c20ne padan turbotus yritys
- asconatuning
- 'Admiral'
- Viestit: 159
- Liittynyt: 22 Tammi 2003, 02:00
- Paikkakunta: Mikkeli
- Viesti:
heh... itsekin tein viime kesänä täysin saman jutun eli ahdetun 20ne moottorin, mut xe:n männillä ja veiveillä... palotilat kaivettu pyöreiks.. hitto missähän se mun lappu nyt olikaan.. no joka tapauksessa puristuksiks tais tulla peräti alle 8
-Juha-
Ahdin määrää tahdin!
Opel Ascona C 2.0 16V tbo -83
Opel Astra Gsi 2.0 16V -92
Ahdin määrää tahdin!
Opel Ascona C 2.0 16V tbo -83
Opel Astra Gsi 2.0 16V -92
joo o. 20ne ahdettiin ja oppirahoja maksettiin.
kokemukset lyhykäisyydessään :
nokan valinnalla on vitun iso merkitys, 20ne nokka kannattaa nakata postilaatikon jalaksi ja tilalle 20seh / 18e nokka.
pakosarjaa ei kannata koittaa synnyttää tyhjästä, nimim itse tein ja varmasti oli pakopaineita (ja vitun rumannäköinen satsi)
vakio mukit ja kk:t kestää 200hp ok "kunnon" kokoisella ahtimella ja sopivalla ic:llä.
ruisku kannattaa vaihtaa tatekkiin ( http://tatech.net/ ) ja nakata vanha läppämallinen motronikki peltoautoon.
kansityöt maksavat itsensä takaisin nopeasti parempana käytöksenä, ts soitto kosuselle. ( http://www.jpautotuning.fi/kosunen/ )
muistakaa lapset, halvalla saattaa saada mäihällä toimivan paketin tai sitten vitusti seliteltävää hallitukselle kun ma$$it menee hukkaan. oma paketti toimi kohtuu ok, mutta maksoi se tuokin budjettipaketti aikoinaan.
kokemukset lyhykäisyydessään :
nokan valinnalla on vitun iso merkitys, 20ne nokka kannattaa nakata postilaatikon jalaksi ja tilalle 20seh / 18e nokka.
pakosarjaa ei kannata koittaa synnyttää tyhjästä, nimim itse tein ja varmasti oli pakopaineita (ja vitun rumannäköinen satsi)
vakio mukit ja kk:t kestää 200hp ok "kunnon" kokoisella ahtimella ja sopivalla ic:llä.
ruisku kannattaa vaihtaa tatekkiin ( http://tatech.net/ ) ja nakata vanha läppämallinen motronikki peltoautoon.
kansityöt maksavat itsensä takaisin nopeasti parempana käytöksenä, ts soitto kosuselle. ( http://www.jpautotuning.fi/kosunen/ )
muistakaa lapset, halvalla saattaa saada mäihällä toimivan paketin tai sitten vitusti seliteltävää hallitukselle kun ma$$it menee hukkaan. oma paketti toimi kohtuu ok, mutta maksoi se tuokin budjettipaketti aikoinaan.
bmw e70 3.0d 300/700
jetta mk6 1.2tsi 140/220
jetta mk6 1.2tsi 140/220
-
- 'Senator'
- Viestit: 574
- Liittynyt: 06 Helmi 2005, 02:00
- Paikkakunta: garage
- Viesti:
Joo katos kun ei muuta ollut ulottuvilla niin sillä sit sipasin hivenen pois.ascona_hx40 kirjoitti:onko eukon kynsiviilalla työstetty
Onko kokemuksia millä tulee parhaat viilaukset?
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio