Aavistuksen raju toi ruttu ahtokäyttöön XE koneessa (10,5:1)...saattaapi nakutella melko herkästi.
Mutta toisaalta pieniä ahtoja se todistetusti kestää aukaisemattakin.
Suuttimet on hyvä olla korkeaohmiset, jos vakio moottorin ohjausta käyttää...nissanin suuttimet on matalaohmiset 2.4ohm??
Suosittelisin ottamaan siivua männän laelta tai vaihtamaan LET mäntiin.
Moottorin ohjaus ymmärtää pieniä ahtoja kunhan ilmamassa ei karkaa liian suureksi.Tässäkin tapauksessa LETin ruisku olisi järkevä sijoitus.
Pahvi kestää hienosti pieniä...ja hieman suurempiakin ahtoja sen vaihto ei ole välttämätön.
Lisäksi kannattaa panostaa kertovaan b.paineensäätimeen.
Ostoslistaan kannattaa lisätä myös bypass/dump valve.
....Mutta itse lähtökohtaan, talveksi XE koneinen ahdettu kulkine on 99% järjenvastaista.
Osta takaveto.100% hauskempaa.(ei vähäpäästöinen omppu ja siihen pilli tai huonot takarenkaat)