Vikakoodit taitaa olla selätetty, puhdistin imm:n ja käänsin sille tulevan putken eri asentoon kun siellä saabin t7 imm verkko ja ilma-ohjain.
Onhan tuolle sun jälkeen viimeseen vuoteen aika paljon palikkaa vaihdettu konehuoneeseen.
Vikakoodit taitaa olla selätetty, puhdistin imm:n ja käänsin sille tulevan putken eri asentoon kun siellä saabin t7 imm verkko ja ilma-ohjain.
Niin, mikä se vikakoodi nyt olikaan?
tarkotin tuota kun sai pumppu aktiivisena antaa vikakoodia tai ei saa uutta softaa sisään.
Aa juu.Jartsa kirjoitti: ↑15 Maalis 2020, 00:00tarkotin tuota kun sai pumppu aktiivisena antaa vikakoodia tai ei saa uutta softaa sisään.
Nykysin ei tarvi ecua vaihtaa.
"Aero-mallin" suuttimet riittää 210/225 hv (bensa/RE85) Stage1 viritykseen. Siitä sitten eteenpäin onkin jo toinen juttu.ChiEf kirjoitti: ↑14 Huhti 2020, 04:49 Missä vaihessa noista alkaa tuotto loppua? Tarkoitus oli ihan Stage 1: llä mennä.
Mistäpäin konehuonetta löytyy tuo IDM? Haluttu osa on ilmeisesti uudempi, numerolla 55 352 173 oleva.
Näyttää olevan tarjolla 05 alkaen, pitää numerosta tarkastaa oisko oikea eksynyt jo suoraan paikalleen.
Jos tuohon riittävät, niin hetken aikaa pitäis pärjätä. Pointtina lähinnä tuo etanolin käyttömadollisuus, lisäteho tokikaan ei haittana ole..petrisa kirjoitti: ↑14 Huhti 2020, 10:59"Aero-mallin" suuttimet riittää 210/225 hv (bensa/RE85) Stage1 viritykseen. Siitä sitten eteenpäin onkin jo toinen juttu.ChiEf kirjoitti: ↑14 Huhti 2020, 04:49 Missä vaihessa noista alkaa tuotto loppua? Tarkoitus oli ihan Stage 1: llä mennä.
Mistäpäin konehuonetta löytyy tuo IDM? Haluttu osa on ilmeisesti uudempi, numerolla 55 352 173 oleva.
Näyttää olevan tarjolla 05 alkaen, pitää numerosta tarkastaa oisko oikea eksynyt jo suoraan paikalleen.
IDM pitää olla se -05 tai uudempi ja ECU:a ei tosiaan tarvitse enää vaihtaa kuten kerrottiinkin jo. Ja se IDM löytyy siitä konehuoneen vasemmasta reunasta akkukotelon vierestä.
https://www.pelicanparts.com/techarticl ... cement.htm