C20NE/C20GET Turbo Viritys

Keskustelua ahdetuista moottoreista ja moottoreiden ahtamisesta
aksu8225
'Senator'
'Senator'
Viestit: 913
Liittynyt: 03 Kesä 2008, 20:52
Paikkakunta: Raahe

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Viesti Kirjoittaja aksu8225 » 16 Helmi 2014, 00:34

Spikey kirjoitti:Rahamiesten romuja noi aftermarkket hipojutut

tosta lisää
http://www.pureperformancemotorsport.co ... r-kit.html

noi ppm romut tuntuu olevan todella asiallista tavaraa!
ja erittäin ymmärtäväistä porukkaa esimerkiksi "näyte" tavaroiden lähettämisestä eurooppaan.
en tarvi tällähetkellä ku kampiakselin ku öljypumpulle nykyinen tosi väljä--> hakkaa pumpun rikki. kiertokanget,männät yms. kestää kyllä tulevat tehot.
tarkotus kokeilla paljonko 2 litrasesta 8v moottorista normi bensalla saa irti. jos voimaa tarvisin ni sitä ois ollu pellin alla jo monta vuotta sitten.

...joo tiedän et ei oo enää 2.0l kone ku männät nykyään 86.5mm...ettei kukaan pääse viisastelee...
SPRINTTIKUNKKU 2012
ascona c 2.0tic -85 380hp/486nm 11.737s/193.09km/h 60ft 1.877s 1300m/248.16km/h 1609m/280.01km/h http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=173748
opel insignia 2.0cdti sports tourer

Avatar
teukka77
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1703
Liittynyt: 12 Joulu 2004, 02:00
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Viesti Kirjoittaja teukka77 » 16 Helmi 2014, 08:13

qedmotorsportilta englannista saa ihan normi iskulla olevan teräsakselin mut hintaa silläkin on 1200£ :) 50£ lisäsijoituksella saa 94mm iskulla olevan
Kadett D 2.0 16v tic http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=131306
Omega B 2.6 Elegance
Kadett C Coupe 2.0....

joonas112
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 28
Liittynyt: 22 Marras 2009, 22:06

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Viesti Kirjoittaja joonas112 » 21 Helmi 2014, 12:35

vieläkö c20get mäntiä saa jostain?

Avatar
JNN
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Viestit: 3793
Liittynyt: 25 Loka 2008, 09:52
Paikkakunta: Lempäälä

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Viesti Kirjoittaja JNN » 22 Helmi 2014, 12:48

Noista männistä piti kanssa kysyä, kun tarjolla olis halvalla 3kpl käytettyjä perus let mukeja, mutta kannattaisiko samalla vaivalla pistää kerralla (uudet) takomännät? Ajatkuksena kun olis tuo alakerta ainakin kasata kerralla semmoiseksi että kestäisi sitten vaikka enempikin joskus tuosta koittais irti ottaa? (+300hp haaveissa..)

Niin ja tuo lohkon vahvistus, oliko jollain kuvaa noista vahvikelevyistä (20ne), tai mitä plussia ja miinuksia betonointihommasssa mahtaa olla? Aiheesta juttua koittanu lukea, mutta mitään kovin selkeää tuntunu tulleen vastaan?
"Auto on kuin tyttöystävä, mutta siihen käytetään enemmän aikaa ja rahaa"

Avatar
rookie``
'Senator'
'Senator'
Viestit: 565
Liittynyt: 29 Huhti 2011, 17:03
Paikkakunta: Tampere

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Viesti Kirjoittaja rookie`` » 24 Helmi 2014, 19:37

teetätät mitoista billettialumiinista, vai tuleeko halvemmaks ostaa valmiiks tehty jälleenmyyjältä? :-? kyllähän lettiläisistä sitä yli 300hv on otettu vakiosisuskaluilla, eli eiköhän nuo mukit kestä, hommaat sitten vaan yhden uuden tai käytetyn, mut kysymys on siinä, et kannattaako panostaa paremmin johonkin muuhun, vai onko männät kärkipäässä, kyllähän tietysti ne takomännätkin olis :D oliko tarpeeks sekavaa tekstiä?

Itsellekin tuo koko betonointihomma aikas sumeeta vie...
If you think that the vehicle is under control, you don`t drive fast enough!!

Sämä
OCF Member 2017
OCF Member 2017
Viestit: 3433
Liittynyt: 28 Kesä 2007, 07:14

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Viesti Kirjoittaja Sämä » 24 Helmi 2014, 20:53

Z20LET std mukeja taitaa saada vieläkin mathjissenilta 69e zipale ja postit 29e. Jos edukkaat uudet tahtoo, tosin eivät takokamoja ole.
Kadett C -75, Omega B2 -01

joonas112
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 28
Liittynyt: 22 Marras 2009, 22:06

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Viesti Kirjoittaja joonas112 » 24 Helmi 2014, 21:19

kiitos vastauksesta.

