cih 2.5 turbo ongelmat
cih 2.5 turbo ongelmat
On herätetty henkiin 90 luvulla rakennettu cih turbomotti.
kone diesel akseli, saab veivit, volvo männät, 2,o kansi puristus ~8.4.
Pakosarja ruiskun ja garret t3/4.
Nokka i10 turbo.
moottorin ohjaus hestech x32
Moottori vetää raikkaasti 4500 ja tasottuu kiertää kyllä 6500 mut voimaa ei ole.
Ja pakosarja hehtuu punasena normaali ajon jälkeen
minkälaisia ennakkoja olette käyttäneet
tyhjäkäynti
ajo ilaman ahtoja
noin 1baarin paineilla.
kone diesel akseli, saab veivit, volvo männät, 2,o kansi puristus ~8.4.
Pakosarja ruiskun ja garret t3/4.
Nokka i10 turbo.
moottorin ohjaus hestech x32
Moottori vetää raikkaasti 4500 ja tasottuu kiertää kyllä 6500 mut voimaa ei ole.
Ja pakosarja hehtuu punasena normaali ajon jälkeen
minkälaisia ennakkoja olette käyttäneet
tyhjäkäynti
ajo ilaman ahtoja
noin 1baarin paineilla.
Re: cih 2.5 turbo ongelmat
En tiiä auttaako yhtään,mutta vapari CIHeissä mulla ollut max. ennakko 34-38 astetta....
Nyt kun puhutaan 90-luvun tekeleestä,niin mitenkäs pääseekö seoksia jostain seuraamaan?
Nyt kun puhutaan 90-luvun tekeleestä,niin mitenkäs pääseekö seoksia jostain seuraamaan?
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: cih 2.5 turbo ongelmat
jep laajakaistasta.
arf 11-13.7 välillä
ennakoita baarin paineilla 12-18 astetta
kokeiltu
arf 11-13.7 välillä
ennakoita baarin paineilla 12-18 astetta
kokeiltu
- StarBreakeR
- OCF Member 2022
- Viestit: 1626
- Liittynyt: 24 Elo 2002, 03:00
- Paikkakunta: Nokia
Re: cih 2.5 turbo ongelmat
Minkälaiset tulpat, entä sytytys?aturbo kirjoitti:jep laajakaistasta.
arf 11-13.7 välillä
ennakoita baarin paineilla 12-18 astetta
kokeiltu
Virtaukset kunnossa?
Pahimman savun hälvettyä vaihdetaan 6" galvanoidut sulakkeisiin.
Zafira-A-OPC, Astra-F-Cabrio, Ascona-A-3.0t
Vianlukua, security code ja ohjelmointeja.. silloin kun jaksaa.
Zafira-A-OPC, Astra-F-Cabrio, Ascona-A-3.0t
Vianlukua, security code ja ohjelmointeja.. silloin kun jaksaa.
- motorsport
- 'Diplomat'
- Viestit: 1527
- Liittynyt: 18 Tammi 2007, 09:31
- Paikkakunta: Etelä-Suomi
Re: cih 2.5 turbo ongelmat
Tyhjäkäynnille 10-15 astetta
osakaasuajoon 30-35 astetta
barin ahtopaineella 24 astetta noin 3000-4000 kierrosluvulta alkaen
vääntöhuipun yläpuolella voi sietää vähän enemmän ennakkoa
tuolleen on moni turbo-cih toiminut 98e bensalla, mutta yksilöitähän ne. Melko myöhäiseltä kuullostaa ennakko, jos on alle 20 noin pienellä paineella.
osakaasuajoon 30-35 astetta
barin ahtopaineella 24 astetta noin 3000-4000 kierrosluvulta alkaen
vääntöhuipun yläpuolella voi sietää vähän enemmän ennakkoa
tuolleen on moni turbo-cih toiminut 98e bensalla, mutta yksilöitähän ne. Melko myöhäiseltä kuullostaa ennakko, jos on alle 20 noin pienellä paineella.
Re: cih 2.5 turbo ongelmat
kiitos vetelee jo paremmin.
tulppina olen käyttänyt vakioita.
tulppina olen käyttänyt vakioita.
Re: cih 2.5 turbo ongelmat
Millaista nokkaa olette cih:ssä käyttäneet.
Nyt koneessa enem i10.
huono tyhjäkäynti.
ylhäällä alkaa hyytyy pieni ahdin?
Mites vakio ruiskun nokka onko kokemuksia.
Nyt koneessa enem i10.
huono tyhjäkäynti.
ylhäällä alkaa hyytyy pieni ahdin?
Mites vakio ruiskun nokka onko kokemuksia.
-
- OCF Member 2024
- Viestit: 180
- Liittynyt: 15 Touko 2008, 20:16
- Paikkakunta: Mikkeli
Re: cih 2.5 turbo ongelmat
Mulla on Enem X1 Nokka, Toiminu ihan hyvin. Tupla jouset joutu laittaa ku venat alko leijaa 6000 kohdilla. Nykyään voi laulattaa ihan huolella yli 7500. Moottorin ohjauksena vielä tällä hetkel on hestec..
Manta B TIC -78,
Manta B 400 4x4
Gsi Kadett
Image is nothing Boost is everything
Manta B 400 4x4
Gsi Kadett
Image is nothing Boost is everything