Moro.
Eilen käytin omaa 2.0t 4wd vm.2009 Insigniaa piuhan päässä Digituning Saukkosella Joensuussa.
Laitettiin perus setti 260hp/420nm.
Todellisia tehoja ja vääntöjä en tiedä vielä kunnes käytetään auto rullilla.
Kokemuksia Insignian moottorista ennen ja jälkeen muutoksen.
Ainakin oma yksilö alkuperäisillä asetuksilla tuntui kyykkäävän korkeammilla kierroksilla vedättäessä.
Eli juuri kun vaihdetaan isompaa silmään rajummin kiihdytettäessä, monesti tapahtui ärsyttävä pieni nykäisy.
Auto tuntui turbodieselmoottorilta käytökseltään. Väänti hyvin alakierroksilla mutta tehoalue oli aika pieni.
Päivityksen jälkeen vääntökäyrä on paljon laajempi. Vetoa on nyt melkein koko kierros alueella. Sanotaanko näin että alkuperäinen vääntöpiikki on venytetty nyt suuremmalle kierros alueelle. On paljon miellyttävämpi ajaa ja auton mottori vastaa nyt aikalailla tyyliltään vag konsernin 2.0tfsi moottoria.(Olin ostamassa Audia kunnes tulin järkiini)
Vääntöä on tullut perstuntumalla kyllä lisää ihan kivasti.
Vitsailtiin vielä että saako rahat takaisin jos dynorullilla ei lupaukset täyty. Asentaja oli aika itsevarma siitä ettei hänen tarvitse rahoja palauttaa.