Sivu 14/19

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 16 Helmi 2014, 00:34
Kirjoittaja aksu8225
Spikey kirjoitti:Rahamiesten romuja noi aftermarkket hipojutut

tosta lisää
http://www.pureperformancemotorsport.co ... r-kit.html

noi ppm romut tuntuu olevan todella asiallista tavaraa!
ja erittäin ymmärtäväistä porukkaa esimerkiksi "näyte" tavaroiden lähettämisestä eurooppaan.
en tarvi tällähetkellä ku kampiakselin ku öljypumpulle nykyinen tosi väljä--> hakkaa pumpun rikki. kiertokanget,männät yms. kestää kyllä tulevat tehot.
tarkotus kokeilla paljonko 2 litrasesta 8v moottorista normi bensalla saa irti. jos voimaa tarvisin ni sitä ois ollu pellin alla jo monta vuotta sitten.

...joo tiedän et ei oo enää 2.0l kone ku männät nykyään 86.5mm...ettei kukaan pääse viisastelee...

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 16 Helmi 2014, 08:13
Kirjoittaja teukka77
qedmotorsportilta englannista saa ihan normi iskulla olevan teräsakselin mut hintaa silläkin on 1200£ :) 50£ lisäsijoituksella saa 94mm iskulla olevan

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 21 Helmi 2014, 12:35
Kirjoittaja joonas112
vieläkö c20get mäntiä saa jostain?

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 22 Helmi 2014, 12:48
Kirjoittaja JNN
Noista männistä piti kanssa kysyä, kun tarjolla olis halvalla 3kpl käytettyjä perus let mukeja, mutta kannattaisiko samalla vaivalla pistää kerralla (uudet) takomännät? Ajatkuksena kun olis tuo alakerta ainakin kasata kerralla semmoiseksi että kestäisi sitten vaikka enempikin joskus tuosta koittais irti ottaa? (+300hp haaveissa..)

Niin ja tuo lohkon vahvistus, oliko jollain kuvaa noista vahvikelevyistä (20ne), tai mitä plussia ja miinuksia betonointihommasssa mahtaa olla? Aiheesta juttua koittanu lukea, mutta mitään kovin selkeää tuntunu tulleen vastaan?

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 24 Helmi 2014, 19:37
Kirjoittaja rookie``
teetätät mitoista billettialumiinista, vai tuleeko halvemmaks ostaa valmiiks tehty jälleenmyyjältä? :-? kyllähän lettiläisistä sitä yli 300hv on otettu vakiosisuskaluilla, eli eiköhän nuo mukit kestä, hommaat sitten vaan yhden uuden tai käytetyn, mut kysymys on siinä, et kannattaako panostaa paremmin johonkin muuhun, vai onko männät kärkipäässä, kyllähän tietysti ne takomännätkin olis :D oliko tarpeeks sekavaa tekstiä?

Itsellekin tuo koko betonointihomma aikas sumeeta vie...

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 24 Helmi 2014, 20:53
Kirjoittaja Sämä
Z20LET std mukeja taitaa saada vieläkin mathjissenilta 69e zipale ja postit 29e. Jos edukkaat uudet tahtoo, tosin eivät takokamoja ole.

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 24 Helmi 2014, 21:19
Kirjoittaja joonas112
kiitos vastauksesta.

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 29 Heinä 2014, 14:07
Kirjoittaja Kiiv1
Osaako pojat kertoa kuinkakohan hurjaks puristukset nousee jos laittaa 20ne:hen 20xe:n vakio veivit ja männät? Ihan vakio kansi jne...

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 29 Heinä 2014, 15:19
Kirjoittaja teukka77
10,5. molemmissa kansissa samankokoiset palotilat...

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 30 Heinä 2014, 11:58
Kirjoittaja Kiiv1
Kiitos!

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 10 Marras 2014, 19:14
Kirjoittaja Mike90
Morjesta, tuli hankittua c20ne moottori turbotus ajatuksena ja konetta avatessa paljastu että jokin oli mäntiin hakannu aika pahat jälet.
Käykö xev koneen männät ne veiveihin ja jos käy nii millaset puristukset mahtaa tulla? kone muuten ihan c20ne osilla.

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 30 Marras 2014, 12:49
Kirjoittaja Spikey
Männät sopii. Täytyy tietysti prässäillä. 10.8 puristukset pitäis tulla.
Tai voihan niitä xev veivejä käyttää, osasta ecotekeistä veivit näyttävät vastaavilta kun xe/let.

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 18 Helmi 2015, 10:51
Kirjoittaja Sakari
Tere, kestääkö tuo cometicin kannenpahvi yhtään sen paremmin kuin c20let tivari? Onkohan tämä kannentiiviste metallinen?----> http://janicolracing.fi/tuote/cometic-k ... -c20xe-561 Täytys saada pahvi joka kestää varmasti noin 2 kilon ahdot. :worship:

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 18 Helmi 2015, 11:02
Kirjoittaja mulkkari
kyllä tuntuu vakio massatiivaritkin kestävän ton 2 kiloa kuhan laittaa vht tai vastaavalla copper gasketilla kiinni

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 18 Helmi 2015, 17:56
Kirjoittaja teukka77
Sakari kirjoitti:Tere, kestääkö tuo cometicin kannenpahvi yhtään sen paremmin kuin c20let tivari? Onkohan tämä kannentiiviste metallinen?----> http://janicolracing.fi/tuote/cometic-k ... -c20xe-561 Täytys saada pahvi joka kestää varmasti noin 2 kilon ahdot. :worship:
Cometic vaan koneeseen :thumbsup:
en itse luottaisi massaan yhtään, jos copperia haluaa käyttää niin cometiccia voi uudelleen käyttää sen kanssa vaikka 5 kertaa...