viritys vaan viinalla ajo liki vakiona mielessä, mutta kattoo ny mitä talven aikana saa päähänsä tehdä tuolle moottorille... helvetin tehoton se ainakin omegan koriin on ettei siitä virittämisestä varmaan haittaakaan olisi :D

Re: LET koneiden viritys

Lähetetty: 29 Loka 2016, 11:52
Kirjoittaja ?!
Minkäs kokoisia suuttimia tuo vakio c20let ohjaus sietää?
Jotta siis toimii hyvin.
Omaan mottiin laitoin korvausahtimen ja nyt menee hoikalle kierroksilla.Tosin ECUa on ronkittu,painaakin varmaankin tuplat "vakio" ecuun nähden ja Holz Racing tarrat liimattu.

Re: LET koneiden viritys

Lähetetty: 16 Marras 2016, 20:53
Kirjoittaja OCF2945
Tulipas tuossa mieleeni, että onko täällä kellään kokemuksia lohkon betonoinnista noin about puoleen väliin lohkoa? Vai saako vain aikaiseksi lämpöonglemia??

LET koneiden viritys

Lähetetty: 30 Marras 2016, 19:02
Kirjoittaja Btr-
Miksi sitä täytyy betonoida?

Re: LET koneiden viritys

Lähetetty: 30 Marras 2016, 21:55
Kirjoittaja OCF2945
Btr- kirjoitti:Miksi sitä täytyy betonoida?
Miksi ylipäätään yhtään mitään täytyy tehdä?

LET koneiden viritys

Lähetetty: 02 Joulu 2016, 12:37
Kirjoittaja Btr-
Oho, ompa herkällä. Lyö täyteen vaan, hyvä tulee.

Re: LET koneiden viritys

Lähetetty: 02 Joulu 2016, 19:36
Kirjoittaja OCF2945
En mä herkkä oo, mutta kysyin onko jollain kokemuksia enkä halunnut tietää, että miksi sitä pitäisi tehdä tai olla tekemättä...

Ei oo pitkä kun 1.6TDI volkkarin moottoria kasannut jamppa jätti Runkolinjan vahvike levyn pois moottorista koska "tosi tietäjä" oli sanonut että se on turha JA ensimmäisen kerran kun ahtomittari oli noussut yli 2 kilon niin runkopukkeja oli pari poikki. :D

Nuota ohc lohkoja on vain tuossa niin monta, että voisi kokeilla yhteen jankon betonia Jos joku osais sanoa esimerkiksi, että saako aikaiseksi helvetin moiset lämpöońgelmat vai pystyiskö jopa ajaa "normaalia" ajoakin.

Volvoista, foorteista ynm löytyy jonkin verran kuukkelilla, mutta en ainakaan itte löytänyt ooppelin "ohc" lohkosta mitään käyttökokemuksia ko. aiheesta.

LET koneiden viritys

Lähetetty: 02 Joulu 2016, 20:38
Kirjoittaja Btr-
En tiedä, tuskin on kauheasti tehty noihin, kun kestävät ilmankin. Alakertaan se levy taitaa olla ainoita vahvistuksia noissa tehokkaimmissakin.