Jartsa kirjoitti:minkälainen sulla on toi yliahto vika?
Auto ei saavuta pyydettyä ilmamassaa oikein, vaan vasta suurilla painella sai aikaan pyydetyn ilmamassan ja tuolloin alkaa vihelteleen ja nakkaa fuelcutin tms. Ahtopaineet meni suoraan yli sen mitä map pystyy mittaan.
Ongelma näyttäisi hävinneen kaasuläpän vaihdon myötä, oli läpän moottori aika raffi, eli ei vissiin auennut läppä niinkuin olisi pitänyt. Muutenkin auto toimii huomattavasti paremmin, kiihytyksestä katosi sellanen nytkytys. Tosin eka päivä vasta takana remontin jälkeen, katotaan mihin asettuu. Max paineet jää nyt sinne 1,15-1,20Bar, jossa niiden pitäisi ollakin maksimissaan.
Olen tässä katsellut jenkkifoorumeilta ja saabin puolelta että moni oli laittanut tuo balance shaft delete kitin mikä poistais ilmeisesti nuo tasapaino akselit?:O väittävät että voi revittää koreammalle ja tehojakin tulisi lisää hiukan verran koska pyörimis massa olisi pienempi... onko kenelläkään selkeetä tietoa tämmösestä?:O vai pitääkö tässä sitten itte lähtemään kokeilemaan kyseistä juttua?:D
K-PaX kirjoitti:Olen tässä katsellut jenkkifoorumeilta ja saabin puolelta että moni oli laittanut tuo balance shaft delete kitin mikä poistais ilmeisesti nuo tasapaino akselit?:O väittävät että voi revittää koreammalle ja tehojakin tulisi lisää hiukan verran koska pyörimis massa olisi pienempi... onko kenelläkään selkeetä tietoa tämmösestä?:O vai pitääkö tässä sitten itte lähtemään kokeilemaan kyseistä juttua?:D
Onhan ne noita asennellu englannissa jonnii verran myös, väittävät ihan olevan ihan tuntuva muutos moottorin luonteeseen. Jos sattus olemaan noi itellä niin testaisin kyllä.
edit: Jakoa ei muuten välttämättä ehken tarviikaan purkaa, tasapainoketjun taitaa saada muljautettua löysälle välistäkin ja sen ajotuksella ei ole tuon kitin kanssa enää merkitystä.
Selailin tätä ketjua ja googlella haeskelin tietoa, mutta ei oikein löytynyt tietoa ja lontoo ei taivu, joten noilla ulkomaan sivuilla käyntikään ei hyödyttänyt.
Eli millaisia tehoja noista moottoreista on otettu? Joitain pikkusen yli 300hv tuli joitain vastaan.
Ollut pitkään haaveissa joku projekti hankkia, lähinnä vanhempi opel, mutta jospa ohjelmoisi Vectran ja ajelisi pari vuotta ja ostaisi uudemman opelin ja jättäisi nykyisen projektiksi. Voisi panostaa pelkkään tekniikkaan, kun korissa ja sisustassa yms.ei ole mitään tekemistä.
Eli kiinnostaisi jo ennakkoon pohtia tässä millasia rajumpia reseptejä näiden virityksiin ollut. Vakio kaluilla tuskin paljon yli 300hv kannata haaveilla ja tuo sen verran ajettu, että purettava palasiksi koko kone ja käytävä läpi.
Niin ja laatikon kestollekkin on vissiin jotkut maksimit.
Jos tosiaan olisi tavoite saada kestävä ja nopea kulkuinen.
Nytten tosiaan käyttöautona virkaa tekevänä käytän ohjelmoitavana kyselinkin jo hyvään hintaan tosta nurkalta ko.toimenpiteen ja ehkä putkiston voisi rakennella.
Eli tällanen pitkä jorina ja suunnitelmat. Menny vähän tuo kuminpoltto yms.kiinnostus ohi, joten jos sitten ripeä etuvero, millä voisi käydä jossain nopeusmittauspäivillä kaahaamassa hirveät nopeudet..
HaGle kirjoitti:Selailin tätä ketjua ja googlella haeskelin tietoa, mutta ei oikein löytynyt tietoa ja lontoo ei taivu, joten noilla ulkomaan sivuilla käyntikään ei hyödyttänyt.
Eli millaisia tehoja noista moottoreista on otettu? Joitain pikkusen yli 300hv tuli joitain vastaan.
