C ascona -87 2.0 i turbotus
tere taas! TULEEKO LEIMA!! mitä muutoksia??? jarrut alusta ym.. Kertokaa please jos jollakin ois kokemusta? Itselläni kokemusta 1.3 turbo D kadetti 0,85 bar kyll ois lähteny jos ois ollu pitoa!!!!!Kysy turbotuksesta jos jotain kiinnostaa!!
_________________
Opelit turboix OY
<font size=-1>[ This Message was edited by: tahvo on 2002-03-12 19:58 ]</font>
_________________
Opelit turboix OY
<font size=-1>[ This Message was edited by: tahvo on 2002-03-12 19:58 ]</font>
laitettiin kaksi kannen pahvia puristus paine laski n.8,5 ja se riittä alle 1barin paineelle,sytkälle ei tarttennu tehdä mitään kun kone on ohc pannu jos oli käretön sytkä.bensan syöttö boschin ruiskun pumpulla ja solexin turbon paineella säätyvä bemsanpaineen säädin kaasutin turbo rellun yksikurkkuinen solexi joka riittää 170 hv.seen.
_________________
opelit turboix OY
<font size=-1>[ This Message was edited by: tahvo on 2002-03-12 22:22 ]</font>
_________________
opelit turboix OY
<font size=-1>[ This Message was edited by: tahvo on 2002-03-12 22:22 ]</font>
- asconatuning
- 'Admiral'
- Viestit: 159
- Liittynyt: 22 Tammi 2003, 02:00
- Paikkakunta: Mikkeli
- Viesti:
asconatuning kirjoitti:joo toi kaks kannentiivistettä päällekkäin toimii tai sit ei.. mulla ainakin rupes vuotamaan, tosin ahtojakin reilusti yli 1bar
Takapihavirityksiä. Kaksi pahvia joustaa liikaa, pullahtaa ihan varmana.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
- asconatuning
- 'Admiral'
- Viestit: 159
- Liittynyt: 22 Tammi 2003, 02:00
- Paikkakunta: Mikkeli
- Viesti:
ei suomalainen usko ennenku kokeileeJuho M-P kirjoitti:asconatuning kirjoitti:joo toi kaks kannentiivistettä päällekkäin toimii tai sit ei.. mulla ainakin rupes vuotamaan, tosin ahtojakin reilusti yli 1bar
Takapihavirityksiä. Kaksi pahvia joustaa liikaa, pullahtaa ihan varmana.
-Juha-
Ahdin määrää tahdin!
Opel Ascona C 2.0 16V tbo -83
Opel Astra Gsi 2.0 16V -92
Ahdin määrää tahdin!
Opel Ascona C 2.0 16V tbo -83
Opel Astra Gsi 2.0 16V -92
niinno se 156 hepoa edellyttää 256mm etujarrut koska gt:ssä on isommat kuin normi 2,0i:ssäVP kirjoitti:Jos siinä on sama alusta ku GT:ssä niin eihän siinä ole muutako se että pidät tehot 156hv:ssa, koska tehothan saa nousta 20% mallisarjan tehokkaimmasta autosta, (GT 130hv)edellyttäen tietenki että tekniikka vastaa sitä!
Niin no suoralla, mutta entäs mutkaan...
-
- 'Admiral'
- Viestit: 180
- Liittynyt: 16 Syys 2006, 18:40
- Paikkakunta: Jalasjärvi
Selvä asiahan tuo on että ei kannata kokeilla mutta jos oletetaan että joku kokeilee sitä niin paljonko kestää ahtoja ennen pullautusta?Juho M-P kirjoitti:asconatuning kirjoitti:joo toi kaks kannentiivistettä päällekkäin toimii tai sit ei.. mulla ainakin rupes vuotamaan, tosin ahtojakin reilusti yli 1bar
Takapihavirityksiä. Kaksi pahvia joustaa liikaa, pullahtaa ihan varmana.
Turha koittaa, Manta voittaa.
Voiman edessä taipumatonkin katkeaa.
Voiman edessä taipumatonkin katkeaa.
- Tero Äijälä
- 'Senator'
- Viestit: 979
- Liittynyt: 05 Helmi 2005, 02:00
- Paikkakunta: Lahti
Taakse levyt etujarrujen suurentamisen lisäksi. Kannattaa teettää lohkoon urat liekkirenkaille ja duunata originaali pahvista liekkirenkaat veke, silloin saat kyseisen paikan kestämään. Jos haluat saada myös männät pysymään kuosissa, niin suosittelen Pontiac Sunbird Turbon mäntiä, motti on GM:än 2.0i mosa, mutta vaatii porautuksen ekaan ylikokoon koska stanu kokoja ei ole saatavilla. Männät maksaa muistaakseni hieman vähemmän kuin originaalit ketale. Lykkyä pyttyyn, varaudu pikku vastoinkäymisiin rakentelun edetessä nimimerkillä: Aavistus kokemusta
Onkos noi sunbirdin männät mallia tako vai vaan matalemmat valu-männät?Tero Äijälä kirjoitti:Taakse levyt etujarrujen suurentamisen lisäksi. Kannattaa teettää lohkoon urat liekkirenkaille ja duunata originaali pahvista liekkirenkaat veke, silloin saat kyseisen paikan kestämään. Jos haluat saada myös männät pysymään kuosissa, niin suosittelen Pontiac Sunbird Turbon mäntiä, motti on GM:än 2.0i mosa, mutta vaatii porautuksen ekaan ylikokoon koska stanu kokoja ei ole saatavilla. Männät maksaa muistaakseni hieman vähemmän kuin originaalit ketale. Lykkyä pyttyyn, varaudu pikku vastoinkäymisiin rakentelun edetessä nimimerkillä: Aavistus kokemusta