Kyllä se 262kg/h on maksimi tuolle pienelle mittarille. Vakiopaineet on 0,8 ja overboostilla 1,1.Tubbe kirjoitti:Jep oma motti jo valmiina. Lohkoksi tuli C20NE lohko, siinä tosin ei ollut öljykanavassa mitään kuristinta tjsp. ja tosiaan jakopään kiinnikepulttien reiät piti tehdä suuremmiksi, samaten öljypohjan kun halusin käyttää samoja pultteja tuon 2-osaisen öljypohjan kanssa. Kannentiivisteeksi tuli Z20LET oma, vaikkakin siitäkin on monta tarinaa, että käykö se tuon NE lohkon päälle. Tarkistin vaan kuinka tiiviste istuu lohkoon ja kanaviin nähden. Tiivisteen 2 niittiä olis jäänyt kannen ja lohkon väliin, joten porasin ne sieltä pois, jonka jälkeen tiiviste istui täydellisesti. Ainakaan mulla ei sotke nesteitä keskenään Onko muuten Z20LET ilmamassamittarin maksiminäyttämä 262kg/h, koska oma vehje ei koskaan näytä sen enemää ilmamassaa, oli paine sitten +0,5 tai +1bar? Voiskohan tuo mun P1106 vikakoodi johtua siitä, että massamittarin näyttämä ei ole suhteessa ahtopaineeseen? Väitän että omassakin tuo ilmamassa on jotain ihan muuta todellisuudessa kuin 262kg/h. Onkos orkkis ahtopaine jotain 0,7-0,8bar?
Z20LEx virittäminen
- StarBreakeR
- OCF Member 2022
- Viestit: 1626
- Liittynyt: 24 Elo 2002, 03:00
- Paikkakunta: Nokia
Re: Z20LEx virittäminen
Pahimman savun hälvettyä vaihdetaan 6" galvanoidut sulakkeisiin.
Zafira-A-OPC, Astra-F-Cabrio, Ascona-A-3.0t
Vianlukua, security code ja ohjelmointeja.. silloin kun jaksaa.
Zafira-A-OPC, Astra-F-Cabrio, Ascona-A-3.0t
Vianlukua, security code ja ohjelmointeja.. silloin kun jaksaa.
Re: Z20LEx virittäminen
Astran 70mm mittari lukee max. 750kg/h ja opc:n 80mm. 1100kg/h.
Astra Z20LEH x2
Re: Z20LEx virittäminen
No kun itekki löysin netistä käppyrät missä verrattiin 70, 80 ja 90mm massamittareita ja tosiaan sielläkin näkyi että tuo vakio 70mm pitäis lukea huomattavasti enemmän kuin tuo 262kg/h. Onko tuo mittari nyt sitten rikki, vai miksi lukemat ei juokse tuon 262 yli? Meinaan kun tyhjäkäynniltä polkasee nopeesti kaasua niin silloin jo mittarin lukema käy yli 200kg/h ja ei olla vielä edes ahtopaineen puolella....
Astra H GTC -05 Z20LER
Vectra B2 Sport -01 Z22SE Ex.
Vectra B2 Sport -99 X20XEV R.I.P (http://s514.photobucket.com/albums/t347/Tubsukka/)
Vectra B2 Sport -01 Z22SE Ex.
Vectra B2 Sport -99 X20XEV R.I.P (http://s514.photobucket.com/albums/t347/Tubsukka/)
Re: Z20LEx virittäminen
Paha sanoa, jos pääset testaamaan toisella imm:llä niin sittenhän se selviää.
Opel Insignia A OPC
Opel Insignia A CDTI
Opel Insignia A CDTI
- StarBreakeR
- OCF Member 2022
- Viestit: 1626
- Liittynyt: 24 Elo 2002, 03:00
- Paikkakunta: Nokia
Re: Z20LEx virittäminen
Kyllähän tuo ottaa sen 200kg/h pienellä polkasulla. Op-com vaan ei osaa ilmeisesti näyttää suurempaaa lukemaa kuin 262. DashCommander näyttää että vois olla kolminkertainen. En ole paremmin perehtynyt tuohon kuitenkaan.
Pahimman savun hälvettyä vaihdetaan 6" galvanoidut sulakkeisiin.
Zafira-A-OPC, Astra-F-Cabrio, Ascona-A-3.0t
Vianlukua, security code ja ohjelmointeja.. silloin kun jaksaa.
Zafira-A-OPC, Astra-F-Cabrio, Ascona-A-3.0t
Vianlukua, security code ja ohjelmointeja.. silloin kun jaksaa.
Re: Z20LEx virittäminen
Ootko varma ettei kyseessä ole nyt g/s näyttö?
BMW F30 330e M-Sport
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
Re: Z20LEx virittäminen
Olisiko täällä kenelläkään kiinnostusta ostaa pakosarjaa ja hukkaporttia Z20Letiin. Pakosarjassa T3 laippa, tehty mahdollisimman hyvin sopivaksi etuvetoon. Kuvassa oleva Holsettikin voisi olla kaupan..
Re: Z20LEx virittäminen
Jos se olis 262g/s niin se vastais 943kg/h, joten tuskin on niinkään. Tiedossa kuitenkin että maksimi tuolla mittarilla on se 750kg/h
Astra H GTC -05 Z20LER
Vectra B2 Sport -01 Z22SE Ex.
Vectra B2 Sport -99 X20XEV R.I.P (http://s514.photobucket.com/albums/t347/Tubsukka/)
Vectra B2 Sport -01 Z22SE Ex.
