Tuomas:
Joo tota lexmaulin imusarjaa oon luultavasti hankkimassa siin lupailtais 15kw:tä mikäs sun mielipide? Sen pitäs olla kyl hyväksytty päästöistä, käsittääkseni, koska se on only vectra b sekä astra f:älle sovitettu. Vai olenko väärässä? hmm...
tavoite olisi tosta myllystä n. 150hp
mites katsastus?
<font size=-1>[ This Message was edited by: PatriOotti on 2003-01-08 10:06 ]</font>
:::VectraN Tubotus:::
-
- 'Kapitän'
- Viestit: 63
- Liittynyt: 18 Marras 2002, 02:00
-
- 'Kapitän'
- Viestit: 63
- Liittynyt: 18 Marras 2002, 02:00
1,6 16V sopii suoraan 8 venttiilisen tilalle. Vectra A:ssa vertailumalliksi tulisi varmaankin C18NZ, jonka 90 hv on aika lähellä. Vaihdelaatikoksi sopii parhaiten 16 venaisen kanssa käytetty F15 tai sitten 8 venttiilisten kanssa käytetty F13. 1,8 litraisen F16 askin kanssa ei vakiokytkinlevy kelpaa.
1,6 16V on kiertävä kone, huipputeho tulee 6000 kierroksella. Parhaiten sellaisen kaveriksi sopisi aika tiheä vaihteisto. Ainakin tuo 1,8 litraisen aski on välitetty suola-aavikkokäyttöä silmälläpitäen, eli se ei liene erityisen hyvä vaihtoehto
1,6 16V on kiertävä kone, huipputeho tulee 6000 kierroksella. Parhaiten sellaisen kaveriksi sopisi aika tiheä vaihteisto. Ainakin tuo 1,8 litraisen aski on välitetty suola-aavikkokäyttöä silmälläpitäen, eli se ei liene erityisen hyvä vaihtoehto
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B