Sivu 30/35

Re: Z20LEx virittäminen

Lähetetty: 26 Heinä 2015, 10:31
Kirjoittaja enne
FinBastard kirjoitti:LEH Zafira saa kaveriksi 3" downpipen kakssatasella sporttikatilla, postia odotellaan ensi viikolle :yes: Syttyykö jakarivalo palamaan asennuksen jälkeen, meinaan että pitääkö käyttää pajalla tökityttämässä ECUa?
Luultavasti syttyy.

Re: Z20LEx virittäminen

Lähetetty: 30 Heinä 2015, 22:52
Kirjoittaja Tubbe
Pitäis päästä M32 laatikon kaverina olevasta kaksoismassapyörästä eroon, onko olemassa muita vaihtoehtoja kuin kevennetty kilpamalli joka maksaa €€€ ? Moottorina siis Z20LER, mutta OPC Astran kytkinromut (240mm)

Re: Z20LEx virittäminen

Lähetetty: 30 Heinä 2015, 23:02
Kirjoittaja G.T.S

Re: Z20LEx virittäminen

Lähetetty: 31 Heinä 2015, 17:27
Kirjoittaja Ströbä
Yks vaihtoehto on Courtenay sport. Sieltä voi erikseen valita mieleisensä paketin. Itse en arvosta tuota opc:n paineasetelmaa ja kitkalevyä kovin paljon. Niillä ei kovin pitkälle pötkitä yli 300hv:n. Antautuu varmasti. Mut nää on makuasioita mikä on paras..

Re: Z20LEx virittäminen

Lähetetty: 03 Elo 2015, 23:20
Kirjoittaja FinBastard
Mikä olisi hyvä paketti, että viittii "normaaliajossa" käyttää? Eikös nuo sintterit ole nykiviä ja sellaisen kanssa menee kyllä hermot kaupungissa.

Re: Z20LEx virittäminen

Lähetetty: 03 Elo 2015, 23:40
Kirjoittaja enne
FinBastard kirjoitti:Mikä olisi hyvä paketti, että viittii "normaaliajossa" käyttää? Eikös nuo sintterit ole nykiviä ja sellaisen kanssa menee kyllä hermot kaupungissa.
Tuosta: http://www.courtenaysport.co.uk/buy-onl ... _1246.html

Re: Z20LEx virittäminen

Lähetetty: 04 Elo 2015, 00:59
Kirjoittaja Tubbe
Kuten monesti ennenkin todettu niin se väännönkesto kytkimelle on oleellisin, ei se teho. Sumujen saarilta löytyy vehkeitä missä k04 korvattu garrettilaisella ja vakio kytkin edelleen. Kytkimen saa varmaan pitämään kovillakin tehoilla jos vääntökäyrästä tehdään tasainen eikä hirveää piikkiä pienille kierroksille. Tuo Mtechin kytkin+vauhtipyöräpaketti houkuttaa, tuohan on ihan pilkkahintainen jos 700€ saa kaiken :food: Toki omaan vehkeeseen on aika paljon hankittavaa, joten ei noita 700e pakettejakaan montaa kerralla osteta :D Menis vaan laatikkorempan yhteydessä nuo kytkimen osat samalla paikalleen :roll:

Re: Z20LEx virittäminen

Lähetetty: 05 Elo 2015, 00:10
Kirjoittaja G.T.S
Itellä tuo vaihdettiin silloin wavetrackin lukon kanssa ja oli kyllä mukava ajella ihan normiajoakin.

