Sivu 16/19

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 02 Huhti 2015, 15:35
Kirjoittaja Rizla^^
Eti jostain garretin t4 riittää maltillisiin tehonlisäyksiin

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 02 Huhti 2015, 19:06
Kirjoittaja Juho M-P
On jo ylilyönti. T25/T03 riittää.

Mulla olis uusi KKK K16 pikkuturbo. Peräisin 4,2L 177hv diiselistä.

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 02 Huhti 2015, 19:13
Kirjoittaja blex84
Kyllä se kaks litrainen herää henkiin 03carretilla jo kummasti itellä oli jäärata auto 2litrasen oohooceellä ja ahtoja 0,7 niin jäällä 2vaihteella piikkirenkailla potki tyhjää ja bensalla ajettiin ja vakio pahvilla ja oli mukava ajella puuhakilvillä maantielläkin 2500kierrosta koneessa ja 0,7bar painetta jo sillon :peukku:

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 03 Huhti 2015, 04:08
Kirjoittaja Paska Omena
Mistään en mitään tiedä, mutta jos noita pikkupotkureita löytyy kaksi ja kokeilumielellä kun on liikkeellä niin miksei tekis saman tuplaturboa? Toki yksi isompi olis fiksumpi, mutta jos sen joutuu ostamaan...

Ihan vaan sillä, että jos kerran on mahdollisuus kokeilla niin olishan se hauska nähdä mitä siitä tulee. Varsinkin jos hinnaksi tulee lähinnä oma työ.

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 02 Marras 2015, 20:08
Kirjoittaja JokeZi
Mietin tässä vaan että just tuplaturbonahan ei ne pakopaineetkaa nyt niin taida olla kauhee ongelma vai?
Vähä ehkä myöhässä osallistun keskusteluun muttamutta..

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 16 Maalis 2016, 22:43
Kirjoittaja Repro
Kyllä se kakslitraisen vakio alakerta bensalla ainakin 0,6 ahdot kestää, pitää koittaa jossain vaiheessa tiukata.
https://youtu.be/RAG6QzSWxt0

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 18 Maalis 2016, 14:41
Kirjoittaja Wasu
Repro kirjoitti:Kyllä se kakslitraisen vakio alakerta bensalla ainakin 0,6 ahdot kestää, pitää koittaa jossain vaiheessa tiukata.
https://youtu.be/RAG6QzSWxt0
1bar on aika lailla vakion kipuraja. Itellä 0,7 bar ja kolmas kesä lähtee ny putkeen niillä. Ja on saanu monoa paljon.

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 18 Maalis 2016, 18:16
Kirjoittaja Repro
Otetaas puheet takas, endoskoopilla tiirailtuna nelosen männän päällys melko märkä. :lovin:

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 21 Maalis 2016, 21:23
Kirjoittaja madi
Ajelin ite vakio 300tkm koneella 1bar paineilla 10tkm liekkirengas halkesi nelosen vesikanavaan ja koneremontin jälkeen tiputin paineet 0.8bar ajellut 30tkm ilman mitään ongelmia tehot mitattu vaan virtualdynolla

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 12 Huhti 2016, 12:10
Kirjoittaja Repro
madi kirjoitti:Ajelin ite vakio 300tkm koneella 1bar paineilla 10tkm liekkirengas halkesi nelosen vesikanavaan ja koneremontin jälkeen tiputin paineet 0.8bar ajellut 30tkm ilman mitään ongelmia tehot mitattu vaan virtualdynolla
Minkälainen ahdin siellä ilmaa pumppaa?

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 12 Huhti 2016, 20:01
Kirjoittaja madi
Mitsubishin TE05-12B näitä o ollu saabeissa
Voin kyllä myydä koko koneenki pakettina ilman megasquirttia säädöt saat mukaan millä on pelannut jo sen 40tkm
Remontinkin oon tehnyt silloin n.30tkm sitten vaihdoin kaikki alakerran osat yms...

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 13 Huhti 2016, 08:20
Kirjoittaja Repro
No voi hitsi, vähän tuli myöhässä tuo tarjous nyt.
Itsellä Mitsubishi TD05HR16G (muistaakseni) eli EVO 9/10:stä lähtöisin oleva.

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 19 Tammi 2017, 21:32
Kirjoittaja mantamane
Millaisilla muutoksilla saadaan xe kampiakseli ne lohkoon?
Turbo kalibran männät ja kanget

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 24 Tammi 2017, 18:45
Kirjoittaja kolkoti
mantamane kirjoitti:Millaisilla muutoksilla saadaan xe kampiakseli ne lohkoon?
Turbo kalibran männät ja kanget
Laittamalla paikoilleen ja kiristämällä runkolaakeripukit :wink:

Vauhtipyörän tarvii ´8 pulttisella kiinnityksellä olevan ja ohc:n hihnapyörä ei käy akselin päähän.

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 26 Tammi 2017, 07:17
Kirjoittaja mantamane
Joo xe vauhtipyörä tulee.
Mistä saisi hyvän kytkimen ja asetelman turbokäyttöön xe vauhtipyörälle ja pikku getragin väliin.