Vectra B2 Sport -99 X20XEV R.I.P (http://s514.photobucket.com/albums/t347/Tubsukka/)
- StarBreakeR
- OCF Member 2022
- Viestit: 1626
- Liittynyt: 24 Elo 2002, 03:00
- Paikkakunta: Nokia
Re: Z20LEx virittäminen
Tarkistin jonkun vanhan login dashcommanderista ni se näytti reippaamassa kiihdytyksessä maffille 160-180g/s ..varmaan ihan ok.
Pahimman savun hälvettyä vaihdetaan 6" galvanoidut sulakkeisiin.
Zafira-A-OPC, Astra-F-Cabrio, Ascona-A-3.0t
Vianlukua, security code ja ohjelmointeja.. silloin kun jaksaa.
Zafira-A-OPC, Astra-F-Cabrio, Ascona-A-3.0t
Vianlukua, security code ja ohjelmointeja.. silloin kun jaksaa.
- Siperian susi
- 'Kapitän'
- Viestit: 74
- Liittynyt: 27 Elo 2014, 12:21
- Paikkakunta: Lappeenranta
Re: Z20LEx virittäminen
Pitkällisen pohdinnan jälkeen tuli sitten hommattua EDS:n ohjelma ja asennuskin onnistui parin yrityksen jälkeen.. Koe-ajo suoritettu ja aikas leveen hymyn nosti huulille.. Ei voi kun suositella! Eron kyllä tuntee väännössä ja voimassa, eikä ollut edes kallis(476€ kuluineen kauniissa muovirasiassa piuhoineen) Täytyy jossain vaiheessa käyttää rullilla niin tietää tarkan tehonlisäyksen. On se kiva kesällä kyykyttää muita tollasella perhefarkulla! (z20ler)
Astra H -06 Sport Caravan 2.0 Turbo
Re: Z20LEx virittäminen
Viittiskö joku jolla on 100% ehjä ahtopaineensäätösolenoidi mitata siitä vastusarvon ja vaikka jännitteen tyhjäkäynnillä? Omassa on sellaista vikaa että täyskaasukiihdytyksessä syttyy vikavalo, jos vaihtaa vaihdetta ennen kuin ahtopaineet käy maksimissa Jos ajaa lappu lattiassa riittävän kauan, alkaa solenoidi taas ilmeisesti pelaamaan oikein ja vikavalo sammuu ja ahtopaineet rajautuu oikein. Epäilen, että omassa solenoidissa on jotain vikaa, mutta ei viitsisi turhaan ostaa uutta jos vika voi olla muualla. Antaa siis vikakoodia 1106 12 Se imusarjassa oleva solenoidi on erilainen ainakin osanumeroltaan, mutta voisko sitä kokeilla tuon etummaisen paikalla? Toimivatko siis samalla periaatteella, vai mitä eroa niissä on ettei voisi vaihtaa päikseen?
Astra H GTC -05 Z20LER
Vectra B2 Sport -01 Z22SE Ex.
Vectra B2 Sport -99 X20XEV R.I.P (http://s514.photobucket.com/albums/t347/Tubsukka/)
Vectra B2 Sport -01 Z22SE Ex.
Vectra B2 Sport -99 X20XEV R.I.P (http://s514.photobucket.com/albums/t347/Tubsukka/)
-
- OCF Member 2015
- Viestit: 569
- Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:14
- Paikkakunta: Oulu
- Viesti:
Re: Z20LEx virittäminen
Mulla oli sama vika, että vikakoodi päälle ja ahdot hukassa. Kun sammutti auton, niin auto toimi kuten pitääkin, mutta vikavalo päällä. Sitten motarille ja lappu lattiaan ja kenkää niin maan perkeleesti, kunnes vikavalo sammui Solenoidin vaihtamalla häipyi koko vika. Kun mitattiin ahtoja niin nelijää baaria näytti vian ollessa päällä
Re: Z20LEx virittäminen
Kesäksi pitäisi saada vähän lisää vetoja astraan, joten ajattelin jonkun softan laittaa siihen. Muuten vakio paitsi downpipe ilman kattia. Onkos tuo eds:ssä hyvä vaihtoehto? http://eds-motorsport.de/Tuning/Opel/As ... ystem.html Samalla vois tilata tophatin ja powerpipen vaikka niistä nyt ei taida suurta iloa olla.
Vectra GTS 2.8T -06
Omega -03
Manta GSI -87
Ascona 2.0S berlina -78
Manta A -73
Omega -03
Manta GSI -87
Ascona 2.0S berlina -78
Manta A -73
Re: Z20LEx virittäminen
Toimii perus vireillä ihan ok. Varmasti huomaat eron softauksen jälkeenSportive kirjoitti:Kesäksi pitäisi saada vähän lisää vetoja astraan, joten ajattelin jonkun softan laittaa siihen. Muuten vakio paitsi downpipe ilman kattia. Onkos tuo eds:ssä hyvä vaihtoehto? http://eds-motorsport.de/Tuning/Opel/As ... ystem.html Samalla vois tilata tophatin ja powerpipen vaikka niistä nyt ei taida suurta iloa olla.
Func Crew member | Skoda Superb
http://www.facebook.com/funccrew
http://funccrew.kuvat.fi
-
- OCF Member 2015
- Viestit: 569
- Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:14
- Paikkakunta: Oulu
- Viesti:
Re: Z20LEx virittäminen
LEH Zafira saa kaveriksi 3" downpipen kakssatasella sporttikatilla, postia odotellaan ensi viikolle Syttyykö jakarivalo palamaan asennuksen jälkeen, meinaan että pitääkö käyttää pajalla tökityttämässä ECUa?