Re: Z20LEx virittäminen

Lähetetty: 10 Elo 2015, 22:53
Kirjoittaja FinBastard
Nyt on TX:n rööri paikollaan ja aika kivuttomasti meni, ku keksittiin miten auto saadaan ilmaan :D Joka renkaan alle laitettiin kahdet renkaat niin mahtu työskentelemään. Ei syttynyt vikavalo ja selkeä ero keskirekisteriin. Kakkosella ja kolmosella lähtee kahen tuhannen kierroksen jälkeen ihan eri tavalla kuin aiemmalla putkella ja katilla. Menin sitten vielä Saksan pojilta kysymään välijäähyttimestä tarjousta, niin alkoi sen verran kutkuttamaan että sekin pitää nyt laittaa tilaukseen :lol: Ei päästy vielä ajamaan uutta softaa siis sisään vaan ootellaan cooreli ensiksi. Myös MFactorylle nakkasin viestiä, että eikös kesä-ale -20% koskisi myös M32 lukkoa. Sitä ootellessa :thumbsup:

Re: Z20LEx virittäminen

Lähetetty: 18 Syys 2015, 11:05
Kirjoittaja levanen
Olisiko kenellkään tarvetta tällaiselle 2,5" ahtoputkelle? -> http://i.imgur.com/qgSKPyc.jpg

Ei mene varmaan ihan bolt-on kaikkiin koska alapää on muokattu B Vectraan sopivaksi.

Re: Z20LEx virittäminen

Lähetetty: 12 Loka 2015, 00:46
Kirjoittaja Tubbe
Ei suoraan liity LEX koneiden viritykseen, mutta sivuaa ainakin niitä. Eli kun näitä H Astroja ja B Zafiroja löytyy tuolla sport-toiminnolla, niin..... Eli oma laitos menee varmaan kesällä/syksyllä säätöön motorbitille, niin onko kellään kokemusta osaako/pystyykö Pekka tekemään tuon napin taakse tiukemman (tehokkaamman) ohjelman? Meinaan katukäytössä voisi olla ilman sport nappia joku reipas 300hv ja nappi painettuna sitten se mitä sieltä kiulusta saa ulos. Ainakin eds tekee eri tehoversioita noiden nappien taakse, mutta kuinka yksinkertainen operaatio mahtaa olla :roll:

Re: Z20LEx virittäminen

Lähetetty: 12 Loka 2015, 08:31
Kirjoittaja enne
Tubbe kirjoitti:Ei suoraan liity LEX koneiden viritykseen, mutta sivuaa ainakin niitä. Eli kun näitä H Astroja ja B Zafiroja löytyy tuolla sport-toiminnolla, niin..... Eli oma laitos menee varmaan kesällä/syksyllä säätöön motorbitille, niin onko kellään kokemusta osaako/pystyykö Pekka tekemään tuon napin taakse tiukemman (tehokkaamman) ohjelman? Meinaan katukäytössä voisi olla ilman sport nappia joku reipas 300hv ja nappi painettuna sitten se mitä sieltä kiulusta saa ulos. Ainakin eds tekee eri tehoversioita noiden nappien taakse, mutta kuinka yksinkertainen operaatio mahtaa olla :roll:
Kyllä se minun muistaakseni pystyy tekemään. Saattaa vain olla aika turha tehdä eri ohjelmia. Helpompi on vain säätää hieman kaasupolkimen toimintaa. Siten, että toisessa ohjelmassa kone reagoi "hitaammin" polkimen toimintoihin.
Kun on toimiva ohjelma, ei oikeastaan tarvitse eri ohjelmia.

p.s. Ennen kuin viet auton säätöön kannattaa varmistaa, että moottorinohjain on päivitetty uusimpaan mahdolliseen.

Re: Z20LEx virittäminen

Lähetetty: 13 Loka 2015, 23:42
Kirjoittaja FinBastard
Miten tuo moottorinohjaimen päivityksen voi tarkistaa?

Re: Z20LEx virittäminen

Lähetetty: 14 Loka 2015, 16:39
Kirjoittaja Ströbä
-05 vuoden Z20LEx autoissa on ollu ongelmia softien kanssa. Niin latauksissa kuin toimivuudessa. -06 eteenpäin en tiedä että olis ollu mitään.

Re: Z20LEx virittäminen

Lähetetty: 14 Loka 2015, 20:34
Kirjoittaja Tubbe
No lähteepä samalla tuo nykyinen digituning softaus pois boksista sitten kun käy päivittämässä :lol: Mitähän tuollainen ecun päivitys maksaa?