Ollut pitkään haaveissa joku projekti hankkia, lähinnä vanhempi opel, mutta jospa ohjelmoisi Vectran ja ajelisi pari vuotta ja ostaisi uudemman opelin ja jättäisi nykyisen projektiksi. Voisi panostaa pelkkään tekniikkaan, kun korissa ja sisustassa yms.ei ole mitään tekemistä.
Eli kiinnostaisi jo ennakkoon pohtia tässä millasia rajumpia reseptejä näiden virityksiin ollut. Vakio kaluilla tuskin paljon yli 300hv kannata haaveilla ja tuo sen verran ajettu, että purettava palasiksi koko kone ja käytävä läpi.
Niin ja laatikon kestollekkin on vissiin jotkut maksimit.
Jos tosiaan olisi tavoite saada kestävä ja nopea kulkuinen.
Nytten tosiaan käyttöautona virkaa tekevänä käytän ohjelmoitavana kyselinkin jo hyvään hintaan tosta nurkalta ko.toimenpiteen ja ehkä putkiston voisi rakennella.
Eli tällanen pitkä jorina ja suunnitelmat. Menny vähän tuo kuminpoltto yms.kiinnostus ohi, joten jos sitten ripeä etuvero, millä voisi käydä jossain nopeusmittauspäivillä kaahaamassa hirveät nopeudet..
HaGle kirjoitti:Selailin tätä ketjua ja googlella haeskelin tietoa, mutta ei oikein löytynyt tietoa ja lontoo ei taivu, joten noilla ulkomaan sivuilla käyntikään ei hyödyttänyt.
Eli millaisia tehoja noista moottoreista on otettu? Joitain pikkusen yli 300hv tuli joitain vastaan.
Ollut pitkään haaveissa joku projekti hankkia, lähinnä vanhempi opel, mutta jospa ohjelmoisi Vectran ja ajelisi pari vuotta ja ostaisi uudemman opelin ja jättäisi nykyisen projektiksi. Voisi panostaa pelkkään tekniikkaan, kun korissa ja sisustassa yms.ei ole mitään tekemistä.
Eli kiinnostaisi jo ennakkoon pohtia tässä millasia rajumpia reseptejä näiden virityksiin ollut. Vakio kaluilla tuskin paljon yli 300hv kannata haaveilla ja tuo sen verran ajettu, että purettava palasiksi koko kone ja käytävä läpi.
Niin ja laatikon kestollekkin on vissiin jotkut maksimit.
Jos tosiaan olisi tavoite saada kestävä ja nopea kulkuinen.
Nytten tosiaan käyttöautona virkaa tekevänä käytän ohjelmoitavana kyselinkin jo hyvään hintaan tosta nurkalta ko.toimenpiteen ja ehkä putkiston voisi rakennella.
Eli tällanen pitkä jorina ja suunnitelmat. Menny vähän tuo kuminpoltto yms.kiinnostus ohi, joten jos sitten ripeä etuvero, millä voisi käydä jossain nopeusmittauspäivillä kaahaamassa hirveät nopeudet..
Auttakaa!!! Elikkä tehot häviksissä ja näyttöön tulee auto ja jakoavain kuva! Ei ahda kunnolla. Ei mitään tietoa mistä johtuu. Vikakoodi on P0033 = Turboahtimen Bypassventtiili toimintahäiriö.
Auto piti pihinii kuin olisi ollut dumppi mutta sellaista ei autpssa ole. Vaihdettii ilmesesti bypass solenoidi ja hukkaportin solenoidit päittäin ja auton pihini muuttui normaaliksi ja akku irrotettiin samalla. N.30km auto toimi kuin unelma kunnes taas jakatin kuva tuli ja tehot hävisi. Mikä vikana?? Auttakaa tyhmää. En todellakaan tiedä onko oikeia keskustelu olen uusi täällä pahoitteluni jos väärä. Autona opel vectra c vm2004 ja 2.0 turbobensa.
Yritin selailla foorumia mutta en mielestäni löytänyt vastausta, joten kysytäämpäs vielä että onko tähän Z20NET koneeseen muita suoraan käypäsiä turboja kuin tuo TD04-14T?
Kiitos
Yritin selailla foorumia mutta en mielestäni löytänyt vastausta, joten kysytäämpäs vielä että onko tähän Z20NET koneeseen muita suoraan käypäsiä turboja kuin tuo TD04-14T?
Kiitos
Viikko sitten asenneltiin tuolta samasta paikkaa tilattu 14T ja hyvin pelaa
Hyvä myyjä, tuli turbo nopeasti ja ehjänä perille.
Vectra C OPC -06
Corsa E OPC -16
ex Vectra C2 2.0T BioPower -06
ex Vectra C1 GTS 2.2 -05
ex Vectra A GT -93