c20ne padan turbotus yritys

Keskustelua ahdetuista moottoreista ja moottoreiden ahtamisesta
Avatar
asconatuning
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 159
Liittynyt: 22 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja asconatuning »

heh... itsekin tein viime kesänä täysin saman jutun eli ahdetun 20ne moottorin, mut xe:n männillä ja veiveillä... palotilat kaivettu pyöreiks.. hitto missähän se mun lappu nyt olikaan.. no joka tapauksessa puristuksiks tais tulla peräti alle 8
-Juha-
Ahdin määrää tahdin!
Opel Ascona C 2.0 16V tbo -83
Opel Astra Gsi 2.0 16V -92

Kuva
Hezzu
'Senator'
'Senator'
Viestit: 776
Liittynyt: 16 Helmi 2002, 02:00
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Hezzu »

On se hyvä että joku jaksaa nostella näitä 4 vuotta vanhoja topikkeja :lol:
Avatar
repsa
'Senator'
'Senator'
Viestit: 959
Liittynyt: 04 Maalis 2002, 02:00
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja repsa »

joo o. 20ne ahdettiin ja oppirahoja maksettiin.

kokemukset lyhykäisyydessään :

nokan valinnalla on vitun iso merkitys, 20ne nokka kannattaa nakata postilaatikon jalaksi ja tilalle 20seh / 18e nokka.

pakosarjaa ei kannata koittaa synnyttää tyhjästä, nimim itse tein ja varmasti oli pakopaineita (ja vitun rumannäköinen satsi)

vakio mukit ja kk:t kestää 200hp ok "kunnon" kokoisella ahtimella ja sopivalla ic:llä.

ruisku kannattaa vaihtaa tatekkiin ( http://tatech.net/ ) ja nakata vanha läppämallinen motronikki peltoautoon.

kansityöt maksavat itsensä takaisin nopeasti parempana käytöksenä, ts soitto kosuselle. ( http://www.jpautotuning.fi/kosunen/ )

muistakaa lapset, halvalla saattaa saada mäihällä toimivan paketin tai sitten vitusti seliteltävää hallitukselle kun ma$$it menee hukkaan. oma paketti toimi kohtuu ok, mutta maksoi se tuokin budjettipaketti aikoinaan.
bmw e70 3.0d 300/700
jetta mk6 1.2tsi 140/220
Avatar
-WW-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3627
Liittynyt: 14 Tammi 2004, 02:00
Paikkakunta: Pirkkala-Mánse

Viesti Kirjoittaja -WW- »

Osta multa kansi jossa viilatut palotilat.
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!

mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Avatar
Enochian
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 6208
Liittynyt: 18 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Pöpilä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Enochian »

Virimies kirjoitti:Osta multa kansi jossa viilatut palotilat.
Jos repsalle kauppaat niin ko. omega on myyty jo vuosia sitten ja kiertää nyt varmaan neljännellä tai viidennellä omistajalla repsan jälkeen.
ascona_hx40
'Senator'
'Senator'
Viestit: 574
Liittynyt: 06 Helmi 2005, 02:00
Paikkakunta: garage
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ascona_hx40 »

onko eukon kynsiviilalla työstetty :lol:
Avatar
-WW-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3627
Liittynyt: 14 Tammi 2004, 02:00
Paikkakunta: Pirkkala-Mánse

Viesti Kirjoittaja -WW- »

ascona_hx40 kirjoitti:onko eukon kynsiviilalla työstetty :lol:
Joo katos kun ei muuta ollut ulottuvilla niin sillä sit sipasin hivenen pois.
Onko kokemuksia millä tulee parhaat viilaukset?
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!

mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Vastaa Viestiin