Avatar
Kiiv1
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1231
Liittynyt: 23 Heinä 2009, 16:51
Paikkakunta: SwampBay

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Viesti Kirjoittaja Kiiv1 » 29 Heinä 2014, 14:07

Osaako pojat kertoa kuinkakohan hurjaks puristukset nousee jos laittaa 20ne:hen 20xe:n vakio veivit ja männät? Ihan vakio kansi jne...
Kadett D 83 1.2 S (nykyinen käyttis), Omega A 89 2.0 EX, Vectra B 96 2.0 (akalla käytössä), Corsa A 91 1.4 EX, Vectra B 99 1.8 EX, Astra G 98 1.6 EX, Ascona B 81 1,3->2.0 (harraste)

Avatar
teukka77
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1703
Liittynyt: 12 Joulu 2004, 02:00
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Viesti Kirjoittaja teukka77 » 29 Heinä 2014, 15:19

10,5. molemmissa kansissa samankokoiset palotilat...
Kadett D 2.0 16v tic http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=131306
Omega B 2.6 Elegance
Kadett C Coupe 2.0....

Avatar
Kiiv1
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1231
Liittynyt: 23 Heinä 2009, 16:51
Paikkakunta: SwampBay

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Viesti Kirjoittaja Kiiv1 » 30 Heinä 2014, 11:58

Kiitos!
Kadett D 83 1.2 S (nykyinen käyttis), Omega A 89 2.0 EX, Vectra B 96 2.0 (akalla käytössä), Corsa A 91 1.4 EX, Vectra B 99 1.8 EX, Astra G 98 1.6 EX, Ascona B 81 1,3->2.0 (harraste)

Mike90
'Agila'
Viestit: 2
Liittynyt: 10 Marras 2014, 19:04

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Viesti Kirjoittaja Mike90 » 10 Marras 2014, 19:14

Morjesta, tuli hankittua c20ne moottori turbotus ajatuksena ja konetta avatessa paljastu että jokin oli mäntiin hakannu aika pahat jälet.
Käykö xev koneen männät ne veiveihin ja jos käy nii millaset puristukset mahtaa tulla? kone muuten ihan c20ne osilla.

Avatar
Spikey
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1390
Liittynyt: 28 Helmi 2002, 02:00
Paikkakunta: Tku/Yk/Lieto

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Viesti Kirjoittaja Spikey » 30 Marras 2014, 12:49

Männät sopii. Täytyy tietysti prässäillä. 10.8 puristukset pitäis tulla.
Tai voihan niitä xev veivejä käyttää, osasta ecotekeistä veivit näyttävät vastaavilta kun xe/let.
Kuva

Avatar
Sakari
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Viestit: 277
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 17:51
Paikkakunta: Lahti

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Viesti Kirjoittaja Sakari » 18 Helmi 2015, 10:51

Tere, kestääkö tuo cometicin kannenpahvi yhtään sen paremmin kuin c20let tivari? Onkohan tämä kannentiiviste metallinen?----> http://janicolracing.fi/tuote/cometic-k ... -c20xe-561 Täytys saada pahvi joka kestää varmasti noin 2 kilon ahdot. :worship:
Omega A 2.0 Turbo
Omega B 3000 R6
Kadett E GSI cabriolet 2.0 16v

mulkkari
'Senator'
'Senator'
Viestit: 928
Liittynyt: 27 Joulu 2005, 15:48
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Viesti Kirjoittaja mulkkari » 18 Helmi 2015, 11:02

kyllä tuntuu vakio massatiivaritkin kestävän ton 2 kiloa kuhan laittaa vht tai vastaavalla copper gasketilla kiinni
opel astra K sportstourer business matrix
instagram @mikkotapanivirtanen
instagram @joutsgarage

Avatar
teukka77
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1703
Liittynyt: 12 Joulu 2004, 02:00
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Viesti Kirjoittaja teukka77 » 18 Helmi 2015, 17:56

Sakari kirjoitti:Tere, kestääkö tuo cometicin kannenpahvi yhtään sen paremmin kuin c20let tivari? Onkohan tämä kannentiiviste metallinen?----> http://janicolracing.fi/tuote/cometic-k ... -c20xe-561 Täytys saada pahvi joka kestää varmasti noin 2 kilon ahdot. :worship:
Cometic vaan koneeseen :thumbsup:
en itse luottaisi massaan yhtään, jos copperia haluaa käyttää niin cometiccia voi uudelleen käyttää sen kanssa vaikka 5 kertaa...
Kadett D 2.0 16v tic http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=131306
Omega B 2.6 Elegance
Kadett C Coupe 2.0....

Vastaa Viestiin